|
ט'רד חוקי שחר (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
Other way around :rolleyes:
ושחר אם לא הבנת, שחורים החוצה:p |
שחר פה באמת הגזמת..
"לסנן אשכנזים מהפורום הזה"..
תתאפס.:mad: |
|
|
| YoraY |
אבאלה עלק לסנן אשכנזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה נאצי אלוהים... :>
שחר שחור? שאני אבין..
ואני חצי חצי אני מבקש...
הכי כבוד..... גם מזה וגם מזה... |
|
|
| m0sh |
אוי שחר יא צעיר מת
תאמין לי שאני בחיים לא טחנתי בצבא כמוך
ולמי אכפת אם הייתי אצלך
אני לא ואני עוד לא יהיה
ובזמן שאתה תהיה בצבא אני יהיה לי עם ג'וני גדול בתאילנד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
מה עם חזה? גדול קטן?!
פרט חשוב ביותר!!!!!!!!!!1111111111;) |
75b-80b
רק המידות האלה לא יותר
בינוני והכי מושלם
| quote: | Originally posted by epsilon1
Other way around :rolleyes:
ושחר אם לא הבנת, שחורים החוצה:p |
וואלה לא רואה אף אשכנזי ממטר
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר פה באמת הגזמת..
"לסנן אשכנזים מהפורום הזה"..
תתאפס.:mad: |
לההה יש כמה שיכולים להשאר
רציתם חוקים לא?
| quote: | Originally posted by YoraY
אבאלה עלק לסנן אשכנזים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה נאצי אלוהים... :>
שחר שחור? שאני אבין..
ואני חצי חצי אני מבקש...
הכי כבוד..... גם מזה וגם מזה... |
שמע יש לי צבע יותר יפה מכל הלבנים הבוזבוזים האלה שנראים כמו קניידלח אייך שלא קוראים לזה פחחחח
| quote: | Originally posted by m0sh
אוי שחר יא צעיר מת
תאמין לי שאני בחיים לא טחנתי בצבא כמוך
ולמי אכפת אם הייתי אצלך
אני לא ואני עוד לא יהיה
ובזמן שאתה תהיה בצבא אני יהיה לי עם ג'וני גדול בתאילנד |
תהיה כפרה תהיה לבריאות שיהיה לך
אתה יודע מה ההבדל בנינו?
אני בצבא במקום שאני נהנה ובא לשם לשבת עם חברים לעשות צחוק וכל פעם להכיר בחורות חדשות
אתה בתאילנד בשביל להביא ביד על תמונות של בחורות
ואם תלא מאמין למה שאני עושה בבסיס..יש פה אחד שאמר שהוא מכיר מישו שמכיר אותי בבסיס..שישאל אותו איך החיים שלי שם...
האאא אהבתי שאמרת שאני טוחן בצבא חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
"שמע יש לי צבע יותר יפה מכל הלבנים הבוזבוזים האלה שנראים כמו קניידלח אייך שלא קוראים לזה פחחחח"
אני אשכנזי ואני שחום כמוך..
SO WHAT? |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
"שמע יש לי צבע יותר יפה מכל הלבנים הבוזבוזים האלה שנראים כמו קניידלח אייך שלא קוראים לזה פחחחח"
אני אשכנזי ואני שחום כמוך..
SO WHAT? |
+1
(אשכזני אורגינל תאמת) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
"שמע יש לי צבע יותר יפה מכל הלבנים הבוזבוזים האלה שנראים כמו קניידלח אייך שלא קוראים לזה פחחחח"
אני אשכנזי ואני שחום כמוך..
SO WHAT? |
תביא תמונה שלך נדבר..
אם אתה שחום וואלה יפה אין על גוון כזה
גם יגאל אשכנזי ויש לו צבע יפה
קיצור התוכנית שלי התחילה אז מי שרוצה שיכנס
הנה הטרד הרשמי עם כל הפרטים
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=6&threadid=304825 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
תביא תמונה שלך נדבר..
אם אתה שחום וואלה יפה אין על גוון כזה |
Click HERE
וזה לא שיזוף. |
|
|
| m0sh |
מביא ביד...טוב סבבה מה אני יגיד לך
אם אתה אומר אז זה בטח נכון
גזען מגעיל שכמותך
אתה יודע שעל דברים כאלה אפשר להעיף אותך מפה
חבל שסוומפאר לא קורא עברית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
Click HERE
וזה לא שיזוף. |
וואלה לא רואים כל כך
אם יש לך גוון שחום זה בנזונה
זה לא קשור לגזענות אבל וואלה גוון בהיר זה לא יפה לא מושך
| quote: | Originally posted by m0sh
מביא ביד...טוב סבבה מה אני יגיד לך
אם אתה אומר אז זה בטח נכון
גזען מגעיל שכמותך
אתה יודע שעל דברים כאלה אפשר להעיף אותך מפה
חבל שסוומפאר לא קורא עברית |
פחח אם הוא היה קורא עברית הוא היה מעיף אותך מזמן
אתה בא לדבר על גזענים? עד היום אנשים התעללו בך כי אתה גזען מזדיין |
|
|
| m0sh |
שחר תראה איך אתה מתנהג אתה מבייש את כולנו
אתה גורם לי לרצות לירוק מרוב שאתה מגעיל אותי
תראה איך אתה מדבר יא ילד מגעיל
תצא מהסרט שלך כבר של אשכנזים
אני לעומתך רוצה להתקדם בחיים ולא להיות טיפש עיוור כמוך
לא יוצלח שכמותך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר תראה איך אתה מתנהג אתה מבייש את כולנו
אתה גורם לי לרצות לירוק מרוב שאתה מגעיל אותי
תראה איך אתה מדבר יא ילד מגעיל
תצא מהסרט שלך כבר של אשכנזים
אני לעומתך רוצה להתקדם בחיים ולא להיות טיפש עיוור כמוך
לא יוצלח שכמותך. |
פחחחחח למה נראה לך שזה סרט? להביא לך משפטים שך שכתבת פה ותגיד לי אם זה סרט או לא?
אתה אמרת שאתה מזלזל "בשחורים" אז חלאס
וקיצור די לחפור אם בא לך בוא לאייסי אחר כך חן מתעצבן עלי |
|
|
|
|