return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
ט'רד חוקי שחר (pg. 5)
View this Thread in Original format
YoraY
שחר זה מקולקל שאתה אומר מזרחיים (עדה שלמה) במקום "ערסים" (עם של בורות וטימטום שלא מנסה אפילו לעשות בגרות והולך לעבוד בשוק) אני ממליץ לך לתקן את זה...



וזאת הכללה... כי במקום להגיד ערס, תאומר מזרחיים... תפוגע כיביכול בעדה שלמה כשאתה בכלל לא מתכוון לזה...

וזה סתם משו בקטנה שקלטתי עכשיו.. אני מקווה שאין עוד אי הבנות כאלה..





עכשיו מה הקטע עם הדת האשכנזית אני לא מבין......?
כאילו צודק יש ים של אנשים לא מושלמים מה לעשות?

תחושב שהדת המזרחית מושלמת?


אנחנו פאקינג אוכלוסיה..... מה תמצפה שכולם יהיו יפים? דומים אחד לשני?מושלמים?

הלוואי וזה היה ככה.... (חוץ מדומים אחד לשני זה קצת לא אנושי..) אבל מה לעשות .... זה לא......



אז... מה הסרט.. כאילו, יש עדות שיש בהם הרבה יצורים אבל אסור להכליל... בקטע של הומור הכל מתקבל אבל שזה מגיע לרצינות תחשוב שניה ברצינות..... אף עדה לא מושלמת? נשנא את כולם
?




אצל האשכנזים יש חננות מח'וצקנים גיקים שלא ישקיע בעצמם שקל בהופעה חיצונית ולפעמים ממש עצוב על אנשים כאלה - אבל לא כולם ככה. תרוצה לשנוא? תשנא גיקים חננות עם חצ'קונים אל תשנא אשכנזים

והמזרחיים חסר יצורים חסרי תרבות שהכיף שלהם זה לתת כאפות ולהתחבא בבתי קולנוע ולזרוק בסוף טיול שנתי ביצים בתוך קהל של תיכוניסטיים - אבל זה לא כולם! תרוצה לשנוא? תשנא ילדים חסרי תרבות שהכיף שלהם זה ל..... אל תשנא מזרחיים... תמבין?



לכן אסור שתהיה גזענות... ובבברוווווור שלא בפומבי כי זה מגעייל
TTman
עכשיו תנו לי להגיב


quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחח בזיון שיש דבר כזה בפורום!?
בזיון שאתה בפורום
חשת קלינט איסטוד הא??
כולך חי בסרט שאתה יוצא למסיבות טובות מכיר בחורות וזה ואתה עוד פותח תפה פחחחחחחח


שמע, בניגוד אליך אני את הגיל הזה עברתי
אולי תתחיל להתבגר?

quote:
Originally posted by Shahar
והמפקד שלי שונא אשכנזים אתה יודע למה?
למה ב 30 שנה שהוא בצבא היו לו חיילים אשכנזים וחיילים לא אשכנזים
החיילים הכי טובים שעשו כל מה שהוא אמר בצורה הכי טובה זה היו חיילים ל-א אשכנזים
איך אני איתך!?
דווקא החיילים האשכנזים שכרגע יש זה חיילים שכל הזמן מתחמקים לו מעבודה
אז מה אתה מתפלא?


נו ברור, אתה יודע למה "הלא אשכנזים" עושים את מה שהוא מבקש???
כי אתם קושים, עבדים
הבנת?
יופי, עכשיו תזדיין

ותן לי לענות במקומך

"פפפפפפחחחחחחחח"
"אנחנו עושים את זה כי יש לנו כבוד, כי אנחנו נותנים כבוד למפקד"

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יוראי אהבתי מאוד תמשפט על הטעות שהבאת!

שחר...די
נמאס כבר חודשים אנחנו קוראים פה חפירות גזעניות
אתה נותן לכל אחד צאנס בתור נקודת פתיחה אבל למה עדיין כשאתה נמצא במקום שבו כל ה"אשכנזים" הם מניאקים וכל ה"מזרחים" הם נשמות טובות אתה עדיין חייב לקחת את האנשים האלה ולהגיד שבגלל 2-3 כאלה רוב האשכנזים הם כמוהם...
בשם אלוהים די כבר עם הפאקין שד העדתי הזה
אולי מוש מניאק
אולי אני מניאק
אולי אייל מניאק
אולי יוראי מניאק
אולי אלקס מניאק
ואולי כולנו מניאקים
גם אם כולנו מניאקים זה לא אומר דבר וחצי דבר על כל בני העדה הזו באופן גורף הגיע הזמן שתכניס את זה לראש

ומוש שאלת במה אנחנו יותר טובים מהמוסלמים? לא יודע תשאל את אלוהים הוא החליט לבחור דווקא בנו משום מה...:rolleyes: (אתם חושבים שהוא מתחרט?)


סוף סוף קצת דברי חוכמה
שחר, תתחיל להשכיל ותלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב. ממש ילד עילג
m0sh
אילן אני מסכים שאנחנו הרבה יותר מתקדמים המוסלמים כי מה לעשות התברות שלהם היא אנטי מערבית וכמעט ובלתי אפשר לתקדם בחיים שם וצריך לברוח משם בשביל להצליח
אבל עדיין לא חסר לנו בארץ אנשים חסרי תרבות מגעילים שלא יותר טובים
ועובדה שיש ערבים מוצלחים כמו המרצה שלי במחשבים שהוא מספר 1 תאמין לי.
Meltdown
ירון סמוקינג מאשין כל כך צודק, אכן אין חברים אמיתים בקרב הג'ובניקים, לא יודע כמה מכם זוכרים איך סיפרתי כאן שבנאדם ששירת איתי הוציא גימלים פחות מ 24 שעות לפני שהיה אמור לצאת לאבט"ש, ואני יצאתי במקומו, לא קשור כרגע המוצא שלו, ושחר תאמין לי, שאצלנו במחלקה, כולנו ניסו לדפוק את כולם בלי קשר למוצא או לפז"ם, ככה שזה ממש לא משנה אם אתה אשכנזי או לא, מי שינסה לדפוק אותך, כדי שתעשה שמירה במקומו, או תעשה תורנות במקומו, יעשה את זה בשמחה, כדי שהוא ייצא הביתה ואתה תשאר במקומו בבסיס.
השרות הצבאי שלי היה אולי המקום הכי טוב שבו למדתי, איך לקרוא אנשים, מי בא לחרטט אותי, ומי בא באמת לבקש ממני טובה שאני אעשה תורנות במקומו.
תאמין לי, שהיו מספיק מקרים, שעזרתי לאנשים בצבא, בלי קשר לכך שאני אשכנזי, והם היו ממוצא מזרחי, מי שהיה איתי ביחסים טובים, הייתי מנסה לעזור לו עד כמה שאפשר, ומי שניסה לזיין אותי, ניסיתי לזיין אותו בחזרה.
לסיכום - אם או בלי קשר לגזענות או הכללות בכל מוצא/עדה יש את האנשים הטובים ויש את האנשים החארות, צריך לדעת איך להסתדר עם אלה ועם אלה.
ועוד משהו קטן, שחר, רק חבל שאני מציע לך דרך הידברות מחוץ לגבולות האתר, כדי להבין בדיוק על סמך מה ולמה כל אחד מאיתנו חושב שהשני גזען, ואתה לא רוצה לקבל אותה, אבל זאת החלטה שלך, אני לא מתכנן להציע את זה עוד פעם, פעמיים-שלוש נראות לי מספיק
yaman
quote:
Originally posted by Meltdown
תאמין לי, שהיו מספיק מקרים, שעזרתי לאנשים בצבא, בלי קשר לכך שאני אשכנזי, והם היו ממוצא מזרחי, מי שהיה איתי ביחסים טובים, הייתי מנסה לעזור לו עד כמה שאפשר, ומי שניסה לזיין אותי, ניסיתי לזיין אותו בחזרה.
לסיכום - אם או בלי קשר לגזענות או הכללות בכל מוצא/עדה יש את האנשים הטובים ויש את האנשים החארות, צריך לדעת איך להסתדר עם אלה ועם אלה.


