|
Pumaz? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
helft van de tranceaddicts zijn ook computernerds, ofniet? ;) |
Och zwijgt, trancenicht :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Xilver
Och zwijgt, trancenicht :p |
Och zwijgt, trancenicht :p |
|
|
| Kaidreas |
| Tormaz huhuhuhuhuhu (nerdish lachsken) |
|
|
| Wildfir3 |
| Pfff waarom maakt niemand een "ik mis Wildfir3" thread? :( |
|
|
| The_G0dfather |
| zelf doen :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Mja; maar zijn wij dan "TrancNICHTEN" ?? Ik dacht het niet :p
|
Sorry ik ben op gothweb en all-web (afscheuring van gothweb) gekend als de "trancenicht" (en daarmee ook in een deel van de Vlaamsche Gothische Sc3n3!!!!!11111) en ik draag die naam met trots, ik vind trance goed en als de rest het nodig vind om mij als trancenicht te bestempelen, het zij zo en daarbij als ik ze te pakken krijg kan ik nog steeds rauwe industrial door hun trommelvliezen rammen. :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Pfff waarom maakt niemand een "ik mis Wildfir3" thread? :( |
Omdat woorden te kort schieten bij de pijn die we voelen als je van ons weg bent. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Pfff waarom maakt niemand een "ik mis Wildfir3" thread? :( |
ge zijt ook geen trancenicht eh :disbelief |
|
|
| mrcanon |
| als ik da ier al lees ben ik dan een trancenicht en een computernerd. Schoon profiel van mijzelf eh :D, but you don't know my dark side people :disbelief |
|
|
| Jakhira |
@christina  |
|
|
| Xilver |
| wat een kut-thread was dit. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Haha, en daar heb ik precies rijkelijk toe bijgedragen :haha: |
|
|
|
|