|
Goede voornemens voor 2006?
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Hebben al mensen gedacht hieraan??
Ik heb er al een paar :rolleyes:
- Beter op mn spullen passen hehe, dit jaar 2 fotocameras en 1 telefoon kwijtgeraakt :eek:
- Meer tijd besteden aan school
- Geld sparen
en er zullen ongetwijveld meer bij komen |
|
|
| Unique2701 |
- meer tijd besteden aan school (elk jaar weer he)
- mijn tijd beter besteden.. minder slapen en niks doen :o
- geld sparen voor hopelijk een stage in het buitenland volgend jaar |
|
|
| jp |
| Dit jaar maar eens geen goede voornemens... |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Dit jaar maar eens geen goede voornemens... |
ook dat is een goed voornemen |
|
|
| Ramonster |
Minder geld uitgeven.
Beter op m'n spullen letten misschien wel.
Mínder tijd aan school besteden! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Unique2701
- mijn tijd beter besteden.. minder slapen en niks doen :o
|
- mijn tijd beter besteden.. meer slapen en minder doen :o |
|
|
| New Wave |
Goed op mijn gezondheid letten. Zit nu met ene hersenschudding en een gekneusde nek thuis en dat moet wel goed komen. :)
Ook weer veel naar de sportschool want me sixpack is weer een 10 kilo one-pack geworden. :( |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Siesta
Hebben al mensen gedacht hieraan??
Ik heb er al een paar :rolleyes:
- Beter op mn spullen passen hehe, dit jaar 2 fotocameras en 1 telefoon kwijtgeraakt :eek:
- Meer tijd besteden aan school
- Geld sparen
en er zullen ongetwijveld meer bij komen |
mijn goede voornemen voor 2005 was: de eerste die in dat jaar weer over goede voornemens begint, zijn ballen van zijn scrotum te scheiden en die aan hem serveren!!!! ZONDER ZOUT!!
Siesta heeft een TA-er te mijden op feestjes........ghehehe |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Siesta
Hebben al mensen gedacht hieraan??
- Meer tijd besteden aan school
ongetwijveld |
geen slecht idee....:cool: |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
mijn goede voornemen voor 2005 was: de eerste die in dat jaar weer over goede voornemens begint, zijn ballen van zijn scrotum te scheiden en die aan hem serveren!!!! ZONDER ZOUT!!
Siesta heeft een TA-er te mijden op feestjes........ghehehe |
boeie ik lust toch geeen zout :stongue: |
|
|
| Djeebie |
- dit jaar m'n bachelor afronden zodat ik in september gelijk aan m'n master kan beginnen
- in april/mei 2x cdj-800 plus een nog nader te bepalen mixer kopen
- meer uitgaan
- minder werken |
|
|
| Ouwe Dwaas |
emigreren naar de VS, om precies te zijn in Fort Lauderdale (Florida) om daar een nieuw leven te beginnen samen met mijn Amerikaanse verloofde.
Ik hoop voor het einde van 2006 in de VS te wonen. |
|
|
|
|