|
De "person above you" thread (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| ^heeft ne zalige sig :f |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
^heeft ne zalige sig :f |
^ komt te weinig op het forum =< |
|
|
| Zehra |
| ^ paul van dyk - addict :gsmile: |
|
|
| Eagle` |
| <^> gaat veel naar trouwfeesten :gsmile: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ^ gebruikt deze " :gsmile: " veel te veel |
|
|
| Eagle` |
| prefereert deschacht boven bicky :gsmile: |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
prefereert deschacht boven bicky :gsmile: |
^ pfrt kben moe! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
prefereert deschacht boven bicky :gsmile: |
Mag niet neerbuigend doen over Deschacht.. :gsmile:
(homo's zijn ook maar mensen) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
^ pfrt kben moe! |
alle tis ocharme een uur, dit gezegd zijnde ik krui^p er ook is in
:gsmile: |
|
|
| Wildfir3 |
| ^slaapwel lekker dier :gsmile: |
|
|
|
|