return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
ט'רד חוקי שחר (pg. 4)
View this Thread in Original format
m0sh
יפה יוראי צודק

די לעשות הכללות מטומטמות
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
יפה יוראי צודק

די לעשות הכללות מטומטמות


אמרתי לך לא מכליל
שאני מכיר בנאדם אני נותן לו צאנס ובנזונה מי לא נתן צאנס לכל אחד מאלה שאני שונא
אבל וואלה בנאדם שמחזיר זין יקבל זין
fusi
שחר... שחר והאווטר... שחר והאווטר לראשות... שחר והאווטר לראשות הפורום... שחר והאווטר לראשות הפורום והמדינה


!!!!!!!!!!!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by fusi
שחר... שחר והאווטר... שחר והאווטר לראשות... שחר והאווטר לראשות הפורום... שחר והאווטר לראשות הפורום והמדינה


!!!!!!!!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחח כמה זמן לא ראיתי אותך פיי
YoraY
שחר אחי אתה יודע מה הבעיה בכל הקטע שאתה מספר?



א. לצערי תכן מכליל... כי לא הייתה לך סיבה טובה להגיד שאתה לא מכליל חוץ מהעובדה שהחפשנות של אשכנזים (שעובדים איתך) תעבור לאזרחות


ב. אתה לא מבין (אולי כן לאדע.. פשוט תלא מראה את זה) שכככככל הצבא ככה
כככולם... אזכנזיייייים...... פרסיםםםםם..... מרוקאיםםם..... זה הכל שאלה של גישה של בנאדם ומה שאמרתי בפוסט הקודם.....


והסיפור שלך עם האנשים החפשנים שלכם - זה פשוט כמו לשחזר מלא מקרים שהיו לי בעבר,
חוץ מהעובדה שיש לך מפקד כלי, (כי לי היה מפקד טוב ומתחשב, אבל לא כלי..) הכללל מוכר לי


ולא רק אנשים אשכנזיים מתפנקים על הצבא... השותף שלי עכשיו במתקן - אשכנזי בטירוף, והוא פרפקטיוניסט ומאד שקדן בקטע של עבודה יסודית וטובה וזה מטמטם אותי לפעמים אבל ניחה... לאומת זאת - אני בתפקידי מחליף אחד מאדדד בעייתי שהיה במתקן חפשןןןןןןןן בטירוףףףףףףףף כככולללללם שנאו אותו הוא היה עושה כל דבר שאסור רק בשביל האינטרסים שלו ואל תשאל כמה בנאדם יכול להיות מלוכלך... - היה לו פטור ללינה בבוקר והוא ניצל את זה בצורה מגעילה, תצריך להבין ששם זה כמו משפחה-כולה 5 איש... בקיצור בן אדם מגעיל שגם זייף מסמכים כדי להוציא גימלים והעלו אותו על זה למשפט והעיפו אותו מהמתקן ועכשיו הוא עושה שירות לא פחות חפשני אבל זו לא הנקודה
הנקודה היא שהיה לו עור חום לגמרי ואני חותם לך שהוא לא אשכנזי...



וואלה לסיום... הכרתי אנשים (מכל העדות והצבעים) שאני הייתי מת לפתור איתם בעיות רק בריבים ומכות - שנותנים להם אצבע והם רוצים את כל הגוף וכמו שתאומר משחקים אותה ראש קטן
ירקו עלי מלמעלה בקטע של פז"ם (לא שלא הגבתי..)ד
בונה זה אנשים ש...איןןןן יום אחד לתפוס אותם לדפוק להם כמה טובות בבטן ולאפס אותם...


בקיצר אח שלו מה אני אגיד לך... גזענות? זה נראה לך הגיוני? אני אישית מבין תכעס שך ואני מקווה שתאפס תדפוקים שבמקום שתמשרת בו גם אם בכח. אבל בחייט..


חבר פעם אמר לי:

איש אחד אומר לך שאתה טועה - תגיב
שני אנשים אומרים לך שאתה טועה - תשקול
שלושה אנשים אומרים לך שאתה טועה - ת'טועה

בין אם זה נראה לך ובין אם לא.
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
שחר אחי אתה יודע מה הבעיה בכל הקטע שאתה מספר?



א. לצערי תכן מכליל... כי לא הייתה לך סיבה טובה להגיד שאתה לא מכליל חוץ מהעובדה שהחפשנות של אשכנזים (שעובדים איתך) תעבור לאזרחות


ב. אתה לא מבין (אולי כן לאדע.. פשוט תלא מראה את זה) שכככככל הצבא ככה
כככולם... אזכנזיייייים...... פרסיםםםםם..... מרוקאיםםם..... זה הכל שאלה של גישה של בנאדם ומה שאמרתי בפוסט הקודם.....


והסיפור שלך עם האנשים החפשנים שלכם - זה פשוט כמו לשחזר מלא מקרים שהיו לי בעבר,
חוץ מהעובדה שיש לך מפקד כלי, (כי לי היה מפקד טוב ומתחשב, אבל לא כלי..) הכללל מוכר לי


ולא רק אנשים אשכנזיים מתפנקים על הצבא... השותף שלי עכשיו במתקן - אשכנזי בטירוף, והוא פרפקטיוניסט ומאד שקדן בקטע של עבודה יסודית וטובה וזה מטמטם אותי לפעמים אבל ניחה... לאומת זאת - אני בתפקידי מחליף אחד מאדדד בעייתי שהיה במתקן חפשןןןןןןןן בטירוףףףףףףףף כככולללללם שנאו אותו הוא היה עושה כל דבר שאסור רק בשביל האינטרסים שלו ואל תשאל כמה בנאדם יכול להיות מלוכלך... - היה לו פטור ללינה בבוקר והוא ניצל את זה בצורה מגעילה, תצריך להבין ששם זה כמו משפחה-כולה 5 איש... בקיצור בן אדם מגעיל שגם זייף מסמכים כדי להוציא גימלים והעלו אותו על זה למשפט והעיפו אותו מהמתקן ועכשיו הוא עושה שירות לא פחות חפשני אבל זו לא הנקודה
הנקודה היא שהיה לו עור חום לגמרי ואני חותם לך שהוא לא אשכנזי...



וואלה לסיום... הכרתי אנשים (מכל העדות והצבעים) שאני הייתי מת לפתור איתם בעיות רק בריבים ומכות - שנותנים להם אצבע והם רוצים את כל הגוף וכמו שתאומר משחקים אותה ראש קטן
ירקו עלי מלמעלה בקטע של פז"ם (לא שלא הגבתי..)ד
בונה זה אנשים ש...איןןןן יום אחד לתפוס אותם לדפוק להם כמה טובות בבטן ולאפס אותם...


בקיצר אח שלו מה אני אגיד לך... גזענות? זה נראה לך הגיוני? אני אישית מבין תכעס שך ואני מקווה שתאפס תדפוקים שבמקום שתמשרת בו גם אם בכח. אבל בחייט..


חבר פעם אמר לי:

איש אחד אומר לך שאתה טועה - תגיב
שני אנשים אומרים לך שאתה טועה - תשקול
שלושה אנשים אומרים לך שאתה טועה - ת'טועה

בין אם זה נראה לך ובין אם לא.


שמע אני בצבא בדיוק כמוך מה אתה בא ללמד אותי?
יעני אתה רוצה להגיד במקום שלי איפה אני נמצא כל מישו מזרחי שמגיע נהיה בנאדם טוב
וכל אשכנזי נהיה זין!?
וזה יעני רק אצלנו וכשהם יוצאים מהש.ג. האשכנזים הם אנשים נשמות והמזרחים אנשים מניאקים
זה יעני התאוריה שך?

ונכון אמרתי לך יש אשכנזים שאני אוהב
יש לנו אחד רוסי אני חולה עליו תכלס כל היום אני מפנק אותו שתיה אוכל חופשי

ומה קשר נו אז מה!? אתה יודע חבר טוב שלי שחקן כדורגל
אז המפקד יחידה הקודם אמר לו כל פעם שיש לו אימון הוא יכול ללכת באיזה שעה שצריך
אז הוא ניצל את זה והיה הולך לבריכה וזה
נראה לך שפתחנו עיניים?
נראה לך הערנו?
הייתי אומר לו לבריאות והייתי שמח בשבילו
זה ההבדל ביני לבין האשכנזים שיש לנו בגף
שהם ישר דיברו ואמרו "איזה מגעיל" וזה..

אז וואלה אם אני הייתי עם חבר שך הייתי אומר לו לבריאות הוא רוצה גימלים שיוציא גימלים רוצה להוציא פטור שיוציא פטור
למה על חשבוני הפטור? על הזין שלי שכל צהל יוציאו פטורים ולא יהיה מי שישמור גם
תן לי לעשות 3 שנים על הזין שלי מה שחבר שלי עושה ועל הזין שלו מה אני עושה

תלמד - לפתוח עיניים זה דבר רע
גם אם חבר שלך יקבל דברים על חשבונך
אם אתה חבר שלו תשמח בשבילו ואל תסתכל עליו
אם אתה תאמין בזה החיים שך יהיו יותר טובים
YoraY
quote:
שמע אני בצבא בדיוק כמוך מה אתה בא ללמד אותי?


אני יכול ללמד אותך המון - בא נתחיל בזה שאני לאומת הרבה פה בא אליך בגישה טובה ומנסה לאזן תדיון הזה ואתה לאומת זאת בא לי במשפטי כבוד..



כל זה מהשורות הראשונות שכתבת...
quote:
כל מישו מזרחי , וכל אשכנזי ,וכשהם (אשכנזים) והמזרחים


שוב פעם אתה מכליל בטירוף, והדגשתי בפוסט שלי שאני לא מכליל אלה מדבר על אותם אנשים ספציפים שאתה מדבר עליהם ולא על עדה שלמה

והתאוריה שלי אומרת שהדור הזה מקולקל וכמה דורות קדימה גם יהיו מקולקלים בגלל שעוני ותת חיים ופרמיטיביות בכל הדרגות הנמוכות מובילה אנשים מזרחיים בעיקר להתנהג כמו שהם מתנהגים ואני לא מכליל.. אני מדבר על אנשים ספציפים - פשוט יש הרבה כאלה..

גם אני חצי מזרחי להזכיר לך.... והתת רמה,בורות של אנשים מזרחיים (ספציפים,לא כולם - ערסים, חסרי שכל) פשוט הורגת אותי לפעמים.....
זאת התאוריה.....



quote:
אז וואלה אם אני הייתי עם חבר שך הייתי אומר לו לבריאות הוא רוצה גימלים שיוציא גימלים רוצה להוציא פטור שיוציא פטור למה על חשבוני הפטור

עם סימן שאלה בסוף...




כן זה היה על חשבון כולנו



ואישית אני מאד מפרגן לאנשים שמוציאים פטורים ומזיינים תצבא בגלל שהפכנו להיות צבא מטומטם ושעובד במוטו מסריח של אגו וכבוד
ואני מקנא בך שיש לך מפקד שתיכול לדבר איתו בגובה העיניים והוא יבין אותך ויש בינייכם תקשורת של חברים ולא רק תעשה את זה ותעשה את זה ושואל אותך פעם ביום מה המצב ועוד כמה שאלות צבועות שאתה עונה רק כדי שיחשוב שהוא עושה תעבודה שלו וילך




quote:

תלמד - לפתוח עיניים זה דבר רע
גם אם חבר שלך יקבל דברים על חשבונך


תגיד לי איזה חבר זה חבר שלוקח דברים על חשבונך!???????!? זה חבר זה? - שייזדיין בתחת!

מה אני לא מבין אם (סתם לדוגמא...) אתה יודע שחברשך מוציא גימלים על סתם ואתה נאלץ לעבוד תעבודה שלו במקום ללכת הביתה... על זה לא תפתח עין? על זה לא תתעצבן? מה... תחליק את זה? - אני יודע שלא זה מטופש..
יכול להיות שלא הבנתי למה הכוונה "על חשבונך..."ד
לאדע איזה חברים יש לך או איזה סוג של חבר אתה אבל... לי.... לא היה ולא יהיו חברים מסוג כזה.....
Glenn-Holmes
יוראי אהבתי מאוד תמשפט על הטעות שהבאת!

שחר...די
נמאס כבר חודשים אנחנו קוראים פה חפירות גזעניות
אתה נותן לכל אחד צאנס בתור נקודת פתיחה אבל למה עדיין כשאתה נמצא במקום שבו כל ה"אשכנזים" הם מניאקים וכל ה"מזרחים" הם נשמות טובות אתה עדיין חייב לקחת את האנשים האלה ולהגיד שבגלל 2-3 כאלה רוב האשכנזים הם כמוהם...
בשם אלוהים די כבר עם הפאקין שד העדתי הזה
אולי מוש מניאק
אולי אני מניאק
אולי אייל מניאק
אולי יוראי מניאק
אולי אלקס מניאק
ואולי כולנו מניאקים
גם אם כולנו מניאקים זה לא אומר דבר וחצי דבר על כל בני העדה הזו באופן גורף הגיע הזמן שתכניס את זה לראש

ומוש שאלת במה אנחנו יותר טובים מהמוסלמים? לא יודע תשאל את אלוהים הוא החליט לבחור דווקא בנו משום מה...:rolleyes: (אתם חושבים שהוא מתחרט?)
m0sh
quote:
Originally posted by YoraY
תגיד לי איזה חבר זה חבר שלוקח דברים על חשבונך!???????!? זה חבר זה? - שייזדיין בתחת!


