|
Pumaz? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Sja, dat zijn hokjes he, vooroordelen... Als je dat niet bevalt zal je jezelf toch op de een of andere manier moeten onderscheiden van de progheads... want 't hokje in z'n geheel heeft die uitstraling die anderen wellicht als negatief ervaren... Dat soort dingen hoor je ook vaak he... "Ja, hij ziet er wel uit als een junk, maar hij is ok hoor!"
En wat ik me net bedacht toen het woord proghead door me hoofd dwaalde...
luister eens naar t woord... proghead... het woord "head" is veelzeggend denk ik... Als t alleen de muziek was... waarom wordt t dan geen proglover genoemd ofzo? Nee, head heeft een zekere meerwaarde... het associeert met intelligentie, denkvermogen etc. Dat is wss ook de verklaring waarom progheads als elitair gezien worden... Of wss andersom, t zijn progheads genoemd omdat het de meest passende benaming is... ik ruik hier een vicieuze cirkel... sjaaaa... de kip of het ei, wie 't weet mag t zeggen... |
|
|
| Push2005 |
Mja; maar zijn wij dan "TrancNICHTEN" ?? Ik dacht het niet :p
Want dat is bij mijn weten het courante woord dat andere genreliefhebbers gebruiken om ons uit te lachen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mja; maar zijn wij dan "TrancNICHTEN" ?? Ik dacht het niet :p
Want dat is bij mijn weten het courante woord dat andere genreliefhebbers gebruiken om ons uit te lachen :) |
Ik wee nie hoor... ik ben me wel bewust van het nichterige van trance ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik wee nie hoor... ik ben me wel bewust van het nichterige van trance ;) |
Lol; en dat is ... ? Het zweven ?? :p |
|
|
| eieregooie |
| De tijd dat trance stoer was is al lang voorbij... Het is idd zweverig, melodieus, mooi, soft, soothing etc... Ach, trance is nichterig, maar club is gay, en hardstyle is dom en prog... sjah :p etc. etc. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach, trance is nichterig, maar club is gay, en hardstyle is dom en prog... sjah :p etc. etc. |
:haha: |
|
|
| Bertn |
| ik stond gisteren nog tegen een griet op café te leuteren, en die wist mij te vertellen dat "alle trance voor janetten was" en dat "DJ Rush en consoorten pas goeie DJs zijn, ipv janetten als Armin van buuren en MIKE":o |
|
|
| domineesje |
| :eyes: ook blond zeker ??? |
|
|
| Bertn |
| bwa, ze was gewoon fan van dat harde technogedoe. vanuit dat standpunt kan ik misschien wel begrijpen dat een dj die trance draait en constant staat te zwaaien naar het publiek overkomt als een janet:) |
|
|
| domineesje |
dat ze dat allemaal eens aan de kant schuiven...
muziek is een expressie, mjah zo bekijk ik het...
en wat heb jij gezegd over technogedoe? |
|
|
| Bertn |
ik zei: DJ rush is voor boerestampers!
:p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik wee nie hoor... ik ben me wel bewust van het nichterige van trance ;) |
helft van de tranceaddicts zijn ook computernerds, ofniet? ;) |
|
|
|
|