return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Voornemens 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85.

idem hier...

mss moeten we is een lijstje maken:

Antony: 1.83 meter - 67 kg - BMI 20

(al blijf ik het zeggen, cijfertjes maken in feite ni uit)
BMI kan je onder andere hier berekenen
New Wave
Het is ook de mate waarin je dat spul gebruikt in combinatie met de hoeveelheid oefeningen.
Als je bij het ontbijt kwark eet inplaats van brood en in de avond ook dan wil het best werken. Het helpt niet als je alleen eiwitten neemt. Voor een goeie spieropbouw moet je per keer maximaal 2 spiergroepen trainen. Ik doe meestal combinaties van biceps/rug, schouders/triceps, borstspieren/biceps en benen/triceps. daarbij 40 minuten een apparaat voor de strakke billen. <- vrouwen smullen er van. :p Ook elke dag doe ik sit-ups voor de buikspieren.
Als je dus 4 keer per week naar de sportschool gaat en je denkt goed aan je eiwitten dan merk je dat vrij snel.
Antony
oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken :p
New Wave
ontopic? :p

Meer technoplaten kopen. :)
Antony
- minder off-topic gaan
Tiger777
ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank :confused: :p
New Wave
quote:
Originally posted by Tiger777
ik vind "kwark" zo percies iets dat je niet opeet.. Ik weet ni, da geeft een slecht smakende bijklank :confused: :p

Kwark niet? daar zit juist veel eiwitten in.
domineesje
quote:
Originally posted by Antony
oei domineesje, vraagtje juist om trug on-topic te graken :p

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=311088

kunnen daar verder discussieren ;)
cyberia
ik maak geen voornemens, ik neem gewoon 2006 hoedat het komt en we zien wel wat het mij brengt.
Tiger777
quote:
Originally posted by New Wave
Kwark niet? daar zit juist veel eiwitten in.

ik bedoel het woord, kw-ark. kwark. ik vind dat het klinkt als een bruinkleurige brei van hondenstront... Plattekaas ja, lekker :tongue3

Sh!fty
quote:
Originally posted by Kelly*
Ik krijg der dus ook niks bij he!!!
ben 1m71 en weeg tussen de 46 en 48 kilo (hangt wa van dag tot dag af)
is echt wel degoutant weinig en wreed lastig om kleren te kopen (zeker broeken :s)

probeert is nen broeksriem :p
Ge kunt nog altijd bij de kinderkledij shoppe
Kaidreas
ben ik nu aan het flippen, of had ik hier gisteren niet iets gereplied?

wooops never mind.:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement