|
Forum sucks, lang leve mIRC!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
hier heb k maar een ding op te zeggen
IRc fokking ownzzzzzzzz forum
lata |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by arno
ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt????? |
Al vraag je nu gewoon ff of iemand het uitlegt.... |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Donna
[10:53] tjonge wat is dat forum vreselijk saai geworden huh
[10:53] hehe inderdaad ja
[10:53] kvin dr niks aan
[10:53] neej man
[10:53] echt erg
[10:53] ik maak alleen nog meer flauwe postjes :)
[10:53] ja
[10:53] yes;p
[10:54] naja al die nieuwe zijn alleen maar geintresseert in live-sets
[10:54] yes
[10:54] leechwh0rez
[10:54] :)
[10:54] als er een groot feest geweest is hebbie zo weer nieuwe klanten
[10:54] die komen tjekken of r wat te halen valt:P
[10:54] hehe idd :P
Rest my case:P |
mja ik ben wel onschuldig he, das natuurlijk niet de echte Massiv|AW maar een neppe (.. ik ben betrapt.):p :p :p
maar goed, mja ik vin IRC ook een beetje leuker dan forum |
|
|
| Uniq |
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets.
Wat nou zo lullig is ...... ben van plan om ook op het irc te gaan. Maar 1 geruststelling dat duurt nog ff.
Succes ......
Uniq |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Uniq
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets.
Wat nou zo lullig is ...... ben van plan om ook op het irc te gaan. Maar 1 geruststelling dat duurt nog ff.
Succes ......
Uniq |
Ik kan je geruststellen dat hier nou niet bepaald veel livesets te vinden zijn... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik kan je geruststellen dat hier nou niet bepaald veel livesets te vinden zijn... |
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen :stongue: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen :stongue: |
je zegt nu eigenlijk iets heel stoms over jezelf, aangezien je zelf ook in de thread zit :p |
|
|
| Smirnoff |
tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo.
Wat een gezeik hier de laatste tijd zeg pfffff......
Ik dacht dat de trance scene één grote familie was.
Niet duzzzz :( |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo.
Wat een gezeik hier de laatste tijd zeg pfffff......
Ik dacht dat de trance scene één grote familie was.
Niet duzzzz :( |
ken je het begrip "zeikende ouders"??
wij hebben hier zoiets als een zeikende moeder zeg maar... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Gekhous
wij hebben hier zoiets als een zeikende moeder zeg maar... |
hahahahahaha LOL :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
(Smirnoff, dit heeft niks met jou te maken hoor) |
|
|
| Donna |
| quote: | | Smirnoff: tja ik ben ook een beetje erg vers van de pers maar ik ben hier ook echt niet voor livesets ofzo. |
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen,we hebben t alleen over degenen die er wel voor komen,en we zijn ook 1 big happy family maar zelfs in de beste families schoppen ze mekaar wel is verrot hoor,we zijn dus gewoon geen fakers:)
Dus blijf gewoon wat hangen,en wie weet word je ook geadopteerd:P,als je wilt ofcuz want we willen geen kindertjes tegen hun zin:toothless
| quote: | | Uniq: Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik me wel een beetje aangesproken voel. Ben hier net nieuw maar ben hier niet voor de livesets. |
Same goes 4 you....
| quote: | | arno: ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt????? |
Proggie openen,als je een mannetje krijgt die dichtklikken,in het venster wat je dan krijgt tik je ff in: /server efnet.vuurwerk.nl en dan doe je ff enter
dan log je dus in en daarna doe je ff /j taforum en dan zit je bij de big happy family;)
De rest leer je daar wel,als er iets niet lukt,mail me dan maar ff.
Succes!
| quote: | | Flippe: Idd IRC = leuker dan forum nou hopen dat de n00bs niet heel IRc komen verpesten |
Das bull nieuwe ppl meeten is altijd ok,de TA-clan is ook nog nie zo lang op irc geloof ik,we hebben de zooi er zelf heengehaalt remember? Mensen op t forum stonden nogal sceptisch ten opzichte van irc,is goedgekomen maar geef de n00bs ook een kans mkay?
Zow dat was dan weer dat,en zeikende moeders bannen we daar gewoon,leuk he!!?
:stongue:
Mzzllllllll |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen,we hebben t alleen over degenen die er wel voor komen,en we zijn ook 1 big happy family maar zelfs in de beste families schoppen ze mekaar wel is verrot hoor,we zijn dus gewoon geen fakers:)
Dus blijf gewoon wat hangen,en wie weet word je ook geadopteerd:P,als je wilt ofcuz want we willen geen kindertjes tegen hun zin:toothless
|
Bedankt voor dit geruststellende bericht :D
Ik blijf zeker hangen !!
greetzzz |
|
|
|
|