return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Voornemens 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Bertn
quote:
Originally posted by New Wave
Dat betekend dat je vanaf september langzamerhand je hele sociale leven naar de kloten helpt, je vrienden eens in de 6 maanden ziet en je eens in de 8 maanden zult kunnen stappen omdat je in de weekenden moet werken. Je verdient niet veel, sommige mensen denken dat je rijk wordt als je bij de TV werkt. Maar het positieve is dat je een baan in een leuk wereldje hebt met ontiegelijk mooie vrouwen.
Ik zou zeggen, denk er even goed over na :p Owjha, en je collega's worden langzamerhand wel je vrienden. Je ziet ze namelijk vaker dan je eigen familie.

ik weet dat het niet de meest easy en goedverdienende job is, maar mijn anderhalve maand stage bij een TV-bedrijf heeft mij toch over de streep getrokken.
Antony
quote:
Originally posted by domineesje
bezoek hier de forum, omdat het overal vrouwenpraat is en nu zijt gulle ook op die weg bezig :(

definieer da is, vrouwenpraat? :p
domineesje
quote:
Originally posted by Antony
definieer da is, vrouwenpraat? :p

da dieeten etc....
Antony
aah, ok :) idd

laten we het snel over auto's hebben, hehe
domineesje
quote:
Originally posted by Antony
aah, ok :) idd

laten we het snel over auto's hebben, hehe

neee voornemens!:D
Bertn
tetten!
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
tetten!

van???
Antony
ik neem me voor geen accidenten te doen, geen snelheidsovertredingen te scoren. En als ik nog in den donkere op mijn fiets rij zal ik me zichtbaar maken met lichtjes...
New Wave
quote:
Originally posted by Bertn
ik weet dat het niet de meest easy en goedverdienende job is, maar mijn anderhalve maand stage bij een TV-bedrijf heeft mij toch over de streep getrokken.

Welk bedrijf? Alpacam? Videohouse? Voor welke functie wil je gaan?
djcresto
- mijn vriendin verwennen
- paar reisjes maken
- geen verkeersovertredingen
- sparen?
- kampioen spelen met men ploegske
- oja ook nog wat kilo's vermageren. Der zijn er al veel af maar nog 5 eraf zou ideaal zijn.

Toni_D2
De laatste jaren doe ik geen voornemens meer. Ik ben quasi perfect en ik heb geen gebreken. Ik ben zeer gelukkig.
Kaidreas
-nog meer fitnessen proberen van 3 keer in de week te gaan ipv 2keer
-gaan kickboksen
-ontslag nemen op men werk
-meer gaan mountainbiken
-nog meer genieten van het leven. proberen alles wat minder op te blazen, alles wat minder serieus te nemen.

hopelijk lukt het:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement