|
Armin van Buuren - ASOT Yearmix 2005 CD (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| Ze gaan proberen de cd voor €15 aan te bieden, niet duur imo. |
|
|
| The_G0dfather |
een van de platen dak toch mis hierop is bv airbiscuit - lately (riley & durrant rmx)
hmm arcadia staat er ook ni op |
|
|
| Bertn |
ik ben dan weer blij dat die lately (riley & durrant) er niet opstaat:D
net de eerste cd beluisterd: quality!!! soms wel beetje rare overgangen, maar in het algemeen weer een schitterende megamix, met enkele super mashups:) |
|
|
| Freezel |
| Hij is echt super! :) |
|
|
| Kaidreas |
| kheb em normaal gezien al besteld :D |
|
|
| domineesje |
| 2 cd staat me meer aan... |
|
|
| Push2005 |
Een jaarmix zonder The Loves We Lost ? Die track is kanshebber op "Track of the year" en armin steekt die er niet in ?
Ofwel is dat omdat hij er de rechten nie voor krijgt; maar ik denk veeleerder omwille van de concurrentie :p |
|
|
| Xilver |
Die track was exclusief gemaakt voor ISOS geloof ik, dus kan idd wel een probleem met rechten zijn.
Edit: En ik dacht dat hij officieel een release kreeg begin 2006, maar kan verkeerd zijn. |
|
|
| Sh!fty |
Zo'ne megamix neemt volgens mij veel tijd in beslag om te make
zoude ze da me de pc doen? kvind da wel vet, de 30 beste seconde van elk lied. :crazy:
Ma dan nog, kan iemand zo snel mixe? |
|
|
| Xilver |
| Da's knip en plakwerk. Er worden bvb ook vocals uitgeknipt en op 'n andere plaat geplakt. |
|
|
| Sh!fty |
| dacht da ze da dede zoals den betamix nu gemaakt wordt, lieke per lieke eraan gemixed :p |
|
|
| Xilver |
| Nah zottenwerk, zoveel tracks. Bij de minste fout zou hij dan opnieuw moeten beginnen. |
|
|
|
|