|
Pumaz? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| allemaal goed en wel, maar kan iemand mij ook eens vertellen WAAROM hij hier niet meer langskomt? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Omwille van privé-redenen :) |
|
|
| TOR |
| heb hem dit weekend nog gehoord. hij stelt het goed :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
woohoo relle!!!! |
Pm effe als het gaat beginnen! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Pumaz' echte naam is Jack... |
Voornaam : Philip |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vroeger heette hij idd Philip Cunningham, maar door een rare ouderlijke situatie heet hij nu wel degelijk Jack Carter :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En aan de reacties op fora her en der te lezen was ik absoluut niet de enige die niet zo blij was met het hardere gedeelte van Armin :) |
Nee, maar die mensen zijn doorgaans ook niet blij met MIKE :toothless
Overigens passen progheads prima in een hokje (alleen denken ze zelf vaak van niet, net zoals gothics enzo :p) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En welk hokje is dat dan? :p |
|
|
| eieregooie |
Progheads natuurlijk, duh :p
Het feit dat iedereen begrijpt waar het over gaat als het woord progheads genoemd wordt zegt genoeg ;)
En de link naar gothics is meer qua uiterlijk dan... Dat zijn mensen die zich, door hun uiterlijk, proberen te onderscheiden van de massa en de hokjes... Maar ondertussen zien ze er allemaal hetzelfde uit en zijn ze zelf juist het schoolvoorbeeld van een hokje...
Dat je zelf misschien het hokje waar je in zit niet ziet, wil niet zeggen dan "buitenstaanders" en mensen uit andere hokjes, het hokje om jou heen niet zien...
Eerlijk is eerlijk, ik zie mezelf ook niet in een hokje, maar voor anderen pas ik daar misschien juist prima in... dunno... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, dat hokje zou natuurlijk alleen over de muziek mogen gaan, maar jammer genoeg wordt het nogal vaak doorgetrokken naar de hele persoonlijkheid van een proghead zelf. :) |
|
|
| eieregooie |
ik heb even een dikke edit gemaakt... en op basis daarvan kan je denk ik wel concluderen dat het hokje proghead over meer gaat dan alleen de muziek... er heerst toch een soort gemeenschappelijke mentaliteit onder de progheads... Wat je daarvan vindt en hoe je dat ervaart is natuurlijk 100% subjectief, maar het IS er wel...
imho dan...
Bovendien past IEDEREEN in een hokje... en wel meer dan 1 ook, hokjesloos bestaat niet... |
|
|
| Jasperovitsj |
Je hebt gelijk hoor :)
Het is gewoon dat het hokje proghead een nogal negatieve en pejoratieve connotatie heeft, en dan is het niet altijd even leuk om in dat hokje gezet te worden met die bijbehorende connotatie die dan op jezelf wordt toegepast, ook al gaat ze niet op. :) |
|
|
|
|