|
Voor wat gaan jullie op stap? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ironie?
Vrijgezellen gaan wel eens op stap voor de wip van de week. |
natuurlijk :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Vrijgezellen gaan wel eens op stap voor de wip van de week. |
Zoals het hier blijkbaar een gewoonte geworden is:
 |
|
|
| Toni_D2 |
Ik ben nog een stoute vergeten:
- om het BETA shirt aan iedereen te laten zien |
|
|
| Hydra |
Weekends
--------
* Rave: muziek en partyyyyyyyyyyyyyyyyyy
* Discotheek: gewoon efkes gezellig wegzijn met maten
* Café: idem
In de week
----------
ZUIPEN!!!!!!!!!! |
|
|
| Kaidreas |
goh, voornamelijk om me te amuseren.
liefst met wat betere muziek op de achtergrond, dus geen boerefoaven meer voor mij. een beetje een overload aan gehad.
ja amuseren zeveren met u vrienden goh wat lachen en fratskes uithalen. en op ander volk commentaar geven.. daar ben ik goed in :cool: |
|
|
| Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ik ben er nog vergeten:
- foto's nemen (Dj Mike Foston)
|
Doeme gesnapt... :D
Neenee, in de eerste plaats en niks anders als dat => THE MUSIC !!!
Op nummer 2: mij te amuseren / voor vrienden / voor ne waanzinnige party-sfeer :p
Op nummer 3: nieuwe mensen te leren kennen....
Op nummer 4: schoon fotookes nemen op alle mogelijke events...
Op nummer 5: boozeeuuuhhh :tongue3 :tongue3 :tongue3
Op nummer 6: uit verveling... :D |
|
|
| Antony |
toch vooral voor de muziek :) en dan telkens hopen dat mijn favo plaatjes aan bod komen :p
sociale contacten leggen en dergelijke doe ik liever overdag, in de zon ziet iedereen er beter uit en ge verstaat elkaar ;) |
|
|
| New Wave |
| Om me te ontspannen. |
|
|
| djcresto |
kom nu net van feestje bij een vriend en moet straks om 6 uur op, voor de nachtrust doe ik het dus zeker nie.
Maar het was wel heel gezellig, er werd veel gedronken en gezopen, er werden intieme dingen verteld, diepgaande gesprekken gevoerd en de laatste nieuwe roddels toegelicht. Voor de rest zeveren lachen en ambiance maken.
Int algemeen ga ik naar een trancefeest voor de muziek en om te dansen. Weggaan op café om gezellig goeie babbels te slaan. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Wiegaat er uit om meisjes binnen te doen?:conf: |
mjah vroeg ik me ook af en dacht van dat staat er wel teveel bij, da, maar voor de muziek he :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Zehra
Zoveel mogelijk mannen versieren :D |
En getrakteerd worden :D :p |
|
|
| pooley |
Bij mij is het meer een combinatie.
Als ik uitga naar Illi ofzo ist meer om te dansen/goei muziek te horen, iets drinken met vrienden, vlees keuren, zeveren en southpark in de wc's te zien.
Als iedereen in form is is het ook is leuk iedereen mee te sleuren en der volledig voor te gaan.
Mensen ontmoeten is ook fun maar ik ben sociaal gehandicapt :p
Boerefuif in de geburen ben ik want ontgroeit, ma alst van dat is resteert er alleen nog den drank ! |
|
|
|
|