|
ט'רד חוקי שחר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
אני פשוט בהלם כמה ששחר טיפש
אני נדהם לגלות שה**** הזה מתחיל לשתף פה פעולה עם אנשים שמסתלבטים עליו
שמע שחר, תתחיל להבין את הרמזים של האנשים פה, ותעוף מהפורום, יא גזען
אם אתה לא רואה אף אשכנזי ממטר, אז אתה תתחיל לראות משני מטר.
אהההה ועוד משהו, תפסיק להיות מושפע מסרטים כחולים.
ילד בשלבי גיל ההתבגרות.
ביזיון שיש דבר כזה בפורום
אני נגעל, ואני מאמין שיש פה עוד כמה אנשים שנגעלים |
|
|
| m0sh |
TTMAN
הסוף מתקרב...
יהיה טוב
הוא כמו כלב,לא יכול לשלטוט ביצרים שלו |
|
|
| Meltdown |
שחר, חשבתי שאתה לא מתייחס להודעות שלי, כשאני הצעתי לך בזמנו ללבן את חילוקי הדעות שיש לך איתי ולהפך, פנים אל פנים, לא רצית, ותאמין לי, שלא בגללך אני בקושי כותב כאן, לי בניגוד אליך, אין כל כך הרבה זמן פנוי, יש אנשים שלומדים, אתה יודע, ולא מתרכזים באיך לצאת יותר מוקדם מהבסיס.
נ.ב שמתי לב, שלא רק אני חושב שאתה גזען, מעניין למה גם אנשים אחרים, שאני לא מכיר מכאן (מלבד מוש) חושבים שאתה גזען |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
אני פשוט בהלם כמה ששחר טיפש
אני נדהם לגלות שה**** הזה מתחיל לשתף פה פעולה עם אנשים שמסתלבטים עליו
שמע שחר, תתחיל להבין את הרמזים של האנשים פה, ותעוף מהפורום, יא גזען
אם אתה לא רואה אף אשכנזי ממטר, אז אתה תתחיל לראות משני מטר.
אהההה ועוד משהו, תפסיק להיות מושפע מסרטים כחולים.
ילד בשלבי גיל ההתבגרות.
ביזיון שיש דבר כזה בפורום
אני נגעל, ואני מאמין שיש פה עוד כמה אנשים שנגעלים |
חחחחחחחחחחחח בזיון שיש דבר כזה בפורום!?
בזיון שאתה בפורום
חשת קלינט איסטוד הא??
כולך חי בסרט שאתה יוצא למסיבות טובות מכיר בחורות וזה ואתה עוד פותח תפה פחחחחחחח
| quote: | Originally posted by m0sh
TTMAN
הסוף מתקרב...
יהיה טוב
הוא כמו כלב,לא יכול לשלטוט ביצרים שלו |
הסוף באמת מתקרב נראה מתי אני יפסיק לשלוט בעצמי ויצא עליך
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, חשבתי שאתה לא מתייחס להודעות שלי, כשאני הצעתי לך בזמנו ללבן את חילוקי הדעות שיש לך איתי ולהפך, פנים אל פנים, לא רצית, ותאמין לי, שלא בגללך אני בקושי כותב כאן, לי בניגוד אליך, אין כל כך הרבה זמן פנוי, יש אנשים שלומדים, אתה יודע, ולא מתרכזים באיך לצאת יותר מוקדם מהבסיס.
נ.ב שמתי לב, שלא רק אני חושב שאתה גזען, מעניין למה גם אנשים אחרים, שאני לא מכיר מכאן (מלבד מוש) חושבים שאתה גזען |
מהההההה זה החפירה הזאת?
מה כפת לי מהזמן הפנוי שך ומה תעושה ???. וכן אני מתרכז באיך לצאת מוקדם ואיך לזיין תצבא ואני מצליח ישך בעיה?
ואתה מדבר על גזען חחחחחחח אתה האבא של הגזענים |
|
|
| Shahar |
קבל מוש בשבילך ובשביל כל אלה שחושבים שאני לא עושה כיף בצבא
זה סתם מהיום כששיעמם..40 שקל אליי לכיס במיידי
 |
|
|
| m0sh |
איזה גבר!!!! :rolleyes:
איזה ילד אתה י-אללה...
לעולם לא תגדל
כמו המפקד שלך "שונא האשכנזים" בגלל אנשים כאלו אנחנו נראים כמו שאנחנו ...אתה חושב שאנחנו יותר טובים מהמוסלמים?
לא. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
איזה גבר!!!! :rolleyes:
איזה ילד אתה י-אללה...
