return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
איך הכל התחיל.?
View this Thread in Original format
DJ__BoN
היום בדרך הביתה מהצבא היה קצת מעפן ברדיו אז מצאתי איזה קסטה באוטו ושמתי אותה בטייפ...
זו היתה ההקלטה שלי של Tiesto live @ Trance Energy 2000... אחד הסטים הטובים אי-פעם... והסט הראשון ששמעתי.

אז חשבתי לשתף אתכם בסיפור שבזכותו נכנסתי לTA, ואולי שבעקבותי כל אחד יספר את הסיפור שלו.


הכל התחיל שחבר שלי יניב שלח לי באייסיקיו כמה קבצי MP3 ששמותיהם היו "unknown artist - track 3", "unknown artist - track 4" וכו'.
שמעתי אותם ונדלקתי!! שאלתי אותו, מאיפה השגת את זה?? הוא אמר לי שמצא איזה דיסק צרוב..

קיצר חיפשתי וחיפשתי.. באמת הרבה זמן, שמנו לעצמו למטרה למצוא את שמות השירים האלה..
אחד מהם היה More & More.. עוד אחד היה (אם אני לא טועה) Arrakis - The Spice..
ואז עלתה בראשי המחשבה שאולי זה חלק מסט... חיפשתי לדעתי ביאהו, ומצאתי כאן בTA איזה פוסט עם הTracklist של הסט הזה...
הורדתי אותו ונדהמתי.. התמכרתי, שמעתי אותו כל הזמן...

אח"כ גם נרשמתי לפורומים כאן בתור DJ_BoN (אני מדבר איתכם על ממש מזמן.. בתקופת luckystrike והחבר'ה).

התחלתי להתעניין.. וזהו.. הכל בזכות TA.


ומה איתך?
Dj Alex (ISR)
נשמע כמו קבוצת תמיכה..

הטראק הראשון ששמעתי היה ממג'יק נראה לי..
FAR FROM OVER של TIESTO מג'יק 3 אם אני זוכר נכון.. חרשתי לו ת'צורה
Sm0keMachine
טוב אז אני כמו הרבה ילדודס התחלתי מהטראנס ניצחונות של הולימן ואייל ברקן..
ומשם עברתי עם הזמן לטראנס האירופאי של טיאסטו ופרי קורסטן..
אחד הטראקים שגרמו לי להתאהב במוזיקה היו
System F - Out of the blue
(הייתי מחכה לשיר הזה כל פעם שישימו אותו בדאנס פלור צ'ארט באמטיוי)

וגם אני זוכר ששמעתי את
Veracocha - Carte Blanch
באיזה מסיבה של הבצפר והתאהבתי לגמרי במוזיקה הזאת..........

וגם, כמה שאני לא סובל אותו עכשיו, אהבתי מאוד את יהל פעם..
coby
אני נכנסתי לזה דרך יוב

הקטעים הראשונים היו של דומונד ופלוטליכט אני זוכר
omergunr
לול
כיתה ג-ד איל ברקן
ד הולימאן
חופש גדול בין ד-ה אטסראל
אחחחחחחחחחחחחחח אטסראל של פעם תענוג...
ה...
איל ברקן
אורן ברקן
יהל
טייסטו
ראג'ה ראם
כיתה ח.. קלאב
היום יא
שומע קלאב ופה ושם פסיי
;)
yaman
אני זוכר זה התחיל עם

carte balnche

ועם אסטרל של פעם שהיה כזה משובח...

לאט לאט הכרתי את טיאסטו את יוהל חילן ואת ארמין

ת'כלס כמו כולם גם שמעתי אייל ברקן

ואת האוסף הראשון של אלעד עמדי

clubslutly
Glenn-Holmes
אני היחיד שמעולם לא ממש התחבר לישראלים?

לא אהבתי פסיי מהשנייה הראשונה וזה דבק בי עד היום...

למרות שאני מאמין שאני יכול לשמוע היום בכנות קטעי פסיי ולחשוב שיש להם באמת יסודות טובים - זה פשוט לא אני זה הכל - לא מזלזל באוהבי הזאנר
KrazyDJs
גם אני ביסודי הייתי שפוט לאייל ברקן, אורן ברקן, הולימן וכיוב'...
גוד מורנינג יזראל, מר. קלאב טראנס, ויאגרה, דפנה המשתרללת...יא רבנן איך אהבתי את השירים האלו...

סביבות כיתה ז' הייתי בקטע של הדאנס...
dee dee, lasgo וכל אלו...
הייתי רשום באיזה פורום scouse house
גם היו שם קטעי דאנס נחמדים...
ואז החלטתי להירשם לטראנס אדיקט, ומאז השתנה הטעם שלי במוזיקה כמה וכמה פעמים...

עכשיו כבר לא יוצא לי לשמוע יותר מידי אלקטרוני,
ואני יודע שחלקכם נגעלים מהסיגנון הזה, אבל אני מתחיל להכניס קצת מזרחית לפלייליסט במינונים גבוהים...
Segev
אני לא ממש זוכר איך התחלתי לאהוב את המוזיקה הזאת אני חושב שמחבר של אחותי היה שומע כל מיני דברים והתחלתי להתעניין בזה אבל אני זוכר שממש נכנסתי לזה היה כאחד מחברי הפורום לשעבר פה היה משחק איתי
cs
לפני איזה 4 שנים ואז הייתה פה תחרות מיקסים למי שזוכר והוא נתן לי לינק לסט שלו שזה פעצם פה לפורום ואז אחרי כמה זמן נרשמתי והתחלתי להכנס לזה יותר ויותר..
sabi10
איזה זכרונות עולים אצלי...

הכל התחיל בעצם מ

Southside Spinners - Luvstruck

לפני משהו כמו 7-8 שנים
ומשם זה המשיך, אבל שלושת הקטעים שבאמת הכניסו אותי לזה חזק אלו הם

Flutlicht - The Fall
Mauro Picotto - Like This Like That
DuMonde - Never Look Back

את שלושתם שמעתי לפני כמה שנים (משהו כמו שלוש שנים) ברדיו של מיניסטרי אוף סאונד ומאז אני חזק בתוך זה
ולא יכול לצאת מזה....לא שאני כלכך רוצה.

bekol ram
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני 15 שנה
פחות או יותר :happy2:

הקסטה הראשונה שקניתי הייתה טכנו-מניה 1
בשנת 90
עם הלהיט אקסטה סי אקסטה נו
חיים שכאלה :tongue3

הייתי מחובר בעיקר להאוס עד אמצע שנות התשעים,
היו לי טונות של אוספים..
לטראנס נכנסתי באמצע שנות התשעים, שמעתי הכל
fiocco, scooter, milk inc, beam & yanou, kosmonova, robert miles,
sash, quicksilver ועוד ועוד ועודודודודוד

יותר מאוחר הגיע הגל של
cosmic gate, aquagen, voodoo & serano, pulsedriver, brooklyn bounce, issac, marco v

היה טייסטו פה ושם, יהל וכאלה
ובשנים האחרונות יותר פרוגרסיב

cosmic gate - exploration of space
אחח..
YoraY
quote:
Originally posted by bekol ram
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני 15 שנה
פחות או יותר :happy2:

הקסטה הראשונה שקניתי הייתה טכנו-מניה 1
בשנת 90
עם הלהיט אקסטה סי אקסטה נו
חיים שכאלה :tongue3

הייתי מחובר בעיקר להאוס עד אמצע שנות התשעים,
היו לי טונות של אוספים..
לטראנס נכנסתי באמצע שנות התשעים, שמעתי הכל
fiocco, scooter, milk inc, beam & yanou, kosmonova, robert miles,
sash, quicksilver ועוד ועוד ועודודודודוד

יותר מאוחר הגיע הגל של
cosmic gate, aquagen, voodoo & serano, pulsedriver, brooklyn bounce, issac, marco v

היה טייסטו פה ושם, יהל וכאלה
ובשנים האחרונות יותר פרוגרסיב

cosmic gate - exploration of space
אחח..




ווווואי חחחחחחחחחחח גם לאחים שלי הייתה קסטה עם הקטע הזה
שמעתי את זה זה היה מגניבוס כזה אבל הייתי כל כך קטןןן זה לא יאמן כמה קטן.. ועוד אני זוכר את זה כמו גדול.. אני גם זוכר שידעתי לשפוט את הקטע הזה מצד אחד לטובה מצד שני לרעה-כי באמת מצד אחד הוא מגניב כזה
מצד שני ישן ומגעיל - עם המלודיה מורטל קומבט הזאת :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement