|
De "person above you" thread (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dochter van de dominee, als ik vragen mag, wie is er overleden? |
mijn mama, ze was nog geen 51 jaar, plots ziek geworden hersenbloeding
xxxx |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by domineesje
mijn mama, ze was nog geen 51 jaar, plots ziek geworden hersenbloeding
xxxx |
Weet niet wanneer het gebeurde maar alsnog gecondoleerd! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weet niet wanneer het gebeurde maar alsnog gecondoleerd! |
merci
xxx |
|
|
| mellow_head |
| Idd my condolances. Wil mij ni voorstelle hoe het is om uw ma te verlieze :nervous: |
|
|
| Aurélie |
| Sterkte Domineesje |
|
|
| domineesje |
thanks allemaal...
^ heeft net op andere forum haar geregistreerd :D |
|
|
| Aurélie |
| Komt dus ook naar Code 06 ;) (is een goeie vriend van me die organiseert, had beloofd wat te spammen maar het stond er al ;)) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Komt dus ook naar Code 06 ;) (is een goeie vriend van me die organiseert, had beloofd wat te spammen maar het stond er al ;)) |
mjah niet moeilijk eh... ;-)
neen kom niet... op aanvraag vd kids vier ik nieuwjaar weer thuis |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Komt dus ook naar Code 06 ;) (is een goeie vriend van me die organiseert, had beloofd wat te spammen maar het stond er al ;)) |
WHOOHHOO, nog een slachtoffer voor code 06! da ga een feestje worden ;)
on topic:
^moet nog altij scampi's voor mij maken.... :whip: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Kelly*
WHOOHHOO, nog een slachtoffer voor code 06! da ga een feestje worden ;)
on topic:
^moet nog altij scampi's voor mij maken.... :whip: |
zij en haar scampi's (een geluk dat ik wachtte op jouw voor naar de winkel te gaan, die gasten lusten dat niet, enkel wij en de whu :)) |
|
|
| Kelly* |
| pfff dan hebben die gasten geen smaak, enkel wij en Whuke.... |
|
|
| pooley |
scampis rulen !
maar dat wilte gijle al zeker
ontopic
^^ moet beter uitslapen voordat ze op stap gaat :) |
|
|
|
|