אמרת יפה..

ת'כלס אני חושב שמה שמעצב את התרבות של הבן אדם זה אך ורק הסביבה

יש לי חבר אחד רוסי שהיה בפנימייה בנתניה שמה היום כולם תימנים

והוא פשוט נהפך להיות כמוהם יענו גם באופי גם בהתנהגות

קיצר הוא הכי ערס אשכנזי שיש

כמו שאני יימצא תימיני או מרוקאי עם אופי חושילנננג אשכנזי



זה הכל בסיבבה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יוראי אהבתי מאוד תמשפט על הטעות שהבאת!

שחר...די
נמאס כבר חודשים אנחנו קוראים פה חפירות גזעניות
אתה נותן לכל אחד צאנס בתור נקודת פתיחה אבל למה עדיין כשאתה נמצא במקום שבו כל ה"אשכנזים" הם מניאקים וכל ה"מזרחים" הם נשמות טובות אתה עדיין חייב לקחת את האנשים האלה ולהגיד שבגלל 2-3 כאלה רוב האשכנזים הם כמוהם...
בשם אלוהים די כבר עם הפאקין שד העדתי הזה
אולי מוש מניאק
אולי אני מניאק
אולי אייל מניאק
אולי יוראי מניאק
אולי אלקס מניאק
ואולי כולנו מניאקים
גם אם כולנו מניאקים זה לא אומר דבר וחצי דבר על כל בני העדה הזו באופן גורף הגיע הזמן שתכניס את זה לראש

ומוש שאלת במה אנחנו יותר טובים מהמוסלמים? לא יודע תשאל את אלוהים הוא החליט לבחור דווקא בנו משום מה...:rolleyes: (אתם חושבים שהוא מתחרט?)


אמרתי לך כבר
בשבילי אף אחד לא מניאק עד שהוא עושה תטעות

quote:
Originally posted by TTman
עכשיו תנו לי להגיב




שמע, בניגוד אליך אני את הגיל הזה עברתי
אולי תתחיל להתבגר?



נו ברור, אתה יודע למה "הלא אשכנזים" עושים את מה שהוא מבקש???
כי אתם קושים, עבדים
הבנת?
יופי, עכשיו תזדיין

ותן לי לענות במקומך

"פפפפפפחחחחחחחח"
"אנחנו עושים את זה כי יש לנו כבוד, כי אנחנו נותנים כבוד למפקד"



סוף סוף קצת דברי חוכמה
שחר, תתחיל להשכיל ותלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב. ממש ילד עילג


וואלה חבל אחד כמוך לא נפל לנו בגף למה היית עושה תורנויות של כל הגף וגם של גפים אחרים ביחידה ומילה גם המפקד היה עוזר
רואים שאם היית בגף כמו שלנו היית ילד כאפות רצח רק על הדיבור שך
למרות שאני שם כסף שאתה לא תדבר לאף חייל בגף שלנו
yaman
בואנה מוש

אני רואה אותך ברחוב אני מפוצץ אותך
m0sh
quote:
Originally posted by yaman
בואנה מוש

אני רואה אותך ברחוב אני מפוצץ אותך


חחח...:rolleyes:

רק שתדע שלעולם לא השתמשתי בכוח שיש לי על ידי אלימות ואני גם לא מתכוון לעשות את זה
אבל לפי מה שאתה אומר לא נשאר לי ברירה

נראה אותך
omergunr
yaman
מה בכלל פתחת את הטרד הזה?

m0sh
אני רואה שאתה לא חכם במיוחד
התחלטתי את זה בתור ט'ראד ציני על שחר
אבל זה התפתח לעוד ריב והערות נוראיות של שחר שנשרף לגמרי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
חחח...:rolleyes:

רק שתדע שלעולם לא השתמשתי בכוח שיש לי על ידי אלימות ואני גם לא מתכוון לעשות את זה
אבל לפי מה שאתה אומר לא נשאר לי ברירה

נראה אותך


הווו עכשיו תמדבר
אם אני יבקש יפה תשתמש בכח שך גם עלי?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement