return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
DJ MAG Top 100 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Scorchio
הממממ אילן, לא ראית את פול ואן דייק לייב?
מה עם ה-10 שנים לקרים באיביזה?

בכל מקרה, סוף סוף מישהו מעיף את טייסטו מהמקום הראשון ובצדק, ומגיע בהחלט לפול ואן דייק.
ראיתי אותו פעמיים השנה ופעם אחת בשנה שעברה
יש לו סטייל, ולא סתם בקרים טייסטו הוא החימום לפני פול ואן דייק.
כי בקרים ההצגה שייכת לו.

בצדק מגיע לו לזכות, וגם מגיע לו לזכות הרבה יותר מארמין,
פול נמצא בעשירייה הראשונה כבר 7 שנים ברציפות, הוא אחד מהמפיקים הוותיקים בסצינה האלקטרונית ויש לו רזומה מרשים מאוד מאחוריו, בהחלט יותר מארמין.

ואגב לפול ואן דייק יש תכנית שבועית ברדיו פריץ הגרמני.
הוא לא שונא יהודים, כולה אמר שהוא נגד הסכסוך הישראלי-פלשתניאי, זה בגלל שהוא מאוד פוליטי באישיותו.

ועוד דבר אחד שלדעתי מגיע לו לזכות רק בגלל זה.
הוא הדיג'יי היחיד שאני מכיר שפעיל בקרן יוניצף העולמית למען ילדים ותורם סכומי ענק.
YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
מצחיק שאנשים עדיין מתייחסים לחרא הזה..
ברצינות.. תסתכלו על הדירוגים.. זה לא דירוג לפי איכות ולפי תקלוט וגם לא לפי יצירה.. זה הכל מבחן פופולריות!!

תסבירו לי איך
Benni Bennasi
הגיע למקום ה22 ועקף יוצרים כמו
G&D, Danny Howells, Steve Lawler, Yoji, Nick Warren

אין אין מצב בעולם שהחרא הזה משקף תקלוט
כי בני באנסי לא יודע לתקלט בכלל!!!!!!!!!!!!

קיצר.. עזבו אותכם שטויות
Marco V Is Teh #1
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחחחחחח
מצחיק שאנשים עדיין מתייחסים לחרא הזה..
ברצינות.. תסתכלו על הדירוגים.. זה לא דירוג לפי איכות ולפי תקלוט וגם לא לפי יצירה.. זה הכל מבחן פופולריות!!

תסבירו לי איך
Benni Bennasi
הגיע למקום ה22 ועקף יוצרים כמו
G&D, Danny Howells, Steve Lawler, Yoji, Nick Warren

אין אין מצב בעולם שהחרא הזה משקף תקלוט
כי בני באנסי לא יודע לתקלט בכלל!!!!!!!!!!!!

קיצר.. עזבו אותכם שטויות
Marco V Is Teh #1


אנשים מתייחסים כי כמה שלא תעצמו תעניים הדירוג הזה ישפיע על אירועים גדולים בשנה הקרובה והלייןאפים בהם (לפחות יש לו פוטנציאל) וכמובן שיותר הזדמנויות לנגן במקומות חדשים למשהשיג מקומות גבוהים יותר

צח עם כל הכבוד לואן דייק הרזומה שלו מהעבר לא אמור לשמש לו אליבי לשנה הזו
והאדישות שלו היא דבר שמפריע מאוד - מה לעשות אני בא לראות די גיי שחי את המקצוע ולא די גיי שבא לדפוק כרטיס
אם לך זה עושה את זה סלאמתק תהיה בריא. - לדעתי זו גישה ממש לא נכונה למקצוע הזה
...לגבי הקרים...בקושי יכולתי לנשום שם מרוב אנשים...בוא נגיד שהיו כמה מסיבות שנהניתי בהם יותר...
m0sh
יובל גם אתה לא צריך להתעצבן על הרשימה הזאת
כנראה כן אכפת לך

אני מסכים איתך שמארקו וי שולט

תאמין לי שהוא עשה בית ספר לפול ואן דייק באמנזיה
Shahar
קודם כל יובל מה קשר יוצרים עכשיו?
יוצר זה יוצר ודיג'יי זה דיג'יי תראה את מייק
בכל מקרה לא כפת לי מהמצעד חיכיתי רק לראות שטייסטו עף ממקום ראשון
ובע"ה שנה הבאה הוא יהיה מקום 4 ככה
ומשם הוא יעוף ישר למקומות הלא קשורים
Segev
לפי דעתי טיאסטו ישאר לפחות עוד כמה שנים טובות בטופ אחרי הכל אי אפשר להוריד אותו כל כך מהר והוא בטח יעשה השנה את כל המאמצים להחזיר לעצמו את התואר שלא מגיע לו בכלל..
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
לפי דעתי טיאסטו ישאר לפחות עוד כמה שנים טובות בטופ אחרי הכל אי אפשר להוריד אותו כל כך מהר והוא בטח יעשה השנה את כל המאמצים להחזיר לעצמו את התואר שלא מגיע לו בכלל..


הוא לא יצליח לדעתי
אבל בכל מקרה אנלא רואה את פול ואן דייק בא לפה למסיבת נוער
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by m0sh
יובל גם אתה לא צריך להתעצבן על הרשימה הזאת
כנראה כן אכפת לך

אני מסכים איתך שמארקו וי שולט

תאמין לי שהוא עשה בית ספר לפול ואן דייק באמנזיה

הוא גם היה יותר טוב מארמין בסנסיישן ווייט..
KrazyDJs
הרי אתם אומר שלא לייחס חשיבות למצעד רק כי ארמין לא זכה..בשביל מה המאמץ? את מי אתם מנסים לשכנע?
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הרי אתם אומר שלא לייחס חשיבות למצעד רק כי ארמין לא זכה..בשביל מה המאמץ? את מי אתם מנסים לשכנע?


לא אמרתי את זה אבל ארמין היה צריך לזכות
זה שאתה לא חושב ככה לא אומר שאנשים מנסים לשכנע את עצמם

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
לא אמרתי את זה אבל ארמין היה צריך לזכות
זה שאתה לא חושב ככה לא אומר שאנשים מנסים לשכנע את עצמם


אירוני משו אבל שאנשים הצביעו לטיאסטו אתה אמרת שהם מנסים לשכנע את עצמם שהוא עדיין מקום ראשון והוא הכי טוב, לא?

טוב ת'יודע מה נעזוב את זה...כבוד לפול ואן דייק שזכה מקום ראשון...
מקווה ששנה הבאה סדרי עולם ישתנו וכמה תקליטנים שבאמת מגיע להם להיות ב10 הראשונים יהיו שם...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
הרי אתם אומר שלא לייחס חשיבות למצעד רק כי ארמין לא זכה..בשביל מה המאמץ? את מי אתם מנסים לשכנע?


זה טעות גדולה להגיד דבר כזה...

תשמע אני אומר כל משמחרים מבחינתו כביכול את המצעד הזה מתעלם ממציאות ששוררת בסצינה העולמית...
מיקום בטופ 100 שווה קודם כל כבוד בסצינה ואחרי זה גם כסף ושדרוג הופעות ברחבי העולם חשיפה לקהלים חדשים וכו'

הבעיה היא שזה משהתוצאות שוות
אבל אם ננתח טיפה לעומק את תוצאות המצעד שנה בשנה נראה שהמצעד הזה בדרך כלל נוטה לספר לנו מה היה כמה שנים אחורה...
טיאסטו היה צריך להיות ראשון לפחות שנתיים לפני שהוא הגיע לשם ולאבד תמקום שלוש שנים לפני שהוא איבד אותו
וזה רק דוגמא...

הדבר היחיד שידוע וודאות הוא מה צריך לעשות די גיי כדי להגיע לטופ
ואת זה עשה טיאסטו בעבר בחוכמה
והשנה פול עשה את זה יפה עם דיסק שרבים יכולים לקטול אבל אף אחד לא ישכח שחיכו לדיסק הזה תקופה ארוכה והדיסק שוחרר מתי? קרוב לתחילת ההצבעה...משכן אהב תדיסק בטח הושפע מכך בהצבעתו
+ פול ניגן השנה באמת כמעט בכל מקום שבו היה קהל רב שזה יתרון עצום
+ למששכח לפול יש כבר כמה שנים בסיס קהל לא קטן מזה של "המלך" טיאסטו משסביר להניח סוגר את תוצאות הדי גיי מאג לשנה הבאה
ואן דייק יהיה ראשון גם שנה הבאה
זה כבר לא ממש משנה מה יקרה עכשיו ב-2006

ועם כל זה אני עדיין מחשיב תמצעד הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement