|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
jazekers mensen. De trancevrouwtjes kunnen gaan soppen op hun stoel en de tranceheren kunnen hun beeldscherm onderspuiten want TE voorverkoop gaat weer beginnen. De vernieuwing zal na Innercity ook weer doorgevoerd gaan worden.
Aanstaande zaterdag 19 november start de exclusieve voorverkoop van 'Trance Energy' bij TicketOnline. TicketOnline bestaat inmiddels 1 jaar en omdat te vieren vervalt de verkoop fee (van €2,75) van een ticket voor onder andere Trance Energy, alleen en speciaal voor de vroege kopers. Deze aanbieding loopt tot en met 4 december. Tickets kunnen worden besteld op TicketOnline.nl of telefonisch via 0900 300 6000.
De verwachte line-up:
Vince
Outblast
Drokz
MC Drokz |
|
|
| jp |
| Aurelie mag als m'n +1 op de perslijst |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
De verwachte line-up:
Vince
Outblast
Drokz
|
Outblast op TE ?! Is dat écht :conf:
Wtf; gaan ze met hardcore beginnen ? :haha: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by New Wave
De verwachte line-up:
Vince
Outblast
Drokz
MC Drokz |
:D
Super line-up op foutblast na :whip:
Trancecore Energy Mainstage hosted by Cenobite :o |
|
|
| jp |
Jean
DJ Jurgen
Judge Jules
Tatana
Mark van Dale
bevestigd. |
|
|
| New Wave |
| Ik ga niet, als ik trance hoor dan geeft dat hetzelfde effect als licht bij Gremlins. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kremlins |
Zijn dat Russische Gremlins :conf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Jean
DJ Jurgen
Judge Jules
Tatana
Mark van Dale
bevestigd. |
Lol; weer zo'n gore mad-house stage. Die was vorig jaar ook niet te pruimen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Zijn dat Russische Gremlins :conf: |
ohh tiepvhout. Zit ook zo dicht bij elkaar he die knoppen. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik ga niet, als ik trance hoor dan geeft dat hetzelfde effect als licht bij Kremlins. Het zou niet goed zijn als er allemaal kleine timmetjes de wereld komen terroriseren. 1 Tim die het belgisch forum terroriseerd is al ernstig genoeg. |
je overschat jezelf ;) |
|
|
| jp |
Maar goed Tiesto komt niet (hoera), Armin durft niet (na het UDC gebeuren), Ferry mag niet (van z'n meissie) en PvD weigert sowieso
Dan blijft er weinig over :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| Speciaal voor jullie is Melk Inc als live act. |
|
|
|
|