זה פשוט ששחר חי בעולם כזה שזה מה שהוא מחפש
הוא מחפש כל הזמן את האקשן הזה
אין כזה דבר
וגם כל החברים שלי בחיים לא ידפקו מישהו אחר
בלי שהם מכירים אותו


אני הוצאתי גימלים ואמרתי לאחד שכנראה אני יוציא
והוא חשב שבאתי לדפוק אותו
אבל אחרי כמה ימים הראתי לו למה והוא כבר לא כעס עלי
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
אני יכול ללמד אותך המון - בא נתחיל בזה שאני לאומת הרבה פה בא אליך בגישה טובה ומנסה לאזן תדיון הזה ואתה לאומת זאת בא לי במשפטי כבוד..



כל זה מהשורות הראשונות שכתבת...


שוב פעם אתה מכליל בטירוף, והדגשתי בפוסט שלי שאני לא מכליל אלה מדבר על אותם אנשים ספציפים שאתה מדבר עליהם ולא על עדה שלמה

והתאוריה שלי אומרת שהדור הזה מקולקל וכמה דורות קדימה גם יהיו מקולקלים בגלל שעוני ותת חיים ופרמיטיביות בכל הדרגות הנמוכות מובילה אנשים מזרחיים בעיקר להתנהג כמו שהם מתנהגים ואני לא מכליל.. אני מדבר על אנשים ספציפים - פשוט יש הרבה כאלה..

גם אני חצי מזרחי להזכיר לך.... והתת רמה,בורות של אנשים מזרחיים (ספציפים,לא כולם - ערסים, חסרי שכל) פשוט הורגת אותי לפעמים.....
זאת התאוריה.....




עם סימן שאלה בסוף...




כן זה היה על חשבון כולנו



ואישית אני מאד מפרגן לאנשים שמוציאים פטורים ומזיינים תצבא בגלל שהפכנו להיות צבא מטומטם ושעובד במוטו מסריח של אגו וכבוד
ואני מקנא בך שיש לך מפקד שתיכול לדבר איתו בגובה העיניים והוא יבין אותך ויש בינייכם תקשורת של חברים ולא רק תעשה את זה ותעשה את זה ושואל אותך פעם ביום מה המצב ועוד כמה שאלות צבועות שאתה עונה רק כדי שיחשוב שהוא עושה תעבודה שלו וילך






תגיד לי איזה חבר זה חבר שלוקח דברים על חשבונך!???????!? זה חבר זה? - שייזדיין בתחת!

מה אני לא מבין אם (סתם לדוגמא...) אתה יודע שחברשך מוציא גימלים על סתם ואתה נאלץ לעבוד תעבודה שלו במקום ללכת הביתה... על זה לא תפתח עין? על זה לא תתעצבן? מה... תחליק את זה? - אני יודע שלא זה מטופש..
יכול להיות שלא הבנתי למה הכוונה "על חשבונך..."ד
לאדע איזה חברים יש לך או איזה סוג של חבר אתה אבל... לי.... לא היה ולא יהיו חברים מסוג כזה.....


זה לא משפטי כבוד פשוט גם אני בצבא בדיוק כמוך ואתה בא אומר לי "אני בצבא אז למדתי" גם אני בצבא

וגם אני לא מכליל אבל במקום להגיד "ערסים" אני אומר מזרחים כי למה לאנשים האלה אתה או אחרים פה קוראים ערסים

בקשר למפקד שלי..
מה אתה חושב שעם כולם הוא מדבר כמו איתי!?
עם המזדיינים האלה (שבמקרה אשכנזים) שבאים לשחק אותה ראש קטן נראה לך הוא מדבר? הוא אפילו לא אומר להם שלום הוא בא אליהם רק שצריך להעיר להם או להודיע להם משהו וזהו
איתי הוא מדבר על בנות מדבר עם ידידות שלי בטלפון מסתלבט עלי אני עליו כמו חברים
הוא אוהב תחיילים שמכבדים אותו
ולא את אלה שמנסים לחרטט אותו ולעשות עליו קומבינות למה אי אפשר


בקשר לחברים וללפתוח עיניים
וואלה אם היום אנחנו 2 חיילים במחסן והמפקד שלי יגיד לחבר שלי לך הבית ואני יצטרך להשאר אנלא יפתח עין גם אם פתאום יהיו חייבים להוציא ציוד במיידי
אני יודע שהוא בבית ונהנה למה שאני יפתח עין?
אבל וואלה אני אומר לך שהאנשים שאני שונא אצלנו כן היו פותחים עין
וחבר שלי לא יוציא גימלים וידפוק אותי כי קודם כל המפקד יזיין אותו אחושרמוטה על כל יום שהוא דפק אותי הוא יקבל כפול (והמפקד שלי כבר עשה דברים כאלה) וגם הוא יודע שישנאו אותו
ובגלל זה אף אחד לא יעשה את זה אצלנו כי יש לנו כבוד
בוא קח דוגמא מלפני חודשיים
אני הייתי צריך לצאת להתנתקות ובסוף המ"פ שם לא רצה אותי בגלל בעיות התנהגות ודברים שהוא שמע עלי בעבר
הוא אמר הוא לא רוצה להתעסק עם חייל כמוני לא רוצה דיבור איתי בכלל
שלחו חבר שלי במקומי והוא דפק נפקדות וקיבל שבוע מעצר
באורגינל אני לא הייתי אשם
לא דפקתי אותו
כי אני בסוף הסכמתי ללכת להתנתקות
זה שלא רצו אותי זה משו אחר
(עזוב עכשיו את כל הסיפור...אני אומר לך תכלס שבסוף כבר הסכמתי ללכת)
אז וואלה לחבר שלי אין סיבה לכעוס והוא באמת לא כעס
אבל אני באתי כמו גבר אמרתי לו וואלה לא התאים סליחה
והוא אמר לי זה פסדר אתה לא אשם

כי אצלנו לא דופקים..
אני לא הייתי דופק אף חבר
ד"א בסוף ראו שאף אחד אצלנו בגף לא כשיר לצאת להתנתקות והעבירו את זה לגף אחר חח

ובקשר לזה שתלא יודע איזה סוג חברים יש לי - אני כבר אומר לך רוב האנשים בגף שלי (חוץ מהאשכנזים שאמרתי עליהם) זה אנשים שאני אוהב ואנשים שיראו שהשגתי משו והם ישמחו אפילו אם הם לא הצליחו להשיג ואפילו אם הם מקנאים ואפילו כשמשחררים אותי ב 1 וחברים שלי משתחררים ב 5
וכן יש לי חבר שגר בירושלים ויוצא הבית ב 4:30
בזמן שאני גר בת"א ויוצא ב 1
אז נכון הוא מתבאס
אבל וואלה הוא שמח בשבילי ואוהב אותי
זה החברים שיש לי שם
לא חברים שמסתכלים כל היום ובודקים אם הוצאתי גימלים או פטורים
ובגלל זה אנחנו מכבדים אחד תשני ובחיים לא נדפוק אף אחד
מאחל לך שיהיו לך חברים כאלה כל השירות

Sm0keMachine
quote:
תגיד לי איזה חבר זה חבר שלוקח דברים על חשבונך!???????!? זה חבר זה? - שייזדיין בתחת!

מה אני לא מבין אם (סתם לדוגמא...) אתה יודע שחברשך מוציא גימלים על סתם ואתה נאלץ לעבוד תעבודה שלו במקום ללכת הביתה... על זה לא תפתח עין? על זה לא תתעצבן? מה... תחליק את זה? - אני יודע שלא זה מטופש..
יכול להיות שלא הבנתי למה הכוונה "על חשבונך..."ד
לאדע איזה חברים יש לך או איזה סוג של חבר אתה אבל... לי.... לא היה ולא יהיו חברים מסוג כזה.....


בעולם הג'ובניקי אין כזה דבר חברים באמת
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
בעולם הג'ובניקי אין כזה דבר חברים באמת


אני ג'ובניק ואני אומר לך שיש..
הפעם האחרונה שמישו דפק בגף שלנו שמירה זה היה בפסח
כל השאר שדפקו עשו את זה כבר אחרי שהם הגיעו לשמירה..הוציאו גימלים באותו יום ואז מישו מהכיתת כוננות הוקפץ וככה הם לא דופקים אף אחד מהגף

אצלנו באמת כולם חברים
תראה איך אנחנו הולכים לשחק כדורגל כל החיילים והמפקדים ובלילה יוצאים כולם תאמין לי לא תראה בהרבה מקומות גף כזה שכולו מגובש
ראסמי אתה רואה יש ימים שאנחנו נוסעים 2-3 מכוניות לאכול
והמפקד לא אומר כלום אם מאחרים כי הוא יודע שהלכנו כולנו והוא שמח שאנחנו כאלה מגובשים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement