return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Armin van Buuren - ASOT Yearmix 2005 CD (pg. 2)
View this Thread in Original format
Transfusion
Ze gaan proberen de cd voor €15 aan te bieden, niet duur imo.
The_G0dfather
een van de platen dak toch mis hierop is bv airbiscuit - lately (riley & durrant rmx)

hmm arcadia staat er ook ni op
Bertn
ik ben dan weer blij dat die lately (riley & durrant) er niet opstaat:D


net de eerste cd beluisterd: quality!!! soms wel beetje rare overgangen, maar in het algemeen weer een schitterende megamix, met enkele super mashups:)
Freezel
Hij is echt super! :)
Kaidreas
kheb em normaal gezien al besteld :D
domineesje
2 cd staat me meer aan...
Push2005
Een jaarmix zonder The Loves We Lost ? Die track is kanshebber op "Track of the year" en armin steekt die er niet in ?

Ofwel is dat omdat hij er de rechten nie voor krijgt; maar ik denk veeleerder omwille van de concurrentie :p
Xilver
Die track was exclusief gemaakt voor ISOS geloof ik, dus kan idd wel een probleem met rechten zijn.

Edit: En ik dacht dat hij officieel een release kreeg begin 2006, maar kan verkeerd zijn.
Sh!fty
Zo'ne megamix neemt volgens mij veel tijd in beslag om te make
zoude ze da me de pc doen? kvind da wel vet, de 30 beste seconde van elk lied. :crazy:
Ma dan nog, kan iemand zo snel mixe?
Xilver
Da's knip en plakwerk. Er worden bvb ook vocals uitgeknipt en op 'n andere plaat geplakt.

Sh!fty
dacht da ze da dede zoals den betamix nu gemaakt wordt, lieke per lieke eraan gemixed :p
Xilver
Nah zottenwerk, zoveel tracks. Bij de minste fout zou hij dan opnieuw moeten beginnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement