| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
45 DJ Yahel NE
?!?! |
כואב וקשה לכולנו אבל לא נורא
מה שחשוב שהאפס הזה ירד למקום שני
וזה הדרך שלו הבייתה...
אתה חושב יש מצב שהוא ימכור את האנריליזים שלו ב
EBAY??
TTMAN
אולי זה מוכיח לך שצדקתי ושהוא לא שווה אפילו את הזמן שאני מחכה עד שהאתר של דיג'יי מאג יטען כדי להצביע לו
תמשיך להגיד שהוא מספר אחד גם ככה אתה נראה לי הקהל היחיד שלו..כל השאר זה שוחד |
|
|