return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Loveparade 2005 Israel (21.10.2005)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON


Friday the 21th of October 2005.
11:00-18:00
Tel-Aviv's beachfront.

:The floats:

1. Forum club:
Lior Akerman, Ronen Raids, Dani-D, Skazi.

2. Haoman17 Tel-Aviv club:
Sahar Zangilevich, Yoval Zah, Ravid Yehoshua.

3. Metrok club:
Censored (-hop music)

4. FFF @ Powder club:
Asi Kozak, Tal Coen, Moti-S.

5. DOME & VOX clubs:
Elad Navon, Roy Tochner, Ossie, Jain.

6. HOM-MEGA records:
Black & White, Dali, Eyal Yankovich, Domestic, MFG,
Psy Craft, PsySex, Sub6, Xerox & Illumination, and more guests.

7. SO club:
Astral Projection, Oforia, Dede, Oren Coma, Quantum, Mico VS Roe,
Jeremy, Space Camel.

8. G-Spot club:
Censored 2 (-hop music)

9. Bumba/Klaat & Gazoz:
Censored 3 (-hop music)

10. Radio 99 ESC:
All radio 99esc star djs & friends.

Main-Stage 14:00-18:00 :
Offer Nisim, Infected Mushroom.

The event will be broadcasted live on 99 ESC radio.
A short video from 2003 parade Here!
Pics from 2004 parade Here!
Website: www.loveparade.co.il



So what we got this year?
Yea!
Another sucksparade!
Only some Psy-Trance, meny gay's House music, meny Hip-Hop music,
and some dance music.
The same like the past 3 parades!
That is definitely not a loveparade!
Sorry :(
sh33p
:mad: :mad: :mad: psyparade :whip: :whip: :whip:
omergunr
מה לעשות.. : \
זה מה שהולך בארץ

:sadgreen:

עריכה:
גם ב Innercity 2005
אין השנה טראנס..
http://innercity.id-t.com/innercity2005/portal/
תראו תליין אפ :\
.A.Y.
לא מאמין שאינפקטד ועופר בבמה הראשית
מה עופר הזה קשור בעע
ובאמת הכל פסיכודלי.. אבל לפחות ב-99 אמור להיות מעניין

עכשיו בגלל שבחיים שלי לא הייתי בזה יש לי כמה שאלות..
יש לדבר הזה הגבלת גילאים? או שזה כניסה חופשית?
כי וואלה אני עוד די קטן חח אז עוד לא יצא לי להגיע לזה
זה גם בתשלום או משהו?
.A.Y.
quote:
Originally posted by omergunr
מה לעשות.. : \
זה מה שהולך בארץ

:sadgreen:

עריכה:
גם ב Innercity 2005
אין השנה טראנס..
http://innercity.id-t.com/innercity2005/portal/
תראו תליין אפ :\


לפי מה שאני זוכר
גם בשנים הקודמות לא היה ממש טראנס
אבל תמיד הייתה מוסיקה טובה..
TTman
נראה אותכם שם
:D
YuVaL
מה קרה לכם!!1

טוכנר על העמדה של הווקס
כל החבר'ה של בי יו וכאלה

יהיה שמיחחחחחחחח מה אתם דואגים
חוצמזה באים בשביל לראות צ'יצ'ולינות בלבוש מינימלי =)
omergunr
לפי מה שהבנתי היה אמור להיות.. אבל ברגע האחרון הם הורידו..
אח של חבר שלי רצה לסוע לזה :[
THE_BLUE_DRAGON
.A.Y.
זה חינם וללא הגבלת גיל
גם אוברים יכולים להכנס.
רק תגיע בלי נשק וסמים ולא תיהיה לך בעייה חח

הגיל המממוצע שהולך להיות זה בטח 14\15
ככה שתבקשו תעודת זהות לפני שאתם מלבישים את הקונדום.
Glenn-Holmes
בכללי ליין אפ לא רע
אבל לא חושב שכזה שהיה גורם לי לסוע להולנד...
אם היה מגיע דבר כזה לארץ לא חושב שהייתי מוציא הגה בשביל להתלונן...

YuVaL
קיצר את מי רואים שם??...
.A.Y.
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
.A.Y.
זה חינם וללא הגבלת גיל
גם אוברים יכולים להכנס.
רק תגיע בלי נשק וסמים ולא תיהיה לך בעייה חח

הגיל המממוצע שהולך להיות זה בטח 14\15
ככה שתבקשו תעודת זהות לפני שאתם מלבישים את הקונדום.


אהה אז סבבה חחח
אני מקווה השנה גם אני יהיה שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement