|
De "person above you" thread (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| ^trapt er altijd in (allee op msn :p) |
|
|
| mellow_head |
| ^rukt zich graag op MSN via webcam |
|
|
| Synthesia |
| ^ziet me graag bezig :D |
|
|
| domineesje |
| ^^zo jaloers dat hij geniet :o |
|
|
| domineesje |
| ^he call me Domi :D (****) |
|
|
| domineesje |
| ^weet zijn naam niet eens :P |
|
|
| New Wave |
| ^ Vraagt geen naam. |
|
|
| domineesje |
| ^Heet me de dochter vd dominee ;-) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by domineesje
^Heet me de dochter vd dominee ;-) |
:D
Ik heet Tim. :p |
|
|
|
|