return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
31/12/05 מסיבות
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
מה עושים ב31?
תמליצו לי על מסיבות כי אני די שובר תראש לאן ללכת ושיהיה איכותי וברמה..
YuVaL
לך לאיזה מסיבה אזורית
הם בד"כ מפוצצות באלכוהול וקיבוצניקיות =))
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YuVaL
לך לאיזה מסיבה אזורית
הם בד"כ מפוצצות באלכוהול וקיבוצניקיות =))

משו ספציפי?
Meltdown
המסיבות המרכזיות יהיו בחמישי ובשישי, כי ה 31 לדצמבר יוצא שבת בערב
Shahar
עברנו כבר תגיל הזה שהולכים למסיבה בסילבסטר
צא עם מישהי או עם חברים לכו להכיר בחורות
Flotser
זה יום מקולל!!
אם אין בחורה אז להשאר בבית!

:whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
עברנו כבר תגיל הזה שהולכים למסיבה בסילבסטר
צא עם מישהי או עם חברים לכו להכיר בחורות


אתה בטוח שהגעת אליו?

:rolleyes:

אתה יודע לא רק נערים בני 14-15 יוצאים ביום הזה...

אני מאמין שאני ישמח לבלות עם החברה רצוי בבית כי הכל יהיה בטח עמוס..אבל לא חושב שעברתי תגיל הזה
Meltdown
אילן, יא תפוס שכמותך
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Meltdown
אילן, יא תפוס שכמותך


ברוך הבא המתלבט;)
m0sh
quote:
Originally posted by Meltdown
המסיבות המרכזיות יהיו בחמישי ובשישי, כי ה 31 לדצמבר יוצא שבת בערב


למה אתה אומר שטויות?
יהיו מסיבות בשבת...


כל המסיבות האלו אכן גרועות וואללה שחר צודק עדיף לצאת עם מישהי וזה נראה לי מה שאני יעשה

epsilon1
רק לי יש פסיכומטרי ב1.1?
:crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
דווקא זכור לי שהמסיבת סילבסטר שנה שעברה בחממה הייתה אחת ההצלחות
הופעה של מוש בן ארי... אחלה מוזיקה, שתיה חינם... בא טוב

השנה יש חברה, אז אני עוד לא יודע מה נעשה, מה גם שזה עוד איזה שלושה שבועות -+ ואני עוד לא יודע אם אני אהיה כשיר לצאת למסיבה
(בכל זאת, רק שלשום למדתי להשתין... זה אומר ששבוע שעבר למדתי ללכת ;) )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement