|
קונה מכונית
|
View this Thread in Original format
| DJ__BoN |
חברים יקרים אני קונה מכונית!!
אני חייב את העזרה שלכם.
חשבתי על פיג'ו 206.. מה אתם אומרים?
למישהו יש את המכונית? (דגמים 2001 ומעלה).
מה דעתכם? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
חברים יקרים אני קונה מכונית!!
אני חייב את העזרה שלכם.
חשבתי על פיג'ו 206.. מה אתם אומרים?
למישהו יש את המכונית? (דגמים 2001 ומעלה).
מה דעתכם? |
אוטו בן זונה :eyes:
רק חבל שזה פג'ו ואין עליו חלקי חילוף. |
|
|
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אוטו בן זונה :eyes:
רק חבל שזה פג'ו ואין עליו חלקי חילוף. |
יש לך?
איזה דגם/שנה? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
יש לך?
איזה דגם/שנה? |
I WISH
אני הייתי דלוק על האוטו הזה..
בכל אופן שמעתי מהרבה שיש בעיית חליפין בארץ. |
|
|
| DjNumShum |
היה לי כזה 4 שנים
שנת 2001
מכרנו לפני 4 חודשים
לא עשה בעיות מיוחדות ובחיים לא היתה לי בעיית חלפים |
|
|
| cluBBer |
http://carsforum.co.il/vb/
כנס לפורום הזה
יש שם כמה שמבינים עניין
גם אני בזמנו לפני 10 חודש חשבתי ללכת על פיז'ו 2001
אחרי ביקורות רבות שקראתי באינטרנט(לא כל כך טובות),החלטתי לא ללכת על פיז'ו וללכת על פיאט פונטו 2003.אותו מחיר כמו פיז'ו 2001 רק אוטו יותר חדש
בכל מקרה אי אפשר להגיד שכל פיג'ו עושים בעיות, תלוי על מה אתה נופל ואיך טיפלו בו
.אותו דבר על שאר המכוניות
אל תקנה ממגרש מכוניות או אצל סוחרים למיניהם
מקסימום תלך על אוטו ישירות מהשכרה אולי ליסינג
אם אתה הולך מהשכרה , עדיף לעשות בדיקה עצמית במכון נוספת ולא לסמוך על בדיקה שהם נותנים לך
זהו נראה לי |
|
|
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by cluBBer
http://carsforum.co.il/vb/
כנס לפורום הזה
יש שם כמה שמבינים עניין
גם אני בזמנו לפני 10 חודש חשבתי ללכת על פיז'ו 2001
אחרי ביקורות רבות שקראתי באינטרנט(לא כל כך טובות),החלטתי לא ללכת על פיז'ו וללכת על פיאט פונטו 2003.אותו מחיר כמו פיז'ו 2001 רק אוטו יותר חדש
בכל מקרה אי אפשר להגיד שכל פיג'ו עושים בעיות, תלוי על מה אתה נופל ואיך טיפלו בו
.אותו דבר על שאר המכוניות
אל תקנה ממגרש מכוניות או אצל סוחרים למיניהם
מקסימום תלך על אוטו ישירות מהשכרה אולי ליסינג
אם אתה הולך מהשכרה , עדיף לעשות בדיקה עצמית במכון נוספת ולא לסמוך על בדיקה שהם נותנים לך
זהו נראה לי |
תודה אחי!
איך הפיאט פונטו?? אני לא ממש סגור על דגם. |
|
|
| Glenn-Holmes |
הפונטו כמו כל פיאט הם בעייתיים אחרי כמה שנים
2003 זה אומר שיש לך סביר מאוד להניח אם בחרת אוטו שמור (אם זה מהשכרה או ליסינג אז אתה מקבל אוטו מטופל טוב) לפחות 3-4 שנים של שקט והנאה מהאוטו
זה לא סוד שבכל משקשור לאמינות ההמלצה הכי חמה שאני תמיד מקבל מדי פעם כשאני חושב שוב על קניית אוטו (מתישהו אני באמת יקנה...) זה ללכת על יפניות
בטווח המחיר שלך לסובארו אין משהו מעניין להציע בארץ למיטב ידיעתי
היורו סוויפט של סוזוקי שנת 2002-2003 צריך להיות בטווח מחיר שדלך ועם יתרון בולט
אנשים שמחפשים לקרוע תאוטו בדרך כלל לא בוחרים באוטו הזה...תשים לב שהאוטו הזה תמיד יהיה אצל אנשים יותר מבוגרים אם אתה לא מחפש ביצועים מי יודע מה ויותר בקטע של נוחות חלפים זולים למקרה של בעיות ואוטו בעל אמינות גבוהה בסה"כ אז זו האופציה בשבילך
שוב הכי טוב לעשות סקר שוק אפילו קח לעצמך איזה מחברת תרשום בכל אוטו תרשמים שקיבלת לגביו מגורמים כאלו ואחרים ובסוף האוטו שהתכונות שלו הכי מתאימות לך צריך להיות האוטו שתבחר
ושיהיה בהצלחה
תעדכן אותנו! |
|
|
| Shahar |
אל תקנה פג'ו
מבחינת ביצועים הוא לא טוב
לאבא שלי יש קורולה 2005 ומזדה 3
לדעתי מהמכוניות המשפחתיות עדיף לך ללכת על טויוטה
אני נהנה לנהוג בטויוטה יותר מבנזדה
וגם הביצועים שלה יותר טובים לדעתי
אם יש לך יותר כסף אולי תלך על גולף
אבל טויוטה לדעתי אוטו אמין רצח
ואם אבא שלי נוהג כמה שנים על טויוטה אחרי שהיה לו מרצדס נראה לי שגם אתה יכול לנהוג על זה :D |
|
|
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by Shahar
אל תקנה פג'ו
מבחינת ביצועים הוא לא טוב
לאבא שלי יש קורולה 2005 ומזדה 3
לדעתי מהמכוניות המשפחתיות עדיף לך ללכת על טויוטה
אני נהנה לנהוג בטויוטה יותר מבנזדה
וגם הביצועים שלה יותר טובים לדעתי
אם יש לך יותר כסף אולי תלך על גולף
אבל טויוטה לדעתי אוטו אמין רצח
ואם אבא שלי נוהג כמה שנים על טויוטה אחרי שהיה לו מרצדס נראה לי שגם אתה יכול לנהוג על זה :D |
משפחתיות?
מה פתאום משפחתיות?
אני רוצה אוטו קומפקטי ומגניב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
משפחתיות?
מה פתאום משפחתיות?
אני רוצה אוטו קומפקטי ומגניב |
אז תקנה הונדה אצ'בק ותשפר אותה מה זה הדיבור של ילד הזה?
פג'ו 206 מול טויוטה לא שווה כלום
אתה קונה אוטו רק בשביל שיהיה קומפקטי ומגניב!?
מה עם מה שיש בתוכו?
אותי יותר מעניין הביצועים מאיך שהאוטו נראה
אם אתה כבר בקטע של פג'ו אז פג'ו 106 ג'יטיאיי ראלי עם קצת שיפורים לא רואה 206
וגם תעלה יותר זול
אבל תלוי מה אתה מחפש
להיות ילד או לקנות אוטו אמין |
|
|
| epsilon1 |
מבחינת אמינות, אין על יפניות ובמיוחד קורולה שזה אוטו שמחזיק טוב מאוד, רק שזה לא הכי מתאים לצעירים.
אם אתה רוצה רכב קטן אני דווקא כן הייתי הולך על פיג'ו 206.
אני לא מבין מה יש לחפש ב"ביצועים" אתה לא הולך לעשות פתיחות ורייסים הרי, צריך פשוט שהאוטו יחזיק לא ישתה דלק וכמה שפחות להגיע למוסך. פיג'ו לדעתי עונה על הדברים האלו. |
|
|
|
|