return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Voor wat gaan jullie op stap? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Toni_D2
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik geef aurelie gelijk, als ge eens goed rondkijkt bij het uitgaan... wie danst er tegenwoordig nog??? niemand precies meer.
kvind het best jammer eigenlijk



DAT IS OMDAT ZE BANG ZIJN OM UIT GELACHEN TE WORDEN!
En geef toe, enkel meisjes kunnen mooi dansen. Gasten maken zich enkel belachelijk.
Antony
hoort het eigenlijk ni Langlaufen te noemen ipv skieën? ik zie die manne toch geen paralelle bochtjes nemen :p
Antony
hoort het eigenlijk ni Langlaufen te noemen ipv skieën? ik zie die manne toch geen paralelle bochtjes nemen :p
Push2005
quote:
Originally posted by Toni_D2
DAT IS OMDAT ZE BANG ZIJN OM UIT GELACHEN TE WORDEN!
En geef toe, enkel meisjes kunnen mooi dansen. Gasten maken zich enkel belachelijk.


Belachelijk of nie; gelijk dat ge je da een zak moet aantrekke. Als ik met vrienden wegben en ik geniet wat actiever van de muziek; dan zal het mij een zorg wezen dat anderen daar iets van zeggen ...
Eagle`
quote:
Originally posted by Toni_D2
DAT IS OMDAT ZE BANG ZIJN OM UIT GELACHEN TE WORDEN!
En geef toe, enkel meisjes kunnen mooi dansen. Gasten maken zich enkel belachelijk.


ach zever, paar pinkes op en u ass op den dansvloer moven, couldn't care less of ik belachelijk dans of ni
mellow_head
quote:
Originally posted by TOR
very grammar english good



Well, boo-ing-woo seut van een West-Fluuter :)
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, johnnies die huppelen en jumpen op Strange World en Universal Nation alsof het de eerste de beste Furaxplaat is, ik blijf het een beetje goor vinden :o


idd

'k blijf me daar ook steeds aan storen !
nuja 't blijft hoe dan ook mega belachelijk dus tis nog erger voor hen :D
pooley
Kom van jullie ing paard af en amuseert u gewoon...
The_G0dfather
quote:
Originally posted by pooley
Kom van jullie ing paard af en amuseert u gewoon...


best van al is gewoon vermijden die handel :stongue:
Bertn
hangt af van feestje tot feestje he.

seffes ga ik met een paar maten uit, das dan om gezellig e pintje te drinken en wat te zeveren.
maar soms kunt ge ook zo naar een feesje gaan, dan kan er wa gemoved worden eh:D

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
Kom van jullie ing paard af en amuseert u gewoon...

Wie zegt dat ik mij niet amuseer? :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Bertn
hangt af van feestje tot feestje he.

seffes ga ik met een paar maten uit, das dan om gezellig e pintje te drinken en wat te zeveren.
maar soms kunt ge ook zo naar een feesje gaan, dan kan er wa gemoved worden eh:D

in gon noar een boerefoaf. wiiiii.
:rolleyes:

anyways... commentaar geven op iemand zen dansstijl is nog belachelijker dan commentaar geven op iemand zen uiterlijk :rolleyes: :o

dus maw Regi kan vreed goed dansen peinsk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement