return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Forum sucks, lang leve mIRC!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
John
zit er dan nu geen bloed aan je toetsenbord??
je kan der trouwens ook gewoon ee pleister op doen :D
Optimus Trance
Lik t op ofzo.....

Zal ik anders naar 112 bellen voor je?? :D:D:D
Gekhous
ja doe maar, straks krijg ik lepra
Optimus Trance
of misschien zelfs erger ghehehe
Gekhous
aww, had vandaag zon mailtje met SOAs... met plaatjes... GATVERDAMME!!!!!! ik hoop dat ik dat niet aan mn duim krijg!!
John
wat is er erger dan dat je hand wegrot, en dan later je arm, je hoofd, je benen en de rest van je lijf?:D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Gekhous
aww, had vandaag zon mailtje met SOAs... met plaatjes... GATVERDAMME!!!!!! ik hoop dat ik dat niet aan mn duim krijg!!


DIE HEB IK OOK GEHAD!! Van Petrus natuurlijk hehehe:D:D:D
Gekhous
John duidelijk nog niet :)

stuur m anders ff naar m door Opti, ik heb m meteen weggeflikkerd.... brr
Optimus Trance
Ghehehe, iedereen die m wil hebben moet maar ff PM en of op irc zeggen dan mail ik m wel hehehe:D:D:D
John
is et echt zo erg? lama zien dan =)
/me wacht in spanning op zn meeltje

Gekhous
[16:46] heb ze net verstuurd


das mooi
-=WVG=-
Dat is vieze zooi zeg...

Na 1 ploike had ik t wel gezien...

Kijken wat mn vrienden er van vinden :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement