return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Voornemens 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Bon dan, 1 voornemen:

Ik wil echt terug beginnen fitnessen. Voor 3 redenen:
1. Deftige conditie hebben
2. Ik begin een buikske te krijgen (ni dik, maar toch een buikske)
3. Hangt samen met 2: Ik wil terug wa spieren kweken, die ik in 't begin van 't jaar wel wa had, maar door 8 maanden nimeer te gaan fitnessen, ben'k die kwijt, en is da nu allemaal in mijne buik gekropen :p
Jasperovitsj
What about BETA Fat Camp? :toothless
Of de Beta's die meedoen met De Afvallers...
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
What about BETA Fat Camp? :toothless
Of de Beta's die meedoen met De Afvallers...


Een groepskorting bij de fitness want iedereen wil hier precies vermageren. Beetje spek aftrainen:p

Ik ben nu al beke aan het diëten. Want met al die etentjes rond Kerst en Nieuwjaar zou den wijzer van de weegschaal wel weer keer kunnen verspringen zonder dat ik het weet :whip:Waarom moet da nu ook allemaal zo lekker zijn:whip:
Synthesia
^ Hehe idd, t'zal een moeilijke periode worden voor dit initiatief waar te maken :) Ik voorspel dat de meeste 'fitness' deze maand (voor mij althans) zal gebeuren tijdens een nachtje discotheek.

Maja FUSyke, bepaalde manieren van diëten zal juist het omgekeerde effect hebben, tijdens het dieët goed maar derna zulde misschien direct zoveel kilo's bijkomen als je weer normaal gaat beginnen eten :stongue:
TOR
quote:
Originally posted by FUSyke
- Van het leven genieten:)


dat gaat niet samen met de eerste vier streepjes :p
FUSyke
quote:
Originally posted by TOR
dat gaat niet samen met de eerste vier streepjes :p


Eten en drinken met mate é:) Eentje van alles:p Snoepen doe ik niet maar van het middagmaal kan ik echt genieten.
Bomar
ik ben deze zomer 13 kilo afgevallen op 3 maand door gewoon 2 keer te gaan lopen in de week als training voor een bergtocht, en de tocht zal ook wel geholpen hebben:D

het probleem is dat ik veel te veel stil zit, zeker tijdens den blok
Bl@ckOut
Tss al da geklaag over vermageren hier :) . Ik weeg wat te weinig dus ik zou wat moeten bijkomen!

Verder:
- Eindelijk eens een job vinden
- Terug beginnen fitnessen (niet om af te vallen natuurlijk)
- Wat meer draaien
- Mij wat meer met producing bezighouden, maar daarvoor moet ik mijn "studio" wat uitbreiden en daarvoor moet ik apparatuur kopen en daarvoor moet geld hebben en daarvoor -> zie eerste streepje :D
The_G0dfather
weer beginnen roken, nog wat minder na de les gaan en meer drinken, da zijn zowat de drie voornaamste

2006 will be good :crazy:
New Wave
quote:
Originally posted by Bertn
- nog voor september mijn eerste job in de TV-wereld.


Dat betekend dat je vanaf september langzamerhand je hele sociale leven naar de kloten helpt, je vrienden eens in de 6 maanden ziet en je eens in de 8 maanden zult kunnen stappen omdat je in de weekenden moet werken. Je verdient niet veel, sommige mensen denken dat je rijk wordt als je bij de TV werkt. Maar het positieve is dat je een baan in een leuk wereldje hebt met ontiegelijk mooie vrouwen.
Ik zou zeggen, denk er even goed over na :p Owjha, en je collega's worden langzamerhand wel je vrienden. Je ziet ze namelijk vaker dan je eigen familie.

Bunz
- event in holland gaan doen
- penske wegwerken
- slagen in eerste zit
Antony
- nog meer mensen overhalen te stoppen met roken
- men Trainer B diploma halen in het basketbal
- Vette feesjes gaan doen (19 years illusion?)
- in mei men rij-examen effe tussendoor gaan binnenhalen

zulle nog wel dingen zijn, ma daar komde dan doorheen t'jaar wel op :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement