return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
DJ MAG Top 100 (pg. 4)
View this Thread in Original format
omergunr
שמעתי השנה המון סטים של מייק ומאוד נהנתי מהם.. של ראנק 1 לא המון אבל נהנתי מאוד..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr
שמעתי השנה המון סטים של מייק ומאוד נהנתי מהם.. של ראנק 1 לא המון אבל נהנתי מאוד..

זה עדיין לא מספיק מול כמות ההופעות והתוכניות שיש לארמין בשבוע :\
omergunr
ברור שלא כמו אמרין.. אבל מהגיע להם מקומות יותר גבוהים....
KrazyDJs
http://www.djmag.com/top100-entry-form.php

טופ 10 זה פה..
הרשימה שההוא מקודם הביא נכונה..
מברוק לפול..
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
ברור שלא כמו אמרין.. אבל מהגיע להם מקומות יותר גבוהים....


מייק בתור דיג'יי לא אמור להיכנס למצעד..
Glenn-Holmes
אוקיי אז איירוייב הוכיח שגם להיות יוצר ענק ובנוסף תוכנית באיטיאן עדיין לא מספיק להכנס לטופ 100

מצד שני...
על איזה במות גדולות הופיע השנה אנדי מור? (ובמילים אחרות יוצר כל כך מצוין שכנראה שרבים וטובים לא יכלו להתעלם מכך ודירגו אותו משהביא אותו למקום המאוד מכובד - 46)

ואני מאוד שמח לראות את מרקוס במקום ה-21...
שנה הבאה עוד צעד לעבר הפסגה

ארמין יהיה ראשון ב-2008 להערכתי בהנחה שהוא רק ימשיך לעשות משהוא עושה בשנים האחרונות זה הכל...מה לעשות הדי גיי מאג עובד לאט מאוד...באיחור של כמה שנים לפחות!
yaman
אכןבאסה אחת גדולה

ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם

רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?

יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?

סטים נחמדים היו לו

תוכנית רדיו שבועית אין לו......

אז מההקטע?

לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yaman
אכןבאסה אחת גדולה

ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם

רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?

יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?

סטים נחמדים היו לו

תוכנית רדיו שבועית אין לו......

אז מההקטע?

לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה

מי אמר שמגיע לו? :rolleyes:
yaman
לפחות נסתפק בזה שארמין הוא מקום ראשון באתר
Sm0keMachine
יש ברשימה הזאת הרבה דברים תמוהים...
כמו למשל:
מה קשור איטיבי למקום ה9??? :conf:
איך יהל הגיע לרשימה בכלל? מה לו ולתקליטנות בכלל?
:conf:
איפה כל הדיג'יים של הברייקביט (כגון פלאמפ דיג'ייז, מיט קאטי) :conf:


אבל דבר אחד בטוח!
עדיף פול ואן דייק על טיאסטו
:disbelief

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by yaman
לפחות נסתפק בזה שארמין הוא מקום ראשון באתר

ובלב
DvJ
quote:
Originally posted by yaman
אכןבאסה אחת גדולה

ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם

רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?

יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?

סטים נחמדים היו לו

תוכנית רדיו שבועית אין לו......

אז מההקטע?

לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה




+ קליפ לאמטיוי שמוסיף לו עוד מערצים ומצביעים
לא נירא לי גם שהבנאדם שונא יוהדים
החתים את רוברט גיטלמן בליבל שלו וגם יותר נירא שהבנאדם אדיש ....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement