return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Politiek / Actua (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sh!fty
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik studeer dan wel geen biologie, maar genetica is wel een van mijn vakken... en ik kan u zeggen dat een DNA streng uit 2 complementaire ketens bestaat, maar niet dat de ene keten van u moeder en de ander van u vader is.. Als ik keten 1 ken, kan ik ALTIJD keten 2 tekenen (A-C & G-T, wete wel ;) ).

Oke sorry ik zei dna streng en het moest chromosomenpaar zijn,
denk da gij da evengoe wist als ge werkelijk genetica studeert

quote:
langs 50% van de individuen (de mannen) niet kan worden doorgegeven

waar slaat dat op dude, waar kunt gij uit concludere dat da nie door manne kan worde doorgegeve? Een vent kan drager zijn zonder zelf de afwijking vertonen.

quote:
Een mutatie die ontstaat dan?

Hierin kan ik u een beetje gelijk geven
als 1/10 mensen homofiel is, is het idd onwaarschijnlijk da da allemaal mutaties zijn.
Toch zo ongewoon zijn mutaties nie, want bij het testen van insectenspray op fruitvliegen, toonde dat aan dat 1/1000 een mutatie had die hun resistent maakten

quote:
Genen coderen eiwitten. Bestaat het homo-eiwit dan ofzo?

Ja waarom nie? de aanwezigheid van een eiwit kan voor andere struktuur zorgen

srry maar uw argumentatie slaagt op niets
Antony
geen ruzie hier eh :) tga tenslotte over homo's :p
TOR
quote:
Ik denk eerder dat het met een 'hype' te maken heeft. In sommige kringen staat het om homofiel te zijn.

ik denk dat het fenomeen niet toe te schrijven is aan één enkel element. tegenwoordig kun je inderdaad spreken van een hype, maar daarnaast moet er wel ergens een biologisch aspect zijn volgens mij. er zijn immers heel wat mensen die reël aangetrokken zijn tot anderen van hetzelfde geslacht, zowel fysiek als emotioneel. dat moet toch ergens vandaan komen?

om even de offtopic thread erbij te halen.. waarom hou ik van meer tengere meiden en anderen van het rondborstige type? zou dat uitsluitend met omgevingsinvloeden te maken hebben?

ik denk dat niet eigenlijk.

ik zou me es moeten verdiepen in de wetenschappen, maar ik vergelijk dit vaak met persoonlijke smaak op het gebied van voedsel. je voorkeur voor spinazie, of je afkeer voor witloof heeft toch ook niet met je omgeving te maken? of gaat deze vergelijking hier niet op?
Kaidreas
^dat van u rondborstige types... heeft inderdeed wel met omgeving invloeden te maken.

zie maar naar de super models van tegenwoordig, elke jonge kerel ziet in die vrouwen zijn "perfecte vrouw" ze moeten als maar jonger zijn nog zo'n punt dat daar bij hoort--> geen schaamhaar meer voor de vrouwen zelfs een streep is al teveel tegenwoordig :rolleyes:

terwijl in de tijd van rubens en wie nog allemaal, alleen maar weelderige vrouwen werden afgebeeld.
dus de omgeving is toch ook wel bepalend ze
Xilver
Tiger777
quote:
Originally posted by Sh!fty
waar slaat dat op dude, waar kunt gij uit concludere dat da nie door manne kan worde doorgegeve? Een vent kan drager zijn zonder zelf de afwijking vertonen.

Een homozygoot homoman kan het niet doorgeven, zodanig dat 25% van de 'zieke individuen' zich niet kunnen voortplanten.

quote:

Hierin kan ik u een beetje gelijk geven
als 1/10 mensen homofiel is, is het idd onwaarschijnlijk da da allemaal mutaties zijn.
Toch zo ongewoon zijn mutaties nie, want bij het testen van insectenspray op fruitvliegen, toonde dat aan dat 1/1000 een mutatie had die hun resistent maakten

Ik geef u geen gelijk, ik toon het ridicule van uuw stelling aan :p. Omdat het een biologisch voordeel is dat hen een grotere kans geeft zich voort te planten. Functie van junk DNA is immers muteren en evolueren.

quote:

Ja waarom nie? de aanwezigheid van een eiwit kan voor andere struktuur zorgen

Ge hebt dan net het gay eiwit uitgevonden
quote:

srry maar uw argumentatie slaagt op niets

Bewijzen staan aan mijn kant. Geen enkel onderzoek wijst in de richting van een genetische predispositie.