לעולם לא תגדל
כמו המפקד שלך "שונא האשכנזים" בגלל אנשים כאלו אנחנו נראים כמו שאנחנו ...אתה חושב שאנחנו יותר טובים מהמוסלמים?
לא. |
פחחחחח מה קשור ילד!?
אמרת אני יסבול בצבא שאתה תהיה בתאילנד נכון?
וואלה לא סובל אני נהנה אחושרמוטה
והמפקד שלי שונא אשכנזים אתה יודע למה?
למה ב 30 שנה שהוא בצבא היו לו חיילים אשכנזים וחיילים לא אשכנזים
החיילים הכי טובים שעשו כל מה שהוא אמר בצורה הכי טובה זה היו חיילים ל-א אשכנזים
איך אני איתך!?
דווקא החיילים האשכנזים שכרגע יש זה חיילים שכל הזמן מתחמקים לו מעבודה
אז מה אתה מתפלא? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
פחחחחח מה קשור ילד!?
אמרת אני יסבול בצבא שאתה תהיה בתאילנד נכון?
וואלה לא סובל אני נהנה אחושרמוטה
והמפקד שלי שונא אשכנזים אתה יודע למה?
למה ב 30 שנה שהוא בצבא היו לו חיילים אשכנזים וחיילים לא אשכנזים
החיילים הכי טובים שעשו כל מה שהוא אמר בצורה הכי טובה זה היו חיילים ל-א אשכנזים
איך אני איתך!?
דווקא החיילים האשכנזים שכרגע יש זה חיילים שכל הזמן מתחמקים לו מעבודה
אז מה אתה מתפלא? |
שחר נראה לי יש לך יחידה מיוחדת, כי בכל מקום אחר האשכנזים הם הילדים הטובים שעושים כל מה שאומרים להם, והשחורים (אני רוצה לקרוא להם ככה) הם אלה שעושים בעיות
ואני לא מדבר רק על הצבא |
|
|
| m0sh |
| עזוב את היצור הזה הוא שלו כבר עשה פה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
שחר נראה לי יש לך יחידה מיוחדת, כי בכל מקום אחר האשכנזים הם הילדים הטובים שעושים כל מה שאומרים להם, והשחורים (אני רוצה לקרוא להם ככה) הם אלה שעושים בעיות
ואני לא מדבר רק על הצבא |
נכון מסכים איתך תמיד אומרים שהאשכנזים בסדר כי הם מפחדים לעשות בעיות
אבל וואלה אצלנו המפקד מכבד את כולם אחד אחד (גם אשכנזים כן) ובגלל זה אנחנו (תקרא לנו שחורים על הזין שלי) מחזירים לו כבוד ועושים כל מה שהוא יגיד וכשהוא אמר לי להשאר עד 12 בלילה לעזור לרסר נשארתי בלי להגיד מילה
בזמן שאם הוא היה אומר את זה לאחד האשכנזים הם היו מנסים לשכנע אותו שישלח חבר אחר שלהם
תמבין תהבדל?
ובגלל זה הוא מעריך אותי ובגלל זה הוא התקשר אלי באותו לילה ואמר לי אל תבוא מחר..
המפקד שלי לא מחפש חייל שילקק לו או יבוא כל יום ויגיד לו כן המפקד וזה
הוא מחפש חייל שיכבד אותו ויעשה הכל..
ומה לעשות
יש אצלנו 2 אשכנזים
שאחד מהם כל היום בורח מהעבודה וזורק אותה על חבר שלו והוא עצמו הולך לישון
והשני כל הזמן שיש לו עבודה מנסה להפיל אותה על אחרים
בניגוד ל"שחורים" שכל הזמן עוזרים אחד לשני ולחיילים חדשים
אז וואלה מי בסדר פה? |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
נכון מסכים איתך תמיד אומרים שהאשכנזים בסדר כי הם מפחדים לעשות בעיות
אבל וואלה אצלנו המפקד מכבד את כולם אחד אחד (גם אשכנזים כן) ובגלל זה אנחנו (תקרא לנו שחורים על הזין שלי) מחזירים לו כבוד ועושים כל מה שהוא יגיד וכשהוא אמר לי להשאר עד 12 בלילה לעזור לרסר נשארתי בלי להגיד מילה
בזמן שאם הוא היה אומר את זה לאחד האשכנזים הם היו מנסים לשכנע אותו שישלח חבר אחר שלהם
תמבין תהבדל?
ובגלל זה הוא מעריך אותי ובגלל זה הוא התקשר אלי באותו לילה ואמר לי אל תבוא מחר..
המפקד שלי לא מחפש חייל שילקק לו או יבוא כל יום ויגיד לו כן המפקד וזה
הוא מחפש חייל שיכבד אותו ויעשה הכל..
ומה לעשות
יש אצלנו 2 אשכנזים
שאחד מהם כל היום בורח מהעבודה וזורק אותה על חבר שלו והוא עצמו הולך לישון
והשני כל הזמן שיש לו עבודה מנסה להפיל אותה על אחרים
בניגוד ל"שחורים" שכל הזמן עוזרים אחד לשני ולחיילים חדשים
אז וואלה מי בסדר פה? |
על זה מתבסס כל דברי הגיזענות שאתה אומר שאני אבין?
כי ככה זה נשמע....
כל הצבא מלא בחראות של אנשים מה נראה לך... יש אנשים שקשה להם\מפונקים מדי בשביל תפקידים מסוימים.
אז זו ההתנהגות שיוצאת להם... זה מסריח אני מסכים איתך אנשים כאלה צריך לתלות - כי במקום לעשות מאמץ למצוא לעצמם תפקיד אחר\לקחת את עצמם טיפה בידיים ולעשות עבודה פה ושם הם מעדיפים לדפוק חברים ולעשות קומבינות כל היום ולחפף בקיצר.
עברתי הרבה אנשים בשירות שלי שמגיע לחצי... וראיתי בדיוק את מה שאתה אומר וראיתי בדיוק להיפך ממה שאתה אומר
ורוצה לדעת תאמת?
בשני הצדדים יש לדעתי את אותה כמות של אנשים מהסוג הזה...
לגבי הסוג ההפוך (יענו אלה שלא עושים בעיות ועושים מה שאומרים להם וזה.....) אני לא יודע |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
על זה מתבסס כל דברי הגיזענות שאתה אומר שאני אבין?
כי ככה זה נשמע....
כל הצבא מלא בחראות של אנשים מה נראה לך... יש אנשים שקשה להם\מפונקים מדי בשביל תפקידים מסוימים.
אז זו ההתנהגות שיוצאת להם... זה מסריח אני מסכים איתך אנשים כאלה צריך לתלות - כי במקום לעשות מאמץ למצוא לעצמם תפקיד אחר\לקחת את עצמם טיפה בידיים ולעשות עבודה פה ושם הם מעדיפים לדפוק חברים ולעשות קומבינות כל היום ולחפף בקיצר.
עברתי הרבה אנשים בשירות שלי שמגיע לחצי... וראיתי בדיוק את מה שאתה אומר וראיתי בדיוק להיפך ממה שאתה אומר
ורוצה לדעת תאמת?
בשני הצדדים יש לדעתי את אותה כמות של אנשים מהסוג הזה...
לגבי הסוג ההפוך (יענו אלה שלא עושים בעיות ועושים מה שאומרים להם וזה.....) אני לא יודע |
לא לא לא
זה לא רק על זה
אבל נתתי דוגמאות שלא יגידו שאני בא מדבר באוויר מבין?
ותבין המקום שלנו זה מקום של ההכי ג'ובניקים שיש
אז וואלה גם כשהם קיבלו תפקיד כזה קל הם זורקים תעבודה על אחרים
זה מראה שהם חראות גם באזרחי לא רק בצבא
ותבין אפשר להעביר אותם לגף אחר והם יעשו עבודה הרבהההה יותר קשה
והם רואים כמה שאצלנו גן עדן
ועדיין לא לומדים
אצלנו המפקד לא נתן לאף חייל תלונה נראה לי בשנתיים האחרונות
והבני זונות האלה לא מעריכים ועדיין זורקים זין ולא עובדים
תמבין למה אנלא אוהב כאלה?
זה לא שהמפקד עושה דאווינים עם הדרגה שלו אז ה"שחורים" עושים לו בעיות
להפך הוא מלך איתנו בגלל זה אני וכל השאר עושים כל מה שהוא יגיד גם אם זה מבאס וגם אם לא רוצים
ובגלל זה אני יוצא על אלה שמזלזלים ומחזירים לו זין
ועוד יגיע היום שהוא יזיין אותם למה הוא לא פראייר
וזה לא שהם עושים קומבינות למה אם נלך בקומבינות אז הם יעשו את העבודה שלנו וגם יגידו לי יתנו לי הקשב כשהם רואים אותי
הם לא מקומבנים הם פשוט משחקים אותה ראש קטן
ואני אישית אחד שעובד איתי אני משחק אותה לא שם לב אבל יום אחד זה יעבור תגבול ואני יצא עליו ויצא עליו והוא יעבוד שבועות לבד |
|
|
|
|