return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
DJ MAG Top 100 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Segev
כוס אמק!!!!
אין לי מה להגיד!!
epsilon1
לפחות שייתן סט שיצדיק את המעמד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by epsilon1
לפחות שייתן סט שיצדיק את המעמד


אם היו מצמידים לי אקדח לרקה לא הייתי בוחר בפול ואן דייק
זה רק מוכיח שיש המווווון בוחרים שלא ראו אותו פעם אחת לייב (נכון גם אני לא ראיתי אותו...אבל הם כנראה גם לא כל מחשיבים גישה של די גיי לקהל שלו)

צר לי
אמרתי את זה בטח גם שנה שעברה
די גיי סנוב מבחינתי לא יכול בחיים להיות די גיי מספר אחת - די גיי לא בא רק בשביל להגיש מוזיקה - גישה היא חלק מהעניין

זה המקום לברך את האחים פלאש על המקום ה-66
ואת מושיק על המקום ה-95

וגם את שלושת הישראלים האחרים
אינפקטד (מוזר שהם לא היו עם כל הצלחתם בעולם במצעד עד כה)
יהל (שהכניסה שלו מוכיחה שאחוז לא קטן מהמצביעים הישראלים לפחות הצביעו כשהם היו תחת השפעת סמים קשים)
ואסטריקס
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם היו מצמידים לי אקדח לרקה לא הייתי בוחר בפול ואן דייק
זה רק מוכיח שיש המווווון בוחרים שלא ראו אותו פעם אחת לייב (נכון גם אני לא ראיתי אותו...אבל הם כנראה גם לא כל מחשיבים גישה של די גיי לקהל שלו)

צר לי
אמרתי את זה בטח גם שנה שעברה
די גיי סנוב מבחינתי לא יכול בחיים להיות די גיי מספר אחת - די גיי לא בא רק בשביל להגיש מוזיקה - גישה היא חלק מהעניין

זה המקום לברך את האחים פלאש על המקום ה-66
ואת מושיק על המקום ה-95

וגם את שלושת הישראלים האחרים
אינפקטד (מוזר שהם לא היו עם כל הצלחתם בעולם במצעד עד כה)
יהל (שהכניסה שלו מוכיחה שאחוז לא קטן מהמצביעים הישראלים לפחות הצביעו כשהם היו תחת השפעת סמים קשים)
ואסטריקס




אולי יש עוד דיגיי בעולם וקוראים לו יהל????
זה בגלל כל הפרסום הזה שנותנים לו באתרים וגם כל השמעונים האלו מצביעים לו .......
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
כואב וקשה לכולנו אבל לא נורא
מה שחשוב שהאפס הזה ירד למקום שני
וזה הדרך שלו הבייתה...
אתה חושב יש מצב שהוא ימכור את האנריליזים שלו ב
EBAY??

TTMAN
אולי זה מוכיח לך שצדקתי ושהוא לא שווה אפילו את הזמן שאני מחכה עד שהאתר של דיג'יי מאג יטען כדי להצביע לו

תמשיך להגיד שהוא מספר אחד גם ככה אתה נראה לי הקהל היחיד שלו..כל השאר זה שוחד

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שחר הרגת אותי עם האנריליסים בEBAY
אני ראיתי שיהל 26
DjChook
פן ירבו
כבוד לישראלים

תכלס אין לי מושג איך
PVD
מתקלט.
Shahar
כמו שיגאל אמר
מבחינת דיג'יי הוא תותח
מבחינת בנאדם הוא חרא
לא יודע איך הוא במדינות אחרות
אולי הוא לא אוהב יהודים

כל דבר יותר טוב מטייסטו

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
5 ישראלים בטופ 100...

תרשו לי לתמוה על כך שפתאום באותה שנה נכנסו שלוש די גיים של פסיי מהארץ לטופ 100... מזל טוב להם אבל...נו טוב אתם יודעים מה אני רוצה להגיד לא? :rolleyes:


עזוב את זה שהפסי השתלט
יהל ואינפקטד עוד איכשהו ידועים בעולם
אבל איך אסטריקס נכנס????
איך הוא קשור לעולם!? נגיד שמלא ישראלים הצביעו עדיין זה לא גורם לו להגיע ל100 הראשונים
יש מצב שקימבנו אותו?

quote:
Originally posted by DjChook
תכלס אין לי מושג איך
PVD
מתקלט.


מתקלט מצוין מבחינת טכניקה
דיג'יי שגדלתי עליו
מבחינת מקצועיות אין מילים
מבחינת יחסי אנוש - מסריח
dj tamir
אם לא נמצאים בהופעה של ואן דייק לא יודעים כמה הוא טוב ..
הוא הדיג'י הכי אנרגטי שיש בעולם ,הוא פשוט מעיף עם הבי פי אמ המטורף שהוא עובד .
זה שהוא עומד בראש בכלל בכלל לא מפתיע ,וזה לא כזה בזי'אר או מכור או משהו כזה .
אני הצבעתי לארמין כי לטעמי ארמין צריך לקחת את המקום הראשון בגלל הרבה סיבות, וחבל שזה לא קרה.
אבל זה יקרה בסופו של דבר .
Black Dragon
איזה מצחיקים אתם..שופטים את פול ואן דייק כי הוא נראה סנוב. הוא פשוט אדיש כזה זה לא אומר שהוא מסריח
בדאנס וואלי אני חושב שזו היתה הפעם היחידה שהוא ממש התלהב וקפץ על העמדה.

ובקשר לאסטריקס...הוא שם גדול בעולם
אסטריקס לידיעתכם הוא באמת אחד הגדולים הרבה דיג'ייז מנגנים קטעים שלו ובכלל הוא יצר כמה קטעים עם
JOHN 00 FLEMMING
ועוד..

מה שכן טוב לראות שהישראליפ פורצים לדירוג של ה100.
ובכלל שמתם לב שאסטריקס, יהל ואינפקטד הם בעצם היחידים שמנגנים טראנס מכל ה100 דיג'ייז שדורגו?

מה שמוכיח את הישראלים שהם שולטים בתחום הפסאי.

ארמין באמת היה צריך לקבל את המקום הראשון
אבל תאמינו או לא אני לא מאמין שארמין בוכה על זה.
הוא עושה עבודה טובה וזה רק דירוג "רשמי" אבל בתאכלס לא קובע בדיוק של 100 אחוז מה הרמה של הדיג'ייז לפי תקלוט.
cluBBer
לא הבנתי מאיפה הבאתם את המקומות 1-10
!כי באתר הם לא מופיעים


לפי דעתי אם מאד רוצים אפשר להצביע יותר מפעם אחד
אני עשיתי לפחות :)
סהכ פעמיים

ASTRIX הוא ענק בעולם
אני יודע ש
FLEMING & JOHN ASKEW
מנגנים תטראקים שלו באוספים בלייב ואיפה לא

ב
TA TOP 100
ARMIN # 1

omergunr
81 Rank 1
77 M.I.K.E. (Push)
:eyes:
מה זה הם צריכים להיות בקומות הרבה יותר גבוהים
ואיך Marco V לא בטופ 10
:(
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr
81 Rank 1
77 M.I.K.E. (Push)
:eyes:
מה זה הם צריכים להיות בקומות הרבה יותר גבוהים
ואיך Marco V לא בטופ 10
:(

אולי בתור יוצרים ולא בתור דיג'ייז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement