return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Politiek / Actua (pg. 3)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Synthesia
Awel dat is dan hun vrije keuze he :) Waarom zou iemand daar tegen zijn als een koppel geen kinderen wilt?


maar heb het op voortplanting!!!

ga en vermenigvuldig u ....
Tiger777
Kijk, ik wil ook kinders krijgen he, maar ik vind niet dat kinderen hebben mijn RECHT is. Het is het recht van de natuur om mij kinderen te schenken. 2 mannen komen per definitie niet in aanmerking voor zulke schenking.

Maar wees gerust, er hoeft niet teveel over gediscussieerd te worden, holebiadoptie komt er gegarandeerd.
Push2005
quote:
Originally posted by Tiger777
holebiadoptie komt er gegarandeerd.


Vroeg of laat wel.

Wa wil je ... met zo'n PS-meerderheid in de walen :rolleyes:
domineesje
quote:
Originally posted by Tiger777
Kijk, ik wil ook kinders krijgen he, maar ik vind niet dat kinderen hebben mijn RECHT is. Het is het recht van de natuur om mij kinderen te schenken. 2 mannen komen per definitie niet in aanmerking voor zulke schenking.

Maar wees gerust, er hoeft niet teveel over gediscussieerd te worden, holebiadoptie komt er gegarandeerd.


al wat bij onze noorderburen komt, waait hier over vroeg of laat ;)

alleen geen weed :(
xxx
Tiger777
Volgende week wordt het voorstel gestemd :(
Synthesia
^^Idd denk ook dat het zal komen...niks aan te doen...maja..toch eens interesant om erover een debat te hebben :)

quote:
Originally posted by domineesje
maar heb het op voortplanting!!!


Denk niet dat we onszelf al moeten bedreigd voelen voor het uitsterven van het menselijk ras door te weinig voortplanting in het westen :p


quote:
Originally posted by domineesje
ga en vermenigvuldig u ....


:crazy:
Synthesia
quote:
Originally posted by domineesje
al wat bij onze noorderburen komt, waait hier over vroeg of laat ;)

alleen geen weed :(
xxx


Tja dat is nog zo een onderwerp (laten we het nog voor later houden), de legalisering van drugs :)
Kaidreas
noem me ouderwets of niet. maar ik vind het niet natuurlijk, met wat een achtergrond gaan die kinderen opgevoed worden??? ik zie het veel natuurlijker dat de kinderen een echte "moeder" en een echte "vader" hebben. trouwens die mannelijke homo's hebben die wel echt een wens of kinderen te hebben? wete ik vind kinderen wel leuk. en als ik er later zou krijgen, allemaal tof.. zo niet tja geen probleem ik kan ook leven zonder kinderen. maar ik heb nog niet veel mannen UIT HUN EIGEN horen zeggen: "ik wil kost wat kost kinderen hebben, ander gaan er gewonden vallen" Bij vrouwen is dat natuurlijk wel van een bepaalde leeftijd dat het moederinstinct begint op te komen. maar dan blijft het nog altijd onnatuurlijk! Tis precies tegenwoordig de hype: "als het vreemd of anders is, is het oke.. of moet ik zeggen ogay?
Tiger777
^^feit.

Tiens, blijkbaar zijn er veel mensen van hetzelfde gedacht als ik. men wil laten uitschijnen dat ieder normaal en weldenkend mens voor holebiadoptie is... blijkbaar is da ni zo

(tenzij dat dries zo geen normaal en weldenkend mens is natuurlijk:confused: :toothless )
Kaidreas
^da is ook zo. ik ben in feite ne vozen boer die altijd zijn mening wil opdringen aan iedereen.

Sh!fty
hoeveel keer is deze discussie al nie gevallen toen ik nog godsdienst had :rolleyes:

Ik ben neutraal

Langs de ene kant:
Een holebi koppel een kind late adopteren maakt natuurlijk niet, dat dat kind ook zo zal worden. Homo zijn of nie heeft te maken met de structurering in de hypothalmus en is dus bij wijze een genetische afwijking.

Langs de andere kant:
Zal het kind daar wel mee gelukkig zijn?
ik zou het nie appreciëren moest ik geadopteerd door een holebi koppel.
Ik kan mij voorstellen dat die mensen gepest worden.(zo is da nu eenmaal)
't zou zonde zijn moest een kind een ongelukkige jeugd hebbe te wijten aan de sexuele geaardheid van z'n ouders
Antony
quote:
Originally posted by Toni_D2
Toni ruikt dat de Nederlanders nabij zijn.


Toni moet iet aan zen reukorgaan doen, das al 3 pages zonder :p

ma toch, blij dagger zijt maat :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement