|
עצבני אשששששששש (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
מסכן ארמין..
אני במקומו הייתי מסרב פקודה,
הסדר של הטראקים לא קשור בשיט..
למה לעז$@# זה היה צריך להיות מהמקום הראשון לאחרון ?
למה לנגוויג' היה בהתחלה, זה לא המקום שלו
הגירסה הזאת של סאי הלו.. למה ?
שיר יפה, יש לו גירסאות יותר יפות.. אבל גם זה לא המקום
במילה אחת,
אכזבה
אילן, סטיב אנג'לו לא יוצר טראנס בכלל
המוסיקה שלו מסחרית והוא די מרוצה מזה, לפי מה שהבנתי
voices שיצא שנה שעברה
היה טראק פצצה!!
בכל מקרה ראיתי איזה סטליסט שלו
לא עשה לי את זה
בהחלט לא טראנס. |
|
|
| m0sh |
אילן
אם היית חי באירופה הייתי רואה את כל השירים האלו בטלויזיה כל היום
מה אתה חושב
shivers
בשביל מה הוא יצר את זה?
סתם?
הכל פה כסף ושיהיה לו טוב
גם איביזה מאד ממסוחרת בהאוס בעיקר של דיפקטד שאני ממש לא סובל תאמת
רק שירים מעטים
ואללה אנג'לו הוא כוח עולה בסאבלימינאל
ואללה גם שמה יש מיסחור אבל לא הכל
אבל אתה צריך להבין שכמה שזה יהיה יותר מפורסם זה יהיה יותר מסחרי
אז אם אתה רוצה שטראנס יהיה פופלארי אז זה מה שיקרה
או שתקבל את זה ותזרום או שלא תשמע
תקבל את זה שארמין עושה איכות ומסחרה
ואללה שיברס כמו
as the rush comes
הם להיטים
טוב תאמת לא יודע כמה שיברס כי לא זוכר ששמעתי אותו במסיבת להיטים |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן
אם היית חי באירופה הייתי רואה את כל השירים האלו בטלויזיה כל היום
מה אתה חושב
shivers
בשביל מה הוא יצר את זה?
סתם?
הכל פה כסף ושיהיה לו טוב
גם איביזה מאד ממסוחרת בהאוס בעיקר של דיפקטד שאני ממש לא סובל תאמת
רק שירים מעטים
ואללה אנג'לו הוא כוח עולה בסאבלימינאל
ואללה גם שמה יש מיסחור אבל לא הכל
אבל אתה צריך להבין שכמה שזה יהיה יותר מפורסם זה יהיה יותר מסחרי
אז אם אתה רוצה שטראנס יהיה פופלארי אז זה מה שיקרה
או שתקבל את זה ותזרום או שלא תשמע
תקבל את זה שארמין עושה איכות ומסחרה
ואללה שיברס כמו
as the rush comes
הם להיטים
טוב תאמת לא יודע כמה שיברס כי לא זוכר ששמעתי אותו במסיבת להיטים |
יש משהו במה שאתה אומר בככל שיותר מופרסם ככה יותר מסחרי
אבל שיםלב לסאשה ודיגוויד תראה איזה מפורסמים הם ואין שוםמסחור אצליהם
וזה למה הם בטופ 10 כל שנה וגם היו מספר 1
כל סט שלהם יש להם מלא קטעים לא ידועים ותראה איזה מפורסמים הם
לעמות ארמין וטיאסטו ועוד רבים כל סט שלהם יש טראקליסט מלא או עם יש קטע לאידוע אז אחרי שבוע ארמין מנגן אתזה בתוכנית שלו וכולם יודעים ...... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DvJ
יש משהו במה שאתה אומר בככל שיותר מופרסם ככה יותר מסחרי
אבל שיםלב לסאשה ודיגוויד תראה איזה מפורסמים הם ואין שוםמסחור אצליהם
וזה למה הם בטופ 10 כל שנה וגם היו מספר 1
כל סט שלהם יש להם מלא קטעים לא ידועים ותראה איזה מפורסמים הם
לעמות ארמין וטיאסטו ועוד רבים כל סט שלהם יש טראקליסט מלא או עם יש קטע לאידוע אז אחרי שבוע ארמין מנגן אתזה בתוכנית שלו וכולם יודעים ...... |
מה הקשר קטעים לא מזוהים תסביר לי..
הקטע בתוכנית של ארמין היא לנגן טראקים שעומדים בקרוב מאוד להשתחרר..
ולא טראקים שיתחררו בעוד שנה (אפילו שלפעמים זה קורה אצלו ע"ע ארמדה)
קח לדוגמא את שולץ הוא מנגן הכל שנה לפני ארמין והטראקליסט שלו באמת מורכב רובו מ"איידי"..
אז אני לא מבין מה הקשר. |
|
|
| Shahar |
מסכים עם כל מה שאמרו פה
איזה כיף לראות את הטראקליסט של 2002-2003
איזה טראקים..
כל טראק אפשר לשמוע היום וללקק תאצבעות ולהנות כאילו הוא חדש..
באמת מה קשור
air for life?
טראק יפה אבל זהו לא יותר!
אם הוא היה מקבל מקום 18-20 סבבה
shivers
עם כל הכבוד לא מגיע לו מקום שני
למה נראה להם???
zocalo
מגיע לו מקום 3..טראק באמת סופני
without you near
הייתי נותן לו מקום 18-20 מקסימום..
escape
מגיע לו מקום ב 10 הראשונים אבל לא בטוח שמעל
killa
tracking treasure down
מי מכניס את הדבר הזה למצעד?
רק בגלל שזה גבריאל ודרסדן?
alone tonight
מה אני יגיד לכם אהבתי..מגיע לו מקום כזה
love theme dusk
כנ"ל
אפילו שהיום הוא כבר חרוש ומאוס
אבל הוא אחד הדברים היפים של השנה
באמת מייק פויל הפציץ וזה לא טראק שרואים כל יום
serenity
כששמעתי אותו פעם ראשונה בסט של ארמין ב 4.2 ב99 ישר רצתי לחפש תשם
מקום 10 נראה לי בדיוק המקום בשבילו כי הוא גבולי
without you
דווקא את הדאב הוא שם!?
הדבר היחיד שבאמת אהבתי פה זה הוואקל
halcyon
הייתי נותן לו אפילו מקום או שניים יותר גבוה
אי אפשר לשכוח איך נהננו מהטראק הזה
castamara
גם מגיע לו להיות יותר גבוה
מלודיה עצבנית ומיוחדת של אסטוארה
the other side
תכלס אף פעם לא התלהבתי מהטראק הזה..פשוט פול ואן דיק ודיפ דיש גוררים מעריצים
S.O.S (sander van doorn remix)
אחד הטראקים
אין מה להגיד..
מגיע לו מקום הרבה יותר גבוה
false light
כנ"ל..ווקאל שאין עליו
summer dream (pvd mix)
הייתי נותן לו ב 10 הראשונים
חבל לראות כזה טראק מקום 17
say hello
חוץ מהרמיקס של סבסטיאן ואינגרוסו אנלא רואה שום גירסא יפה
so serene
לא הספקתי להתעמק בזה כל כך אז לא יודע
language
מזה הבושה הזאת?
מקום 20 לטראק הזה?
אני הצבעתי לו מקום ראשון בכל מצעד שהיה!!
ומגיע לו להיות מקסימום מקום שלישי!!
איך טראק כזה מגיע למקום אחרון?
בושה
אין מילים אחרות
איפה
in the end?
איפה כל הטראקים הבאמת טובים של 2005..
בושה..
אבל ככה גם היה שנה שעברה אל תשכחו.. |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DvJ
יש משהו במה שאתה אומר בככל שיותר מופרסם ככה יותר מסחרי
אבל שיםלב לסאשה ודיגוויד תראה איזה מפורסמים הם ואין שוםמסחור אצליהם
וזה למה הם בטופ 10 כל שנה וגם היו מספר 1
כל סט שלהם יש להם מלא קטעים לא ידועים ותראה איזה מפורסמים הם
לעמות ארמין וטיאסטו ועוד רבים כל סט שלהם יש טראקליסט מלא או עם יש קטע לאידוע אז אחרי שבוע ארמין מנגן אתזה בתוכנית שלו וכולם יודעים ...... |
סאשה ודיגוייד אומנם מפורסמים אבל בתוך סצנה קצת שונה
ארמין טייסטו ופול ואן דייק וכל הטראנס זה כיוון קצת שונה
וקליפים בטלויזיה וכאלו דברים
תדע לך שדווקא סאשה נחלש כי הקהל שלו התבגר
סצנת ההאוס הזאת עם לולר היא סצנה שונה ממה שהטראנס של ארמין הופך להיות
מה לעשות,תשאל אנשים על טייסטו ארמין ופול ותשאל על סאשה
מי אתה חושב יותר מוכר
אני לא אומר שהם תלך למסיבה עם ארמין לא תהנה או שיהיה מוזיקה מסחרית
אני מאמין שהוא ישים דברים טובים אבל זה חלק אחד אצלו
מה הפתרון?
לשמוע מוזיקה שאתה אוהב בלי להתחשב אם היא מסחרית או לא
ללכת למסיבות של האומן שאתה אוהב
אבל לא לצפות שתוכנית שלו או מה שיופיע בטלויזיה יהיה מה שאתם אוהבים... |
|
|
| yaman |
רק להמחיש לכם שהרמה ירדה
01. Above & Beyond feat Andy Moor - Air For Life
02. Armin Van Buuren - Shivers
03. Armin Van Buuren feat Gabriel & Dresden - Zocalo
04. Markus Schulz feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
05. Airbase - Escape
06. Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
07. Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down
08. Above & Beyond - Alone Tonight
09. Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
10. Armin Van Buuren feat Jan Vayne - Serenity
11. Dogzilla - Without You (Dub Mix)
12. Andy Moor - Halcyon
13. Jonas Steur - Castamara
14. Paul Van Dyk feat Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish Other Than This Side Remix)
15. The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
16. Marco V - False Light
17. Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul Van Dyk Remix)
18. Deep Dish - Say Hello (Club Mix)
19. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub)
20. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
אוקיי נתחיל מלמטה למעלה
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
אני באופן אישי לא כל כך האבתי את הטראק הפרוג הזה אולי יש כאלה שכן.... לדעתי הוא לא היה מגיע אפילו לטופ 100
Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub)
טראק נחמד מאוד עם רמיקס בינוני
יחייאט ראבאק מקום 19?
Deep Dish - Say Hello (Club Mix)
לא מצאתי בו כלוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווום
סתם עוד טראק מסריח שמשחררים דיפ דיש שתכל'ס אם תסתכלו טוב התלהבו מהטראק הזה שבוע שבועיים וזהו
Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul Van Dyk Remix)
טראק נחמד מאוד אבל ההיתי נותן לו מקום 20
אם פול ואן דייק עשה לזה רמיקס זה עדיין ישאר חרא
Marco V - False Light
מי זה בכלל מרקו ווי?
The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
עדדדדדדדדד כאן
אני באמת אבל באמת שלא מבין איך לעזאזל אנשים הצביעו לטראק הזה בכלל???????? יא אללה אין בו כלום זה פשוט מדהים אותי
בלוי מלודיה ועוד עם וואקל מסריח
Paul Van Dyk feat Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish Other Than This Side Remix)
רק את זה היו צריכים לבחור בשביל לקבל טופ 20 חרא מהחיים
Jonas Steur - Castamara
סוף סוף הגיע טראק שפחות או יותר הציל את המצב
טראק חרוש ללא ספק ע"י כולם ומעניין מאוד למה........ כי הוא טראק ממש יפה
ובמילים אחרות... מגיע לו להיות בטופ 20
Andy Moor - Halcyon
אנדי מור........ לא הטראק שהכי עשה לי את זה השנה אבל כרגיל.................. השם של היוצר משנה הכול
Dogzilla - Without You (Dub Mix)
בטחחחחחחחחחחחחחחח
Armin Van Buuren feat Jan Vayne - Serenity
ארמין? סרנטיני? זה מסביר איך בשנה שעברה נכנס טיאסטו עם אדג'יו פור סטרינג........
היו כל כך הרבה טראקים יפים בדיסק ורק את זה הכניסו?
Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
טראק מצוין....... טוב שהוא בטופ 20
Above & Beyond - Alone Tonight
חבל שהטראק הזה לא קיבל חשיפה מספיק....טראק עם מלודיה מצויינת רק חבל שהוואקל הוא של גבר..
אבוב אנד ביונד עשו עבודה טובה מאוד
Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down
עוד טראק שמסביר למה השם עושה הכול
ביחייאט מה כבר יש בטראק הזה??????????????????????????????
Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
טראק אפליפט נחמד מאוד לא יודע אם בכלל היה צריך להיות בטופ 20
היו כל הרבה השנה שהיו משתינים עליו
Airbase - Escape
איירביס נתנו לנו בראש עם טראק ומלודיה מהפנטת
טראק מצוין... וטוב שהכניסו אותו לטופ 20
למרות זאת לא הייתי נותן לו מקום 5
Markus Schulz feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
מרקוס עם כל הכבוד........ אתה לא צריך להיות כאן בכלל
Armin Van Buuren feat Gabriel & Dresden - Zocalo
טראק מצוין של ארמין ושני האמריקנים.... באופן אישי הייתי מדרג אותו מקום 13
Armin Van Buuren - Shivers
מה לא נכתב על הטראק הזה השנה? יש אומרים שארמין מגעיל אותם יש אומרים שזה טראק טוב...
אני אומר זה טראק נחמד
אבל מקום 2???????????????????????
יענוווווווווווווו כולם נפלו על הראש....
Above & Beyond feat Andy Moor - Air For Life
נראה לי שמרוב חוסר ברירה האנשים פשוט בחרו את זה.......
קיצור........
שנת 2005 היתה שנה מצוניינת אבל למה?????????.. למה? האנשים התמקדו רק בחרא? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaman
רק להמחיש לכם שהרמה ירדה
Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
אני באופן אישי לא כל כך האבתי את הטראק הפרוג הזה אולי יש כאלה שכן.... לדעתי הוא לא היה מגיע אפילו לטופ 100
|
לדעתך...שחר דירג אותו ראשון ומבחינתי הוא ראוי לטופ 10 אפילו אז...דעתך כאן נפסלת כבר כי יש שתיים שאהבו אותו מאוד
עם עוד כמה כמונו הקטע הזה נכנס
| quote: | Originally posted by yaman
Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub)
טראק נחמד מאוד עם רמיקס בינוני
יחייאט ראבאק מקום 19?
|
לא התלהבתי יותר מדי מהקטע המקורי ובטח שלא מהרמיקס הזה...
| quote: | Originally posted by yaman
Deep Dish - Say Hello (Club Mix)
לא מצאתי בו כלוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווום
סתם עוד טראק מסריח שמשחררים דיפ דיש שתכל'ס אם תסתכלו טוב התלהבו מהטראק הזה שבוע שבועיים וזהו
|
מקום ריאלי...קטע שנמאס על רבים טיפה מהר מדי אבל עדיין עבד יפה ברחבות..מגיע לו מקום נמוך בטופ 20 וזה משהוא קיבל
| quote: | Originally posted by yaman
Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul Van Dyk Remix)
טראק נחמד מאוד אבל ההיתי נותן לו מקום 20
אם פול ואן דייק עשה לזה רמיקס זה עדיין ישאר חרא
|
גם פול לא הצליח להרוס תקטע הזה
אפל
אפליפטינג יפהפה
| quote: | Originally posted by yaman
Marco V - False Light
מי זה בכלל מרקו ווי?
|
מי זה בכלל בני יאמאן שישאל מי זה בכלל מרקו וי
| quote: | Originally posted by yaman
The Police - SOS (Sander Van Doorn Remix)
עדדדדדדדדד כאן
אני באמת אבל באמת שלא מבין איך לעזאזל אנשים הצביעו לטראק הזה בכלל???????? יא אללה אין בו כלום זה פשוט מדהים אותי
בלוי מלודיה ועוד עם וואקל מסריח |
תפתח בן אדם תפתח...יש עוד סגנונות מעבר לאפליפטינג ומלודיה היא רק חלק אחד בקטע - כל משאני אומר זה רק תן לעצמך זמן אתה עוד תגלה שאתה אוהב גם דברים אחרים - בנתיים כנראה לא
| quote: | Originally posted by yaman
Paul Van Dyk feat Wayne Jackson - The Other Side (Deep Dish Other Than This Side Remix)
רק את זה היו צריכים לבחור בשביל לקבל טופ 20 חרא מהחיים
|
חושב שזה נמצתא כמה מקומות גבוה מדי...מקום 20 היה ממצה...שוב קטע שמאס די מהר אבל היה אהוב
| quote: | Originally posted by yaman
Jonas Steur - Castamara
סוף סוף הגיע טראק שפחות או יותר הציל את המצב
טראק חרוש ללא ספק ע"י כולם ומעניין מאוד למה........ כי הוא טראק ממש יפה
ובמילים אחרות... מגיע לו להיות בטופ 20
|
אני לא הייתי מציין תקטע הזה בכלל כשיש לו סייד בי כל כך טוב כמו סיילנט וייבס אבל כמו שאני אומר לאחרים אני אומר גם לעצמי..עניין של טעם
| quote: | Originally posted by yaman
Andy Moor - Halcyon
אנדי מור........ לא הטראק שהכי עשה לי את זה השנה אבל כרגיל.................. השם של היוצר משנה הכול
|
זה היה צריך להיות טופ 5 בלי כל צל של ספק בכלל
השם של היוצר משנה הכל?
תגיד יש לך בכלל פוטנציאל להבין כמה רעש הקטע הזה עשה בתחילת השנה?
עוד לפני שמישהו ידע של מי הוא (בתקופה ללא אסוט כששמענו את זה בארץ ע"י ארמין וכולנו נדהמנו מהיופי של זה לפני שידענו איזה "שם" עומד מאחורי זה...אהה כן לא רק בארץ זה קרה....
| quote: | Originally posted by yaman
Dogzilla - Without You (Dub Mix)
בטחחחחחחחחחחחחחחח
|
קטע טוב מאוד נקודה
| quote: | Originally posted by yaman
Armin Van Buuren feat Jan Vayne - Serenity
ארמין? סרנטיני? זה מסביר איך בשנה שעברה נכנס טיאסטו עם אדג'יו פור סטרינג........
היו כל כך הרבה טראקים יפים בדיסק ורק את זה הכניסו?
|
החיקוי של ארמין להצלחה של טיאסטו..הייתי שמח אם הקטע הזה בכלל לא היה נוצר מלכתחילה
| quote: | Originally posted by yaman
Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
טראק מצוין....... טוב שהוא בטופ 20
|
טוב שהוא בטופ 10 גם
בהחלט קטע מצוין שגם קיבל תהדים שלו השנה
| quote: | Originally posted by yaman
Above & Beyond - Alone Tonight
חבל שהטראק הזה לא קיבל חשיפה מספיק....טראק עם מלודיה מצויינת רק חבל שהוואקל הוא של גבר..
אבוב אנד ביונד עשו עבודה טובה מאוד
|
מזכיר לי מאוד קטעים קלאסיים מ-2000-2001 קטע מצוין שהתחיל להחשף בזמן רע מאוד...זה יכל להיות טופ 5
| quote: | Originally posted by yaman
Gabriel & Dresden feat Molly - Tracking Treasure Down
עוד טראק שמסביר למה השם עושה הכול
ביחייאט מה כבר יש בטראק הזה??????????????????????????????
|
אחד הקטעים היותר טובים (נו יש הרבה כאלה בעצם) של הצמד הנפלא הזה
אתה לא אוהב פרוג בעיה שלך זה הצמד שנותן תקווה שתמיד אפשר לגוון לחדש להתפתח ולגרום לזה להשמע יותר טוב מאי פעם
מה יש בטראק הזה? כל משצריך בעיקר הרבה מקוריות
מעדיף בנאליות? בעיה שלך
| quote: | Originally posted by yaman
Way Out West - Killa (Orkidea Remix)
טראק אפליפט נחמד מאוד לא יודע אם בכלל היה צריך להיות בטופ 20
היו כל הרבה השנה שהיו משתינים עליו
|
עלי הוא נמאס די מהר אבל אי אפשר להתעלם מההצלחה העצומה שלו
...
היה חייב להכנס בגלל זה
| quote: | Originally posted by yaman
Airbase - Escape
איירביס נתנו לנו בראש עם טראק ומלודיה מהפנטת
טראק מצוין... וטוב שהכניסו אותו לטופ 20
למרות זאת לא הייתי נותן לו מקום 5
|
קטע מצוין טוב שנכנס
| quote: | Originally posted by yaman
Markus Schulz feat Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
מרקוס עם כל הכבוד........ אתה לא צריך להיות כאן בכלל
|
יאמאן עם כל הכבוד........אתה לא צריך להיות פה בכלל
אם אתה לא מצליח להבין שבמסיבות עם ארמין הקהל פשוט נהנה לשמוע תקטע הזה ובאיביזה הזכורה לטובה 7 בבוקר ארמין מסיין עם זה ואני עם כל ההתלהבות שלי רואה שמסביבי יש עוד לפחות 1000 שמתלהבים לא פחות חלק מזמזמים תמילים וזו רק מסיבה אחת!
לא בחרתי בזה כי יש קטעים שבסיכום עשו לי את זה יותר אבל זה קטע מצליח שהיה ראוי להיות גבוה במצעד הזה
| quote: | Originally posted by yaman
Armin Van Buuren feat Gabriel & Dresden - Zocalo
טראק מצוין של ארמין ושני האמריקנים.... באופן אישי הייתי מדרג אותו מקום 13
|
ארמין ניסה לשווק אותו בכוח למקום הראשון ונכשל
צר לי אבל עד היום הקטע הזה הוא הרבה יותר טוב ממשאני אי פעם חשבתי עליו...פשוט לא הצלחתי להתאהב בקטע הזה..
ארמין הגזים בכמות הסטים שהוא ניגן אותו כטראק הפתיחה..היה אפשר לגוון יותר...לא יקרה כלום אם הוא הוא ינגן אותו כקטע שלישי-רביעי
| quote: | Originally posted by yaman
Armin Van Buuren - Shivers
מה לא נכתב על הטראק הזה השנה? יש אומרים שארמין מגעיל אותם יש אומרים שזה טראק טוב...
אני אומר זה טראק נחמד
אבל מקום 2???????????????????????
יענוווווווווווווו כולם נפלו על הראש.... |
מעניין אותי לקרוא את המצעד האלטרנטיבי שלך...מה הטופ 10 שלך השנה...שיברס הוא קטע מצוין
מעדיף אמנם את משיצא בהתחלה כלידת המלאך ללא הווקאל
המלודיה שם עדיין גם היום מזכירה לי דברים שנוצרו כמה שנים אחורה וזה לבד ראוי למקום גבוה
| quote: | Originally posted by yaman
Above & Beyond feat Andy Moor - Air For Life
נראה לי שמרוב חוסר ברירה האנשים פשוט בחרו את זה.......
|
רוב הטראנס של היום תקוע במקום..
אותם אלמנטים של השנים האחרונות (רובם משעממים) כשמעט מדי שמים לב שיש שתי אופציות מעולות להחזיר לאפליטינג תיוקרה שלו
1. ליצור טראנס קלאסי (כולם התעקשו למצוא ולהמציא את עצמם מחדש כיוצרים לפני שהסגנון הדרימי ההוא יימאס...אז חדשות טובות...באותה תקופה הוא לא הגיע לשלב של מיאוס משמשאיר תאופציה לחזור וליצור קטעים ברוח העבר גם היום ראו ערך הגרסה של איתי ואינר אנד אאוטר לפרי)
2. להכניס סאונדים ורעיונות חדשים לטראנס הכל כך מוכר לנו
כנראה שצריך להיות קריאטיבי במיוחד כדי לגרום לזה לקרות כי גם זה לא קרה הרבה השנה...
זה קורה כמעט רק משתי יוצרים אנדי מור וגבריאל אנד דרזדן - שתיהם מהפרוג
הדבר הטבעי שצריך לקרות היא איחוד עם הרכב טראנס מלודי מוכשר שייתן את הטון לגבי לאן היצירה הולכת (אפליפטינג) - זה משקרה פה בהצלחה מסוימת
בפעם הראשונה ששמעתי ידעכתי שזה טראק השנה שלי
מאז זה הספיק לרדת קצת...אבל אחרי כמה חודשים כששמעתי שוב זה היה נשמע לי מרענן ויפהפה שוב
ראוי למקום ראשון? אני לא בחרתי בו אבל אני בחרתי בעיקר בקטעי פרוגרסיב שאף אחד מהם גם לא נכנס...אייר פור לייף הוא הבחירה המעניינת ואולי הטובה ביותר שיכלה להיות |
|
|
| yaman |
נכון שאתה ואני לא מסכימים בהכול
צר לי שזה ככה
אבל לפחות אני מסכים איתך שזה היה טופ חרא של השנה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה הקשר קטעים לא מזוהים תסביר לי..
הקטע בתוכנית של ארמין היא לנגן טראקים שעומדים בקרוב מאוד להשתחרר..
ולא טראקים שיתחררו בעוד שנה (אפילו שלפעמים זה קורה אצלו ע"ע ארמדה)
קח לדוגמא את שולץ הוא מנגן הכל שנה לפני ארמין והטראקליסט שלו באמת מורכב רובו מ"איידי"..
אז אני לא מבין מה הקשר. |
מה הקשר
בוא אני יגיד לך מה הקשר הקשר הוא המיסחורר
קטע לא ידוע אף פעם לא יכול להיות מסחרי .....
למה?
כי אין את כל האנשים שמורידים אותו באינטרנט ומנגנים אותו בתוכניות ובסטים.....
הקטע של אצל ארמין זה לא קטע שעומד להשתחרר אז בוא ננגן אותו
תחשוב הוא מקבל מאות פרומואים ביום - ששבןע
אז יש קטע יפה לא עומדד להשתחרר אז הוא אומר לעצמו זזה לא משתחרר בקרוב אז לא ננגן אתזה בתוכנית???
תיהיה מציאותי לרגע ארמין חושף תקטעים לרבים מאיתנו לא משנה אם זה הולך להשתחרר או לא הוא מנגן משהוא חושב שצריך....
ובעניין של קטעים שישתחרוו עוד שנה אז כן זה קורה אצלו
The Carbbians - Shattered (Alititude Bootleg)
תזכיר לי מתי הקטע הזה ישתחרר טוב?
אם כי לא נירא לי שישתחרר....... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by m0sh
סאשה ודיגוייד אומנם מפורסמים אבל בתוך סצנה קצת שונה
ארמין טייסטו ופול ואן דייק וכל הטראנס זה כיוון קצת שונה
וקליפים בטלויזיה וכאלו דברים
תדע לך שדווקא סאשה נחלש כי הקהל שלו התבגר
סצנת ההאוס הזאת עם לולר היא סצנה שונה ממה שהטראנס של ארמין הופך להיות
מה לעשות,תשאל אנשים על טייסטו ארמין ופול ותשאל על סאשה
מי אתה חושב יותר מוכר
אני לא אומר שהם תלך למסיבה עם ארמין לא תהנה או שיהיה מוזיקה מסחרית
אני מאמין שהוא ישים דברים טובים אבל זה חלק אחד אצלו
מה הפתרון?
לשמוע מוזיקה שאתה אוהב בלי להתחשב אם היא מסחרית או לא
ללכת למסיבות של האומן שאתה אוהב
אבל לא לצפות שתוכנית שלו או מה שיופיע בטלויזיה יהיה מה שאתם אוהבים... |
מסכים איתך בזה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DvJ
מה הקשר
בוא אני יגיד לך מה הקשר הקשר הוא המיסחורר
קטע לא ידוע אף פעם לא יכול להיות מסחרי .....
למה?
כי אין את כל האנשים שמורידים אותו באינטרנט ומנגנים אותו בתוכניות ובסטים.....
הקטע של אצל ארמין זה לא קטע שעומד להשתחרר אז בוא ננגן אותו
תחשוב הוא מקבל מאות פרומואים ביום - ששבןע
אז יש קטע יפה לא עומדד להשתחרר אז הוא אומר לעצמו זזה לא משתחרר בקרוב אז לא ננגן אתזה בתוכנית???
תיהיה מציאותי לרגע ארמין חושף תקטעים לרבים מאיתנו לא משנה אם זה הולך להשתחרר או לא הוא מנגן משהוא חושב שצריך....
ובעניין של קטעים שישתחרוו עוד שנה אז כן זה קורה אצלו
The Carbbians - Shattered (Alititude Bootleg)
תזכיר לי מתי הקטע הזה ישתחרר טוב?
אם כי לא נירא לי שישתחרר....... |
וואלה אני מסכים איתך קצת וקצת לא
בטראנס לדעתי אין מסחרי
ארמין ניגן הרבה קטעים שלא עומדים להשתחרר כמו
gone
(שהשתחרר הרבה הרבה זמן אחרי שהוא ניגן)
chunky monkey
make some noise (mac zimms remix)
madonna - ray of light (agnelli & nelson remix)
searching for substance
שעדיין לא השתחררו
ועוד הרבה..
זה לא מה שעושה תתוכנית שלו טובה
מה שעושה אותה טובה זה שהוא מביא לנו קטעים שעדיין לא שמענו
ויש הרבה כאלה
אם הקטע שהוא ניגן ישתחרר חודש אחר כך
או חודשיים או חצי שנה אחר כך
זה לא משנה
ביחוד לא לאלה שמורידים מהאינטרנט
כי הקבוצות שיחרור לא משחררות לפי ה
store date
הם משחררות מה שנופל להם לידיים
ככה שאפילו אם ארמין ניגן קטע שישתחרר עוד 5 חודש
הקבוצות שיחרור יכולות למצוא תקטע ולשחרר אותו אחרי יומיים
ארמין מנגן קטעים שיש עוד זמן עד השיחרור שלהם
זה שהקבוצות שיחרור משיגות את זה זה משהו אחר
הם יכולות לעשות את זה גם לקטעים שמרקוס מנגן
אני מעדיף שארמין ינגן קטע שישתחרר אחרי חודש חודשיים בחנויות
מאשר ינגן קטע שישתחרר עוד שנה
כי וואלה נכון בהתחלה אנחנו רודפים אחרי הקטע
אבל אחר כך אחרי ששמענו כל כך הרבה את הריפ הוא כבר נמאס ולא כפת לנו ממנו
וגם הוא מתיישן כי אתה רואה שהרבה דיג'יים גדולים מנגנים אותו ואם אתה תנגן אותו אחרי שנה זה ייראה כבר ישן ועייף
ארמין לא מחפש ללכת ראש בראש עם הקהל ולהגיד להם "תראו איזה גבר אני יש לי קטעים שלכם אין" המטרה שלו להראות לנו קטעים שעדיין לא שמענו עליהם
וזה לא משנה אם הם ישתחררו עוד חודש או עוד חודשיים
הוא רק רוצה שנדע עליהם ונלך לקנות אותם
אם זה כמה קטעים בודדים שמשתחררים אחרי שנה אז סבבה
(כי עדיין אני מחכה לרמיקס שעשו למדונה)
אבל אם רוב הקטעים יהיו ככה זה פשוט יהיה מבאס ולדעתי נשכח הרבה מהם
אם הקטע ישתחרר אחרי חודשיים אז גם דיג'יים שיקנו אותו אחרי החודשיים האלה יוכלו לנגן ועדיין הוא יהיה חדש ומקורי..
והקטע שכתבת זה
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
ויש לי אותו כבר :D |
|
|
|
|