return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
24 & 25/12 + 31/12 & 01/01
View this Thread in Original format
FUSyke
Zaterdag 24/12
* 20 years Yves Deruyter @ Cherry Moon > YDR - DJ Elof - M.I.K.E. - ...

Zondag 25/12

Maandag 26/12

* Armada X-mas Night @ Melkweg - Amsterdam > Armin van Buuren - Harry Lemon - Markus Schulz - Franklin - Micha Daniels - Roog

Zaterdag 31/12
* Deep Dish @ Panama - Amsterdam

* United In Trance @ Asta > Cor Fijneman - Jochen Miller - Marcel Woods - Menno de Jong - Niklas Harding - Aly & Fila - Jonas Steur - Leon Bolier

* Extrema NYE - Glitter Industry > Benny Rodrigues - Erick E - Marko - Roog - Victor Coral - Bart Skils - Miss Djax - Remy - Robert Hood - Surgeon

* Pro-Jekt NYE @ Mediacenter - Oostende > Amok - Chris Hope - Christian Fischer - Frank Kvitta - Manu Kenton - Murphy - Pet Duo - Robert Natus - Traxx

* Forest Crew presents Private New Years Eve Party part 2 @ Kwatrecht > JEX - Christian Thomas - Cyclamic

Zondag 01/01
Unique2701
Zaterdag 31/12/2005 ook

DEEP DISH, GEORGE IS ON WORLD TOUR
Ali Dubfire (DEEP DISH), King Unique (live), Sebastian Leger, Stef Vrolijk, Nick K

waar: Het Paard - Den Haag
wat dichterbij voor jullie
expense: 45 vvk 55 aan de deur

Deep Dish draait eerst in Panama 22-01.00 geloof ik.. beetje te vroeg.. en daarna pas in t Paard
Kaidreas
ik ga op oudjaar echt wel geen trance feestje doen, of naar speciale dj's gaan zien... kvind dat maar een beetje weird eigenlijk.
eieregooie
LOL, ik dfacht dat deze thread een rekensom / raadsel was ofzo :toothless
Kaidreas
^lol, en een oplossing gevonden.

mijn oplossing= de diameter van de vijver!
Tiger777
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik ga op oudjaar echt wel geen trance feestje doen, of naar speciale dj's gaan zien... kvind dat maar een beetje weird eigenlijk.

Das waar, nieuwjaarsfeestjes zijn typpische zatte gelegenheden. Ge ziet da ook, hetgeen der te doen is, is bijzonder slappekes. Geeft de scoutsfuifdj'kes ook eens een kans!:p
eieregooie
Nee helaas, ik zat op meer aanwijzingen te wachten...
Antony
ik zoek nog werk met nieuwjaar! erges achter nen toog staan of desnoods de parking van een feejse doen... van da geld van 1 nachtje kunde 3 hollandse (jaja, dure hollandse) trance events gaan doen !

dus als iemand kan helpen.... (liefst Antwerpen)
eieregooie
Voor 150 eur ga ik niet de hele nacht in de kou staan... Moeten ze wat meer bieden hehehe
FUSyke
Forest Crew presents Private New Years Eve Party part 2

Catacombes @ Kwatrecht (op 1min van McDonalds Wetteren) > Zie site voor foto's

Line Up: JEX - Christian Thomas - Cyclamic - ... (House & Techno)

Price: 26€ (includes: Take-All-Drinks, all night)

www.forestfestival.tk

MdJ
United In Trance is maar 15 euro ex presale / 20 euro aan de deur... goedkoper dan de gemiddelde boerendisco Oudjaarsavond hehe :D
Nyah
quote:
Originally posted by MdJ
United In Trance is maar 15 euro ex presale / 20 euro aan de deur... goedkoper dan de gemiddelde boerendisco Oudjaarsavond hehe :D

ma dan ook stampesvol waarschijnlijk :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement