return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
DJ MAG Top 100 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
סעממק ערס.. כבר ציפיתי שארמין יהיה ראשון..
טוב לפחות טייאסטו הועף מהמקום הראשון.
Shahar
יש כבר תוצאות רישמיות???.
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
יש כבר תוצאות רישמיות???.




Results of DjMag 2005
Shahar
למה אי אפשר לראות את ה 10 הראשונים?
Glenn-Holmes
45 DJ Yahel NE

?!?!
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
45 DJ Yahel NE

?!?!


כואב וקשה לכולנו אבל לא נורא
מה שחשוב שהאפס הזה ירד למקום שני
וזה הדרך שלו הבייתה...
אתה חושב יש מצב שהוא ימכור את האנריליזים שלו ב
EBAY??

TTMAN
אולי זה מוכיח לך שצדקתי ושהוא לא שווה אפילו את הזמן שאני מחכה עד שהאתר של דיג'יי מאג יטען כדי להצביע לו

תמשיך להגיד שהוא מספר אחד גם ככה אתה נראה לי הקהל היחיד שלו..כל השאר זה שוחד
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
כואב וקשה לכולנו אבל לא נורא
מה שחשוב שהאפס הזה ירד למקום שני
וזה הדרך שלו הבייתה...
אתה חושב יש מצב שהוא ימכור את האנריליזים שלו ב
EBAY??

TTMAN
אולי זה מוכיח לך שצדקתי ושהוא לא שווה אפילו את הזמן שאני מחכה עד שהאתר של דיג'יי מאג יטען כדי להצביע לו

תמשיך להגיד שהוא מספר אחד גם ככה אתה נראה לי הקהל היחיד שלו..כל השאר זה שוחד



ב1 יגידו ברדיו של מינסטרי אוף סאונד........
ארמין דפקקק חתיכת סט ...
Segev
חחחח אחלה אנגלית יש למושיק :]
DvJ
quote:
Originally posted by Segev
חחחח אחלה אנגלית יש למושיק :]


חחח.... גם אסטריקס לא רע..
epsilon1
ה10 הראשונים בעמוד הקודם

epsilon1
טוב שהם לא הכי שקופים שם...אחרי זה הסט של פיוידי
Glenn-Holmes
5 ישראלים בטופ 100...

תרשו לי לתמוה על כך שפתאום באותה שנה נכנסו שלוש די גיים של פסיי מהארץ לטופ 100... מזל טוב להם אבל...נו טוב אתם יודעים מה אני רוצה להגיד לא? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement