|
DJ MAG Top 100 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
| שמעתי השנה המון סטים של מייק ומאוד נהנתי מהם.. של ראנק 1 לא המון אבל נהנתי מאוד.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
שמעתי השנה המון סטים של מייק ומאוד נהנתי מהם.. של ראנק 1 לא המון אבל נהנתי מאוד.. |
זה עדיין לא מספיק מול כמות ההופעות והתוכניות שיש לארמין בשבוע :\ |
|
|
| omergunr |
| ברור שלא כמו אמרין.. אבל מהגיע להם מקומות יותר גבוהים.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
ברור שלא כמו אמרין.. אבל מהגיע להם מקומות יותר גבוהים.... |
מייק בתור דיג'יי לא אמור להיכנס למצעד.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי אז איירוייב הוכיח שגם להיות יוצר ענק ובנוסף תוכנית באיטיאן עדיין לא מספיק להכנס לטופ 100
מצד שני...
על איזה במות גדולות הופיע השנה אנדי מור? (ובמילים אחרות יוצר כל כך מצוין שכנראה שרבים וטובים לא יכלו להתעלם מכך ודירגו אותו משהביא אותו למקום המאוד מכובד - 46)
ואני מאוד שמח לראות את מרקוס במקום ה-21...
שנה הבאה עוד צעד לעבר הפסגה
ארמין יהיה ראשון ב-2008 להערכתי בהנחה שהוא רק ימשיך לעשות משהוא עושה בשנים האחרונות זה הכל...מה לעשות הדי גיי מאג עובד לאט מאוד...באיחור של כמה שנים לפחות! |
|
|
| yaman |
אכןבאסה אחת גדולה
ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם
רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?
יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?
סטים נחמדים היו לו
תוכנית רדיו שבועית אין לו......
אז מההקטע?
לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yaman
אכןבאסה אחת גדולה
ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם
רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?
יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?
סטים נחמדים היו לו
תוכנית רדיו שבועית אין לו......
אז מההקטע?
לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה |
מי אמר שמגיע לו? :rolleyes: |
|
|
| yaman |
| לפחות נסתפק בזה שארמין הוא מקום ראשון באתר |
|
|
| Sm0keMachine |
יש ברשימה הזאת הרבה דברים תמוהים...
כמו למשל:
מה קשור איטיבי למקום ה9??? :conf:
איך יהל הגיע לרשימה בכלל? מה לו ולתקליטנות בכלל?
:conf:
איפה כל הדיג'יים של הברייקביט (כגון פלאמפ דיג'ייז, מיט קאטי) :conf:
אבל דבר אחד בטוח!
עדיף פול ואן דייק על טיאסטו
:disbelief |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by yaman
לפחות נסתפק בזה שארמין הוא מקום ראשון באתר |
ובלב |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by yaman
אכןבאסה אחת גדולה
ממש חבל שארמין לא זכה במקום הראשון ובמקומו זכה אחד אחר שלפי דעתי לא מגיע לו גם
רק תסיבירו לי למה לעזאזל מגיע לפול ואן דייק לזכות?
יענו מהההההההה כבר הוא עשההשנה?
סטים נחמדים היו לו
תוכנית רדיו שבועית אין לו......
אז מההקטע?
לא רק זה הוא גם הוציא דיסק אוסף כפול שלדעתי הוא בושה וחרפה |
+ קליפ לאמטיוי שמוסיף לו עוד מערצים ומצביעים
לא נירא לי גם שהבנאדם שונא יוהדים
החתים את רוברט גיטלמן בליבל שלו וגם יותר נירא שהבנאדם אדיש .... |
|
|
|
|