return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Pumaz? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
progmaz, huhuhuhuhu (nerdish lachske)
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ist weer tijd voor een irrationele proghead-bashing? :p


Lolz, af en toe moet da kunnen om wa leven in de brouwerij te houden ;)
pooley
quote:
Originally posted by Tiger777
Wat'n opgekropte frustraties zeg...


(+1 zenne ;) )

Nee hoor, het is gewoon zo tegenstrijdig wat ie zegt dat het zelfs niet meer leuk is
Jasperovitsj
ROFL :haha:

Hang ni de hypocriet uit en doe liever iets voor het forum ipv alleen maar kritiek te geven op progheads en hen constant in een hokje proberen te duwen waarin ze eigenlijk totaal niet passen :)
pooley
In hokjes duwen? Zijt ge nu echt serieus bezig?

Ma kom, we gaan pumaz zen fanthread niet verpesten hé

Hip hoi voor pumaz, kom terug !
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
In hokjes duwen? Zijt ge nu echt serieus bezig?



Yep :)


Of ben ik dan toch geen narrow-minded, trance hatende proghoer met oogkleppen op? :) Want uw posts aan mijn adres komen meestal wel zo over :p
Buoyant
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Of ben ik dan toch geen narrow-minded, trance hatende proghoer met oogkleppen op? :) Want uw posts aan mijn adres komen meestal wel zo over :p


nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nounou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou

maar goed dat er een smiley bij staat zeker?
Tiger777
pooley voelt zich misbegrepen. Steek jasper's auto in de fik!!!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nounou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou

maar goed dat er een smiley bij staat zeker?

:haha:



Denken jullie dat nu echt van me...:sadgreen:


*gaat in het hoekje wat liggen snikken*
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj



*gaat in het hoekje wat liggen snikken*



Blijt zoveel als je wil, zolang je sebiet maar schoon terug in u hokje zit om u klanten te ontvangen. :cool:




Bon hoe zit dat met mijn andere proghoertjes hier, bringde gulder wat geld in het laadje of moet ik er weer verschepen naar DJ Jean zijn ministaat?

Push2005
quote:
Originally posted by pooley
Nee hoor, het is gewoon zo tegenstrijdig wat ie zegt dat het zelfs niet meer leuk is


Bwa, valt wel mee... Jasper heeft genuanceerde visies, daar hou ik wel van.

Maar er zijn bepaalde zaken die idd tegentrijdig zijn... zoals "Armin zijn techtrance uurtje" vind meneer niet goed; maar M.I.K.E zijn techtrance set is wel de max... terwijl ze wezenlijk amper van mekaar verschillen hoor :p

Tech-Trance 4 Ever ! :toothless
Jasperovitsj
Mike speelde dikke en originele techno het eerste uur, das iets anders dan Marcel Woods en consoorten hé. Die techno en electro waren gewoon goed, terwijl ik die tracks die Armin op dat moment speelde (die wezenlijk verschillen van wat Mike speelde in zijn eerste uur) gewoon platte kak vond. Ik heb ook geschreven dat ik Mike in het 2de uur te veel platte techtrance vond spelen, dus waar spreek ik mezelf dan tegen? :)
Plus, van Mike verwacht je zo'n harde platen, maar van Armin had ik dat eigenlijk niet verwacht. En aan de reacties op fora her en der te lezen was ik absoluut niet de enige die niet zo blij was met het hardere gedeelte van Armin :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement