return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Politiek / Actua (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
^maat maat maat... niet te familiair worden e ket
Antony
quote:
Originally posted by Kaidreas
^maat maat maat... niet te familiair worden e ket

het sarcasme ni vergeten aan te voelen eh... :)
Tiger777
quote:
Originally posted by Sh!fty
hoeveel keer is deze discussie al nie gevallen toen ik nog godsdienst had :rolleyes:

Godsdienst was bij ons altijd rellen :p
Sh!fty
ik zat als enige jongen in godsdienst, kvoelde mij daar echt een misdienaarke
oftewel hadde ze et over zo'n dinge, oftewel zate ze ervaringen te delen over hun periodes, en die leraar vond da interessant, percies of die leerde daar iet bij, wa ne ket

ach jah, wij kregen wel nooit huiswerk daarbij :)
Bertn
opgepast met politieke topics, ik ben ooit zo'n vlaams blok-topic begonnen en die is uitgedraaid op een echte forumrel. mensen begonnen mekaar persoonlijk te verwijten en zo, en Cygnus heeft dan zelfs de boel moeten sluiten...

on topic: ik denk dat kinderen die bv opgroeien omdat ze het resultaat zijn van een "accidentje" (bv zatte seks) in een kapot en verscheurd hetero-gezin SLECHTER af zijn dan kinderen die opgroeien in een homogezin, met 2 mannen/vrouwen die na jaren wachten en hopen eindelijk hun grote kinderwens in vervulling zien gaan, en dat kind dus ook met veel liefde zullen opvoeden. Voorwaarde is dan gewoon dat aan het kind duidelijk aangeleerd wordt wat de "gebruikelijke" gang van zaken is.

Ik heb er niks op tegen, het enige dat misschien vervelend is, is het feit dat dat kind veel gepest zal worden. zo gaat dat nu eenmaal in school, als je een beetje "anders" bent dan andere kinderen...
Nabistai
quote:
Originally posted by Sh!fty
Homo zijn of nie heeft te maken met de structurering in de hypothalmus en is dus bij wijze een genetische afwijking.

Als het puur genetisch bepaald zou zijn, dan zou deze ziekte moeten uitsterven. Het lijkt daarintegen steeds meer verspreid te geraken :rolleyes:

Ach whatever, geef mij maar een mooi paar borsten.
Kaidreas
^die borsten zij toch niet te groot e, want das nie schoon :rolleyes:

lol @ berten zen vlaams blok topic verhaal.:)
Sh!fty
quote:
Originally posted by Nabistai
Als het puur genetisch bepaald zou zijn, dan zou deze ziekte moeten uitsterven. :rolleyes:

erm
studeert gij biologie ofzo?
wel, ikke dus wel:p

1) een vrouw (die de afwijking vertoont) kan altij nog een kind krijgen.
ge moet ma opt straat vrage of ze sex willen, want 9/10 zegt toch ja

2) waarschijnlijk zal dit een recessief gen zijn en kan een mens drager zijn zonder de ziekte zelf te vertonen

Een DNA streng bestaat uit 2 homologe delen, het een krijgt ge van uw moeder het ander van uw vader

A = normaal
a = vertoont de afwijking

vb:

Vader x Moeder (allebei hetero omda ze beiden 1 A hebbe)
Aa x Aa
mogelijke combinaties van genen van kleinkinderen

aa - Homo
Aa - Hetero
aA - Hetero
AA - Hetero

Dit koppel heeft dus 25% kans op een homosexueel geaard kind

3) Een veelvoorkomende mutatie

quote:
Het lijkt daarintegen steeds meer verspreid te geraken

cough, mss komen de mense er nu meer voor uit
Kaidreas
^of mss is het een hype :)
Synthesia
^^ :p

Denk toch wel dat het iets in je hersens moet zijn hoor...ik kan mij nooit inbeelden om iets met een andere man te willen..zelfs niet moest iedereen dat doen. Maar er zullen er toch wel velen dat doen omdat ze het 'mode' vinden misschien...maja..dan denk ik dat ze eerder bisexueel zijn.

Tiger777
Ik studeer dan wel geen biologie, maar genetica is wel een van mijn vakken... en ik kan u zeggen dat een DNA streng uit 2 complementaire ketens bestaat, maar niet dat de ene keten van u moeder en de ander van u vader is.. Als ik keten 1 ken, kan ik ALTIJD keten 2 tekenen (A-C & G-T, wete wel ;) ).

In de evolutie van den mensch die toch al lang genoeg duurt zal een inherente afwijking die langs 50% van de individuen (de mannen) niet kan worden doorgegeven, héél snel geëlimineerd worden.

Een mutatie die ontstaat dan? Héél onwaarschijnlijk, gezien het feit dat er al 38000 genen in een DNA molecule zitten en dat die genen slechts een goeie 5% van de keten in beslag nemen. De overige 95% is puur junk-DNA(repititieve nucleotiden, zonder functie). Het moet toch wel vreed pech hebben zijn moest net in het zaadcelletje van u vader net DAT nucletideken moeten gemuteerd zijn he...

Genen coderen eiwitten. Bestaat het homo-eiwit dan ofzo?

Ik denk eerder dat het met een 'hype' te maken heeft. In sommige kringen staat het om homofiel te zijn.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Tiger777

Ik denk eerder dat het met een 'hype' te maken heeft. In sommige kringen staat het om homofiel te zijn.

kappers

btw tijger... ik ben gestopt met lezen toen het of die dna-streng gin :D
en bij u laatste zin ben ik terug begonnen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement