Hmm..het lijkt wel of het forum steeds verder afzakt.
Alle nieuwe mensen willen livesets....
Naja, op mIRC is het nog steeds errug gezellig!
Donna
[10:53] tjonge wat is dat forum vreselijk saai geworden huh
[10:53] hehe inderdaad ja
[10:53] kvin dr niks aan
[10:53] neej man
[10:53] echt erg
[10:53] ik maak alleen nog meer flauwe postjes :)
[10:53] ja
[10:53] yes;p
[10:54] naja al die nieuwe zijn alleen maar geintresseert in live-sets
[10:54] yes
[10:54] leechwh0rez
[10:54] :)
[10:54] als er een groot feest geweest is hebbie zo weer nieuwe klanten
[10:54] die komen tjekken of r wat te halen valt:P
[10:54] hehe idd :P
Rest my case:P
!_PeTrUs_!
Het zijn mensen zoals jullie die de hele boel vernaggelen....
I rest my case.... :D
LOL... kom maar op met die Spam reacties :D :D
Liefs,
Peter
Henkie_henk
*** Now talking in #taforum
*** Topic is 'http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=30692'
*** Set by SnuggLe on Thu Jan 03 12:16:41 snuggle.... waar is de gezelligheid?
okay ik ben eerlijk daarna begon optimus 2 minute later met me te lulle maar toch :p
Irc RUled het forum ja.. ach.. wat maakt t uit?
forum is handig om irc logs te poste he :D
!_PeTrUs_!
Echt bijster interessante gesprekken daaro man..
Session Start: Mon Dec 03 20:33:12 2001
Session Ident: HenkWeej ([email protected])
Query with HenkWeej ([email protected])
Common channels: #TAForum
-
[20:33] (HenkWeej) Superior tweepersoonskamer
[20:33] (HenkWeej) Grote tweepersoonskamer met eigen bad / douche, TV, radio, minibar, kluis, internet-aansluiting, telefoon, koffie & thee faciliteiten en airco
[20:33] (HenkWeej) Kamerprijs: NLG 672.13 / EURO 305
[20:33] (HenkWeej) _
[20:33] (HenkWeej) was verschil man :)
[20:33] (HenkWeej) tusse kamerprijs....
[20:33] (|PeTrUs|) ?
[20:33] (HenkWeej) ow lama haha....
[20:33] (|PeTrUs|) in hetzelfde hotel
[20:33] (HenkWeej) maybe komt er zo nog wat zinnigs van mij...
[20:33] (HenkWeej) denk t nie....
[20:33] (|PeTrUs|) de kamer is groter
Session Close: Mon Dec 03 20:36:23 2001
Donna
Peter doe lief tegen me!:)
En tizzzz toch zow hey,laat ze maar is anders bewijzen:P
Als ze komen gaat t om live-sets of sites promoten waarvan ze niet zeggen dat ze van hunzelf zijn*whoops*:)
Gekhous
jammer dat ik geen logs bijhoud, anders had ik ff een stukkie trivia gepost om te laten zien hoe geweldig IRC is ;)
Flippe
Idd IRC = leuker dan forum
nou hopen dat de n00bs niet heel IRc komen verpesten :)
John
trivia logs voor gekhous:
[21:18] 10Vraag 8 : Hoe lang is de langste gletsjer? (in kilometers)
[21:18]
Akira
Nou zo gezellig???HAHAHA soms wel maar als een stel mongolen gewoon es kappen met al hun lines proberen te verhogen met 1 2 blah blah en nog meer van dat soort rotzooi te verkondigen zal het wel beter zijn...
!_PeTrUs_!
Mja, ze zijn het nu al ergens anders aan het doen volgens mij. Maar bij wie de Ping het laagst is, die wint...
Of nie...
arno
ik snap dus echt geen kont van dat hele irc, ik had het een tijdje gelden al gedownload, maar hoe je het gebruikt?????