return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Voornemens 2006 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Tiger777
quote:
Originally posted by New Wave
WTF, snelle stofwisseling ofzo?

Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil :p

Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes... :p

Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal :conf:


Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager :eek:
Tiger777
quote:
Originally posted by Xilver
^ Heb 't al wa vroeger aangehaald. Proteïnen eten. Pasta, tonijn (eigenlijk alle vis, als em maar ni te vet is zoals zalm), melkproducten. Ge kunt ook eens in de Equiform of den Decathlon ofzo, van da poeder voor proteïneshakes gaan halen, maar da wordt wel meestal gebruikt als aanvulling, en in samenwerking met fitness.

Niks zo goe als ne goeie vetten biefstuk me fritten. Al die poederkes en chemiquen, ik heb het daar ni voor. Ik zeg altijd: "ge moet weten wat ge eet". Van wa maken ze die proteinepoederkes? Wa zit daar allemaal al ni in?

Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!
Antony
inderdaad veel ondergewicht hier precies :p allereerst wilk voor die meiskes die zo paar kilo willen afvallen of bijkomen al zeggen da jongens geen automatisch weeg-zichtoptie hebben ofzo eh. 53kg of 55kg maakt ni uit. zolang ge der maar goed en gezond uitziet, die cijferkes maken ni uit. stop me die weegschaal en gebruik mss wa meer spiegel. dan ziede ook duidelijker waar ge mss een beetje wilt kwijtraken en kuntge daar effectiever aan werken...

om bij te komen is niet enkel wat ge eet belangrijk. maar ook wanneer. het is gezonder 5 keer per dag een kleine maaltijd te nuttigen ipv 3 keer groot te eten. (of 2 keer voor diegenen die ontbijt overslaan, wat uiterst ongezond is!)
domineesje
quote:
Originally posted by New Wave
Volgens mij valt het best nog wel mee met jullie dames.
Als ik vragen mag, post eens een foto waar je helemaal op staat. Want als ik het zo lees dan valt het best mee denk ik.


erg he makker :whip: , zie msn space
we staan er alle twee op ;)
Antony
quote:
Originally posted by New Wave
Een foto van iemand met kleren aan heb ik echt niet nodig.


hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave :p kan best sexy zijn
domineesje
quote:
Originally posted by Tiger777

Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager :eek:


precies he
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!

Tja zoals Xilver al zei wordt dat vooral gebruikt als aanvulling. Bij zo'n proteïnendieet moet ge (afhankelijk van u gewicht) een bepaalde hoeveelheid eiwitten per dag binnenkrijgen en als da ni lukt met uw "gewone" voeding dan kunnen zo'n shakes een goede oplossing zijn. Dus boerenbedrog zou ik 't ni noemen.

Maar teveel is idd ook niet goed. Ik geloof trouwens dat uw lichaam slechts 30g proteïnen per keer kan opnemen. En wat dan met de rest, tja daar zult ge ni veel meer aan hebben denk ik.
New Wave
quote:
Originally posted by Tiger777
Uhu, ze hebben ooit mijn schildklier willen wegkappen, omda ze vonden da men hartslag en bloeddruk ( 100/min en 14/10) een beetje te hoog zijn. Daarnaast heb ik ook een buitenlichaamstemperatuur van 37,5 graden... Te hoog basaalmetabolisme waardoor ik alles kan eten wa ik ook maar wil :p

Maar, zoals ik al zei, ik kan daar allemaal mee leven. Als ze u schildklier weghalen, moete kweetniehoeveel pillekes pakken. En ik pak ni graag pillekes... :p

Ik zie ook liever foto's dan tekst, abnormaal :conf:


Ik denk da we hier de zelfhulpgroep voor magere mensen kunnen oprichten, gewoonweg de meerderheid is te mager :eek:


Aaijaaij, dat is inderdaad niet fijn. dacht altijd dat het zonder niet kon. Collega van mij heeft haar schildklier weg moeten halen vanwege kanker. Was de eerste keer dat ik hoorde dat zonder ook te leven valt. Sommige mensen kunnen inderdaad alles eten. magrec van NLTA heeft dat ook. lange slungel maar vreten dat hij kan.

Anony, ben ik het inderdaad met je eens. Die 2 kilo meer of minder maakt echt niet uit. Als ze maar lief zijn. Trouwens, ik heb liever een vrouw met goede verhoudingen met 2 kilootjes meer. het probleem is vaak dat mensen niet in de gate hebben hoe hun lichaam er uit ziet. Sommige vrouwen vinden zich ontzettend lelijk terwijl ze gigantisch mooi zijn. Die dwang hebben vele mensen. Soms met slechte afloop.
New Wave
quote:
Originally posted by Antony
hangter vanaf welke soort kleding eh New Wave :p kan best sexy zijn


:D Dat is ook weer zo. :p
Shadowkid
Ik krijg ook af en toe de opmerking dat ik te mager ben, maar als ik de verhouding lengte/gewicht van sommigen hier lees, dan sta ik er nog vrij goed voor met 65kg voor +/- 1m85.

domineesje
gaan we nu eens terug on-topic komen ;)
Synthesia
quote:
Originally posted by Tiger777
Niks zo goe als ne goeie vetten biefstuk me fritten. Al die poederkes en chemiquen, ik heb het daar ni voor. Ik zeg altijd: "ge moet weten wat ge eet". Van wa maken ze die proteinepoederkes? Wa zit daar allemaal al ni in?

Ik vraag me eigenlijk af of EXTRA proteinen eten eigenlijk de spiermassa vergroot? Overschotten aan proteinen worden gewoonweg richting urine gepompt( en overschotten daar geven u nierstenen). Als ge een normaal dieet hebt hebt ge al die proteinedinges ni nodig. Boerebedrog!


Moet ook de proteinen nemen niet te lang voor de training anders neem je ze binnen voor niks. Hangt er ook allemaal van af hoe veel en hoe zwaar je traint. Zou ook beter moeten zijn ipv 3 stevige maaltijden op een dag te eten, 5-7 kleinere...maar ja..wie heeft daar de tijd voor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement