|
Mixen met software (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vraagje ivm mixmeister Pro 6 ... hopelijk gebruiken er hier dat een paar:
Ik probeer een mashup te maken; tussen een track met 138 BPM en 139 BPM; maar aangezien ik er al in geknipt en geplakt heb zal mixmeister die bassen nooit meer automatisch synchroniseren zoals da anders vanzelf gebeurd ... enig idee hoe je dat manueel doet ? |
ge moet dat gewoon beat per beat rechttrekken dan:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ge moet dat gewoon beat per beat rechttrekken dan:) |
Wat een slavenwerk :D
'Ns zien of het lukt |
|
|
| mellow_head |
Wa hoor ik daar? MixMeister? Foei!
*hides* :o |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by diddi
^ ik zeg niet dat het nieuwe product van Behringer slecht is, ik heb enkel vastegesteld dat één van hun mengpanelen dat ik getest had niet echt deed wat ik ervan verwachtte. ;) |
Buiten hun DJX'en vind ik dat voor thuisgebruik behringer int algemeen goeie dingen maakt. Mij maakt ge ni wijs da iemand thuis het verschil hoort tussen een uber dure versterker en een goeikopere. Oke, als het héél luid gaat hoort ge het wel, maar thuis maakt ge toch quasi nooit meer dan 100w RMS, te weinig om het verschil te horen en al zékere te weinig om 500€ meer te gaan dokken "omdat je zuiver geluid wilt". :rolleyes:
De DJX'en zien eruit als DJM'en van pioneer, maar ge zijt naief als ge gelooft dat ze hetzelfde presteren he. Effecten trekken inderdaad op te botten, mede omdat den bpm counter op niks trekt. Maar goe, da weet ge als ge het koopt ej. |
|
|
| Tiger777 |
| oh ja, ik vergat men pointe. Behringer maakt prijs/kwaliteit goeie producten |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Push2005
Vraagje ivm mixmeister Pro 6 ... hopelijk gebruiken er hier dat een paar:
Ik probeer een mashup te maken; tussen een track met 138 BPM en 139 BPM; maar aangezien ik er al in geknipt en geplakt heb zal mixmeister die bassen nooit meer automatisch synchroniseren zoals da anders vanzelf gebeurd ... enig idee hoe je dat manueel doet ? |
Met Ableton Live kan je dit héél makkelijk. Eerst hem zelf eens laten syncen, en als er paar dingen niet kloppen kan je zelf uw beat-lijn verslepen op de juiste kick (is gewoon verslepen van een lijntje die steeds de maat aanhoudt). |
|
|
| eieregooie |
ik vind t maar lame allemaal
dan brand ik t liever op CD en ga met de Pioneers aan de haal... Auto-gain, komop zeg... Hoe halen ze het in hun hoofd :whip: |
|
|
| djcresto |
| die hercules staat nu in de macro voor 89 euro |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by djcresto
die hercules staat nu in de macro voor 89 euro |
zal waarschijnlijk de MP3-versie zijn?
opletten met diene, omdat die geen enkele uitgang/ingang geeft. Dus hij speelt gewoon af via uw soundblaster van uw laptop/pc. Volgens mij is het niet makkelijk om daarmee voorbeluistering te forceren? Of is er een andere optie daarvoor? |
|
|
| Antony |
voorbeluisteren gebeurt dan via den uitgang van u geluidskaart... ma weet nu ni zeker ofge dan 2 geluidkaarten moet hebben (zoals bv bij .BPM)
mareuhm... kweet iemand die zijn hercules dj console verkoopt, beweert dat het een MK1 versie is, fotos lijken hetzelfde als die hier staan van de MK2, zit ook een 5.1 geluidskaart in etc. etc. en zou uitgekomen zijn aan 249 euro. ik zou hem krijgen voor 100 (ongeveer de prijs van de MP3)
weet er iemand meer over de MK1 en de eventuele verschillen met de MK2? |
|
|
| Antony |
das een vergelijking me de MP3 versie denk, ma toch al goei informatie...
ik denk dat de ' MK1 ' (betwijfel of het zo noemt) de Mac versie is... zieter uit als de MK2, maar de poorten vanachter staan anders gerangschikt |
|
|
|
|