return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Voor wat gaan jullie op stap? (pg. 3)
View this Thread in Original format
mellow_head
Ik ga niet meer op stap :D
New Wave
quote:
Originally posted by mellow_head
Ik ga niet meer op stap :D



heb je ook geen sociaal leven meer :p?
MikeVee
quote:
Originally posted by mellow_head
Ik ga niet meer op stap :D


mag je 's avonds niet meer uit de instelling?
Icone
Meestal praten en amuseren met vrienden zou'k zeggen. Er zijn er maar bitter weinig die dezelfde grote interesse hebben in échte trance muziek eigenlijk... Thuis kan ik dan ook wel genoeg luisteren.

Voor den drank (of booze in de volksmond) ga ik zelden uit... Ik heb da echt ni nodig om mij te kunnen uitleven. Ni dat het ni lekker is natuurlijk, maar ik onthou liever ALLES als ik iets lekker tegen het lijf loop ;)
mellow_head
quote:
Originally posted by Tiger777
Zoals het hier blijkbaar een gewoonte geworden is:



Gewoonte her op BETA? Ik heb da ene keer gedaan hier :p in de COR ist wa anders ja :D
mellow_head
quote:
Originally posted by New Wave
heb je ook geen sociaal leven meer :p?



Da heeft totaal nix te maken met sociaal zijn, ik zie veel mensen in het weekend, daarom hoef ik nog ni mn heel geld op te maken aan een stom discotheek met muziek die mij ni aanstaat :rolleyes:

quote:
Originally posted by MikeVee
mag je 's avonds niet meer uit de instelling?


Wat? Hardcore zuigt?
mellow_head
quote:
Originally posted by Icone
Meestal praten en amuseren met vrienden zou'k zeggen. Er zijn er maar bitter weinig die dezelfde grote interesse hebben in échte trance muziek eigenlijk... Thuis kan ik dan ook wel genoeg luisteren.

Voor den drank (of booze in de volksmond) ga ik zelden uit... Ik heb da echt ni nodig om mij te kunnen uitleven. Ni dat het ni lekker is natuurlijk, maar ik onthou liever ALLES als ik iets lekker tegen het lijf loop ;)



+1
pooley
Omda ge al een half jaar zit te doppen?
leech
Antony
quote:
Originally posted by Icone
Voor den drank (of booze in de volksmond) ga ik zelden uit... Ik heb da echt ni nodig om mij te kunnen uitleven. Ni dat het ni lekker is natuurlijk, maar ik onthou liever ALLES als ik iets lekker tegen het lijf loop ;)


ni alleen da onthoudek graag, 30 lasers kunnen navertellen is ook soms leuk... en dan krijde van die reacties: "hoe kunde u dan nog amuseren? en die lasers zijn dan toch ni zooo fat?" <= :wtf:
mellow_head
quote:
Originally posted by pooley
Omda ge al een half jaar zit te doppen?
leech


Get tegen doppers?

Aurélie
Ik ga uit om lekker los te gaan met men vrienden , voor de goeie muziek en een dansje te wagen :). Wat overigens veel te weinig mensen tegenwoordig doen ! Laat jullie gewoon gaan :p
Jasperovitsj
Als ge tegenwoordig niet huppelt of skiet wordt ge al vies bekeken :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement