return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Voor wat gaan jullie op stap? (pg. 4)
View this Thread in Original format
pooley
Iedereen ervaart het op zijn manier zeker?
Aurélie
Kom kom Jasper , niet overdrijven e. En daarbij trek je dat toch niet aan ? Gewoon gaan met die banaan :toothless
Jasperovitsj
Mjah, johnnies die huppelen en jumpen op Strange World en Universal Nation alsof het de eerste de beste Furaxplaat is, ik blijf het een beetje goor vinden :o
pooley
bleiter :)

en who cares wat de anderen doen op een plaat? Stapje opzij en doe u ding :)
Aurélie
Ja dat wringt ergens wel :nervous: . Waarom geef je niet het goeie voorbeeld dan :p ?
mellow_head
Omda pooley een is :p
pooley
Your stupidity amazes me every day even more.
Kaidreas
^roflmao

ik geef aurelie gelijk, als ge eens goed rondkijkt bij het uitgaan... wie danst er tegenwoordig nog??? niemand precies meer.
kvind het best jammer eigenlijk

ow ja nog een reden om uit te gaan: stress van in de week afreageren.
mellow_head
quote:
Originally posted by pooley
Your stupidity amazes me every day even more.



So your momma is very easily to persuade into bed?
TOR
very grammar english good

Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
^roflmao

ik geef aurelie gelijk, als ge eens goed rondkijkt bij het uitgaan... wie danst er tegenwoordig nog??? niemand precies meer.
kvind het best jammer eigenlijk

ow ja nog een reden om uit te gaan: stress van in de week afreageren.



kzeg het een nieuwe wijsheid: Een destelheideke e weejk, keeps den doktoor aweeej.
Nyah
quote:
Originally posted by pooley
Iedereen ervaart het op zijn manier zeker?

voila.

Ik ga naar trance feestjes voor de muziek.
Vroeger ging ook vaak naar n poolbar; get drinken, get poolen, get zeveren, enz.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement