|
De "person above you" thread (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| doesn't like me ;) |
|
|
| Xilver |
| is anders toch wel nen toffe pee :p |
|
|
| Eagle` |
| Zenk dees jaar nog tegengekomen met die van hem op werchter |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
^ post verdacht veel hier |
^ moet geen onraad ruiken ;) |
|
|
| Xilver |
| ^ Houdt zich ni aan de thread-regels |
|
|
| domineesje |
| ^haha... maar heeft gelijk :P |
|
|
| Bl@ckOut |
| ^verveelt zich? ;) |
|
|
| domineesje |
| ^heeft me heeeel vlug door :o |
|
|
| mellow_head |
| ^heef haar cam aangezet en ik heb een kindje gezien :p |
|
|
| Eagle` |
| werkt wel is op de heupen "nu en dan" ;) |
|
|
|
|