|
Forum sucks, lang leve mIRC!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen :stongue: |
Zegt een big met een ontzettende rotkop.
Als we persoonlijk gaan worden wil ik me er ook wel mee gaan bemoeien.
Zit je even het forum af te zeiken waar je ooit begonnen bent. Waar je eerst gewoon normaal kon posten. En nu je omhoog gevallen bent, door om te gaan met wat moderators enzo, en denkt dat je het helemaal bent begin je op ons neer te kijken.
Wij hebben gewoon lots of fun in dit forum, en ik had zin om een onzin-thread te posten, MAG IK? Begint mevrouw meteen moeilijk te doen in een ander forum dat het Holland Forum niets is en maar dichtmoet. Screw you! En als er slechte reacties komen snel zeggen; "Nee geintje man, ik bedoelde het anders." Jeah right, rot op man, ga een ander forum lastigvallen. Als je het hier niets vindt, waarom post je dan nog met je stomme rotkop?
Van dit soort zaken wordt ik nou stront misselijk. Beetje ons uitmaken voor nerds die nooit achter de computer vandaankomen. Think again...
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
and blik PLEASE!!!!! don't gimme that about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him :rolleyes: :rolleyes: playing the innocent boy again???
|
Leg ook hier maar eens uit wie/wat je hiermee bedoeld. Ik vind het niet echt fijn als je mensen ontzettend zwart zit te maken.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus Trance |
| Laten we allemaal een biertje drinken en zo de dood van Freddy Heineken verwerken |
|
|
| SnuggLe |
| Whahahaha! Doe maar een GROLSCH dan :) |
|
|
| Optimus Trance |
| Wat denk je zelf??? Als Heineken dood is, gaan we toch natuurlijk Heineken drinken?? Ghehehe, ow neeik drink niet eens bier |
|
|
| Donna |
| Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe?? |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja,iemand zei me ooit eens,sja ze is oerlelijk maar wel erg aardig,errrr dunno,mijn ervaringen zijn kut,of iemand oerlelijk is weet ik ook nie,uiterlijk van iemand spreekt me aan als de uitstraling ok is en de attitude normaal is,dan vind ik iemand een kanjer,met miss prox heb ik al probs from the start,of ze nou idd lelijk is of wat dan ook boeit me niet echt,maar sommige dingen eruit gooien en zo een heel forum waar je eerst geliefd was tegen je opzetten lijkt me geen slimme move,of je moet erop kicken,als je de mensen niet kent ok,maar lijkt mij dat jullie elkaar al wat langer kennen dan vandaag,vage dudes en miss prox,post maar weer als je ongesteldheid voorbij is maybe?? |
Wow......lange zin man...:D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
en dan ben ik nog niet eens ongesteld op t moment :eyes: :stongue:
hey dankje donna.....leuk complimentje:cool: ik vind jou ook een erg lekker ding......ik hou wel van uitgezakte wijven van 30 LOL |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Smirnoff en T.H.C. komen hier niet voor de livesets. Het zijn vrienden van me dus die weten wel waar ze het ongeveer vandaan moeten halen :D
Daar in tegen kom ik hier wel gewoon voor de livesets... |
|
|
| Donna |
31:)
kun je nagaan,nog een jaar meer uitgezakt:P
whehe magoed,we zullen elkaar nog wel is tegenkomen op een feesie,ff naast elkaar staan dan,ff tjekken wie er meer heeft om uit te zakken;)
*whoej* |
|
|
| Optimus Trance |
| FOTO FOTO FOTO!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| JERRY JERRY JERRY!!! |
|
|
| Donna |
| waar?! dat heeft ze me niet verteld!! *Damn*:) |
|
|
|
|