|
Id
|
View this Thread in Original format
| TWiXT. |
Hoi
kan iemand van jullie: track misschien ID'en ?
tis ni dak da een bom van een track vind ofzo (is gewoon oldschool), maar vroeger heb ik da geweten wie den artist was, en de title.
En ik wil da gewoon weten terug uit nieuwsgierigheid :D
thx. |
|
|
| New Wave |
| Dit is geen ouwe school.:o |
|
|
| jp |
Oldschool is '89 - '94 hardcore
Dit is happy rave uit '95 |
|
|
| New Wave |
| happyyyyyyy is voor.......... |
|
|
| TWiXT. |
| jah, wou dus gewoon benadrukken dat het totaal geen recent nummer is eej :gsmile: |
|
|
| jp |
De heilige oldschool (dat is inclusief vele Bonzai tracks) dient wel een beetje gerespecteerd te worden.
Masoko Solo is heel wat anders dan Nakatomi |
|
|
| New Wave |
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.
Is noemd met een noemd of met een noemt.? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.
Is noemd met een noemd of met een noemt.? |
Met een -t ;)
Ontopic: Ik ken de track echt nie ze :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Push2005
Met een -t ;)
Ontopic: Ik ken de track echt nie ze :p |
AH KAFT! natuurlijk, |
|
|
| jp |
| Wat is een Hema worst in godsnaam? |
|
|
| TWiXT. |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vind het schandalig dat hij deze teringtroep 'oldschool' noemt.
Is noemd met een noemd of met een noemt.? |
ey kommaneuker, does optiefen ofzo, who carez onder welke categorie die troep valt, zolang jij kan kleirkomen op jouw 'oldschool' tracks zalt wel goed zijn eej :o |
|
|
|
|