|
Voor wat gaan jullie op stap? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Iedereen ervaart het op zijn manier zeker? |
|
|
| Aurélie |
| Kom kom Jasper , niet overdrijven e. En daarbij trek je dat toch niet aan ? Gewoon gaan met die banaan :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, johnnies die huppelen en jumpen op Strange World en Universal Nation alsof het de eerste de beste Furaxplaat is, ik blijf het een beetje goor vinden :o |
|
|
| pooley |
bleiter :)
en who cares wat de anderen doen op een plaat? Stapje opzij en doe u ding :) |
|
|
| Aurélie |
| Ja dat wringt ergens wel :nervous: . Waarom geef je niet het goeie voorbeeld dan :p ? |
|
|
| mellow_head |
| Omda pooley een is :p |
|
|
| pooley |
| Your stupidity amazes me every day even more. |
|
|
| Kaidreas |
^roflmao
ik geef aurelie gelijk, als ge eens goed rondkijkt bij het uitgaan... wie danst er tegenwoordig nog??? niemand precies meer.
kvind het best jammer eigenlijk
ow ja nog een reden om uit te gaan: stress van in de week afreageren. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by pooley
Your stupidity amazes me every day even more. |
So your momma is very easily to persuade into bed? |
|
|
| TOR |
| very grammar english good |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^roflmao
ik geef aurelie gelijk, als ge eens goed rondkijkt bij het uitgaan... wie danst er tegenwoordig nog??? niemand precies meer.
kvind het best jammer eigenlijk
ow ja nog een reden om uit te gaan: stress van in de week afreageren. |
kzeg het een nieuwe wijsheid: Een destelheideke e weejk, keeps den doktoor aweeej. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by pooley
Iedereen ervaart het op zijn manier zeker? |
voila.
Ik ga naar trance feestjes voor de muziek.
Vroeger ging ook vaak naar n poolbar; get drinken, get poolen, get zeveren, enz. |
|
|
|
|