'Birthday November 23rd, 1987'... 1e kan biologie... Ik begrijp het, nog geen examens gehad, dan moogt ge beweren dat het homogen bestaat ;)

Ubertengere vrouwen zijn ook ni schoon :clown:
Push2005
quote:
'Birthday November 23rd, 1987'... 1e kan biologie... Ik begrijp het, nog geen examens gehad, dan moogt ge beweren dat het homogen bestaat ;)

ROFL :D
Nabistai
quote:
Originally posted by Sh!fty

1) een vrouw (die de afwijking vertoont) kan altij nog een kind krijgen.
ge moet ma opt straat vrage of ze sex willen, want 9/10 zegt toch ja

Tuurlijk, dat ik daar niet aan gedacht had :o
Push2005
Sh1fty woont ergens in een rosse buurt van Brussel denk ik :)
Bertn
der zitten hier toch een paar conservatieven tussen zenne:o Homo's zijn niet aan het "vermeerderen" of zo he. Check de oude mythologieën uit Griekenland en Rome maar eens... Iederéén was daar gay:D

Toen kwam het Christendom tot volle bloei en werd het homo-zijn enorm met de vinger gewezen. Er zijn in al deze eeuwen evenveel homo's geweest hoor, alleen hielden ze het verborgen of werden ze priester. Maar nu er steeds minder en minder mensen zich van de kerk aantrekken moeten homo's zich niet langer verbergen, en dat geeft de indruk dat er "meer en meer homo's erbij komen".

Maar dat is helemaal niet zo;)

The_G0dfather
quote:
Originally posted by Bertn
der zitten hier toch een paar conservatieven tussen zenne:o Homo's zijn niet aan het "vermeerderen" of zo he. Check de oude mythologieën uit Griekenland en Rome maar eens... Iederéén was daar gay:D

Toen kwam het Christendom tot volle bloei en werd het homo-zijn enorm met de vinger gewezen. Er zijn in al deze eeuwen evenveel homo's geweest hoor, alleen hielden ze het verborgen of werden ze priester. Maar nu er steeds minder en minder mensen zich van de kerk aantrekken moeten homo's zich niet langer verbergen, en dat geeft de indruk dat er "meer en meer homo's erbij komen".

Maar dat is helemaal niet zo;)

Kan je dat staven ? Want zo kan iedereen alles gaan beweren...
No offence hoor
Maar volgens mij is het dezen tijd toch net iets meer een 'hype' of hoe je het ook wil noemen en zijn er daardoor ook veel meer, maar dat kan ik ook niet staven :p
Sh!fty
quote:
Een homozygoot homoman kan het niet doorgeven, zodanig dat 25% van de 'zieke individuen' zich niet kunnen voortplanten.

Ik heb nooit gezegd da da nie zo is

quote:
Ik geef u geen gelijk, ik toon het ridicule van uuw stelling aan . Omdat het een biologisch voordeel is dat hen een grotere kans geeft zich voort te planten. Functie van junk DNA is immers muteren en evolueren.

kdacht da ik u daarin gelijk gaf ma ja, als ge nie deftig kunt leze

quote:
Ge hebt dan net het gay eiwit uitgevonden

Voor het eerst hebben onderzoekers van de universiteit van Chicago aangetoond dat er een sterk verband is seksuele voorkeur en het hersenmetabolisme. Hun onderzoek laat namelijk zien dat er een verschil is in de glucosestofwisseling in de hypothalmus bij vergelijking van homoseksuele mannen met heteroseksuelen.
Uit dieronderzoeken was al bekend geworden dat de hypothalamus bepaalt hoe seksueel actief een diertje is. Ook is de rol van serotonine bekend m.b.t. seksuele opwinding.
Men gaf de mannen die aan het onderzoek deelnamen Prozac, dat de heropname van serotonine blokkeert, zodat het langer in het systeem blijft. Op een ander moment kreeg met een placebo.
De heteroseksuele mannen bleken een veel sterkere respons te vertonen in de hypothalamus toen de Prozac gegeven was dan de homoseksuelen. Die respons was er niet, toen het placebo werd gegeven.
"Andere onderzoeken faalden in aantonen van biologische verschillen tussen homo- en heteroseksuele mannen, waarschijnlijk omdat men in de gekozen groep mannen zich niet gefocust had op de exclusief georiënteerden", volgens onderzoeker Moltz (zoals heteroseksuelen die nooit fantaseren over seks met iemand van dezelfde sekse).
(Annual Society for Neuroscience conference, http://web.sfn.org/, 12 november)

GEQUOTEERD uit www.psycholoog.net

Bekan heel uw lichaam is opgebouwd uit eiwitten, ksnap nie da iemand die in die richting studeerd zo'n uitspraak kan make, kzalt morge is aan de prof vrage

quote:
Bewijzen staan aan mijn kant. Geen enkel onderzoek wijst in de richting van een genetische predispositie.

And again weet de alwetende Tiger het beter

quote:
'Birthday November 23rd, 1987'... 1e kan biologie... Ik begrijp het, nog geen examens gehad, dan moogt ge beweren dat het homogen bestaat

How low can you go?
mooi argument
en tis 1ste kan bio-ingenieur als ik u toch zo interesseert

Uw theorie over de homo-hype is VEEEL logischer
daarom da homosexualiteit ook bij dieren voorkomt
Want de beesten trekken hun iets aan van de hype
Gade sewwes nog bewere da de varkens sjakosse gaan beginne drage misschien?

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement