return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Jullie Favo BIER, kies maar!
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
Hey ppl,

aangezien ik laatst een opmerking maakte over Alpha's vakantiefoto mbt het Heineken wat hij aan het 'nuttigen' was, waarop nogal wat reactie kwam,
nu dus ff een polletje hierover, jullie favo bier......zeg het maar!

Mijn favo bier: Grolsch.....vakmanschap!

GreetZ RubDub
John
hertog jan, zonder twijfel =)
Optimus Trance
Ik drink bijna niet, en al helemaal niet bier!!!
Waarom is dr geen optie,"ik drink geen bier"?:D:D:D(ff veranderen mods)
Henkie_henk
Bier = voor boeren
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Bier = voor boeren


en dus zuip jij je elk weekend h-el-e-m-a-a-l klem in dat spul elk weekend:D

voor mij: Grolsch!!

brand is trouwens echte bocht, bleh, ik heb verplicht de hele zomer die troep moeten zuipen:whip:

greetz kolkiewolkie
serialkillah
Grolsch rules!!!!!!!!!!!!:)
DJ_Massive
bier?? bier is voor mietjes










:stongue:


nee mij ken et balle schele wat voor bier et is, ik wil Breezel en Wodka nogwat geen bierr
Henkie_henk
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


en dus zuip jij je elk weekend h-el-e-m-a-a-l klem in dat spul elk weekend:D

voor mij: Grolsch!!

brand is trouwens echte bocht, bleh, ik heb verplicht de hele zomer die troep moeten zuipen:whip:

greetz kolkiewolkie


NOoooo WAAAAAAYyyyy I R Safari! drinken...

Safari <--bla bla a womans thing..

woehoe!

Girl power!

Safari/Passoa/Pisang/Optimus-Vodka met Optimus red bull.. <--das een denkertje he..

eeeeen alle mixjes die er bestaan..

smirnoff (puur) + 7 up goed te doen.. proef je nix van .. merk je wel wat van..

goldstreik is ook leuk.. en op baileys pis ik..

taaadaaaaa

en bier blijft voor boeren..
serialkillah
quote:
Safari/Passoa/Pisang


daar wordt ik zwaar beroerd van..... doe maar maar bacardi-cola, of whiskey-cola:)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Bier = voor boeren


LOL. als er 1 uit de stront is getrokken dan ben jij dat wel...

Bier smaakt gewoon lekker bij het eten en tijdens de voetbal...


kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Henkie_henk


NOoooo WAAAAAAYyyyy I R Safari! drinken...


en bier blijft voor boeren..


kun je er niet meer tegen jongen??:D :D

greetz kolkiewolkie
Little Theseus
Breezer gaat waarschijnlijk meer dan 5 euro kosten omdat het van kinderen van 13 en 14 al alcoholisten maakt.

Ik moet die zooi trouwens helemaal niet.
Als ik een meisje wat te drinken aanbied, dan vraagt ze tegenwoordig :whip: :whip: :whip: Wodka Redbull ofzo, en in de tenten waar ik uitga is dat echt niet te betalen!

Nee, geef mij maar gewoon bier, in plaats van die mietjesdranken.

Pas gelezen in een tijdschrift:
quote:
Breezer is limonade met prik en alcohol, en maakt van ieder mietje dat geen bier lustte of wilde een alcohol-liefhebber

Dus daar ga je Henkie en anderen :p
Nu valt t apie uit de mouw :D

Op zn tijd een mixie is tuurlijk wel lekker, maar om nou de hele avond stoer met een breezer in je klauwen te staan lijkt me niks. Breezer is YESTERDAY!
Smirnoff niet daarentegen, dat verkoopt beregoed op t moment. Het is gelukkig ook minder een kleuterdrank dan brieser.

Kheb Hertog gestemd btw.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement