|
Armin van Buuren - ASOT Yearmix 2005 CD (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Perasma - Swing 2 Harmony? Ralphie B - First State? doen deze tracks u ook echt niks meer? :confused: |
|
|
| Jasperovitsj |
Swing 2 harmony is soooooo 2004 :p
En Zehra is daar helemaal zot van geweest actually ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Perasma - Swing 2 Harmony? Ralphie B - First State? doen deze tracks u ook echt niks meer? :confused: |
jwel. swing 2 harmony ben ik nog zot van geweest vorig jaar en first state is ook wel lekker... :D |
|
|
| Synthesia |
:D
Tsss
/me slaps Jasps :p |
|
|
| Xilver |
Sjah ik vind de tracks van vroeger ook veel beter, da's juist de reden waarom ik ook zoveel oudere tracks draai in m'n sets. En de huidige tracks geven me inderdaad ook minder snel kippenvel. Er zijn er nog hoor, maar minder dan vroeger. Ik kan Jasper en Zehra daar volledig in volgen (Voyage :eyes: )
Maar dit wil niet zeggen dat ik de huidige trance slechter vind. Het doet me gewoon minder, maar dat houdt me niet tegen om ze te draaien in m'n sets. |
|
|
| TOR |
| op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie. |
WORD!! :)
Ik wil ook niet zeggen dat alle huidige trance slecht is, maar ik heb gewoon heel vaak een "net niet" gevoel bij nummers, en dat ligt volgens mij inderdaad aan het feit dat de productie primeert op het gevoel. En er zijn weinig producers tegenwoordig die beiden kunnen combineren :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
34 Primer - Everlast
|
Fantastisch dat armin deze er in steekt; maar dit is toch duidelijk een 2004 trackje ... of is hij gemist met morgana/skywalker (kmoet de mix nog beluisteren) ;) |
|
|
| dj Elof |
Heb net de eerste CD beluisterd... toch een beetje veeeeeeeel nummertjes in één mix vind ik persoonlijk. Het gaat mij iets te vlug allemaal. Zeker netjes en vlotjes in elkaar gemixt, ik sta verwonderd over de mogelijkheden van Ableton. Dringend dat pakket eens dieper bestuderen.
Ik denk dat zo'n yearmix ideaal is om non-trance liefhebbers toch te boeien. Geen gezaag over te lange breaks of te lange tracks. CD2 ligt nu klaar om zodadelijk in de auto te beluisteren. |
|
|
| Bertn |
zoals een maat van mij zegt: "die trance van tegenwoordig, die klinkt zo plastiek precies?"
dat vat het mooi samen: productioneel gezien is het top, maar àlle rauwe kantjes worden er tegenwoordig uitgehaald, en dat is jammer. er gaat heel wat gevoel verloren in die nieuwe tracks. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
op technisch vlak staan de nummers van vandaag inderdaad mijlenver boven die van rond de eeuwwisseling, maar dat is net hun zwak punt IMO. het klinkt te perfect en te artificieel. heel wat platen bezorgen me nog kippenvel, maar toch heb ik de indruk dat de gemoedstoestand van het moment vroeger het uitgangspunt van een nummer was, terwijl de producers nu teveel het accent leggen op een feilloze productie. |
Euh; ik ervaar het toch deels omgekeerd... sommige nrs hebben idd minder gevoel dan vroeger; maar al die zielige basjes en slecht doorgekomen melodietjes hoor je niet meer...
En jullie stellen als criterium voor een goed nummer dat het je kippenvel moet geven ? Wat is dat voor iets raars; kzou zeggen ga het dan niet meer in de uplifting trance zoeken idd
Er zijn platen die me kippenvel geven; en das mooi meegenomen; maar daar beoordeel ik totaal geen platen op ze :)
Neem nu Stenna - Skyline (Arizona Remix); dat vind ik bij de beste platen van het jaar; dat nummer is supersimpel; geeft me totaal geen kippenvel... maar het is zo perfect geproduced dat ik het zo fantastisch vind.
Je stelt misschien gewoon andere criteria ? |
|
|
| Bertn |
nee, ge moet gewoon knn zeggen: "wow. wat een plaat. dit was geweldig, laat ik die nog eens opzetten!"
heb ik minder en minder eigenlijk:o |
|
|
|
|