| evolverx |
חבר'ה יקרים אני נוטה להסכים עם כל המקטרגים של המצעד ה"שנתי" של ארמין שעד המצעד המתועב הזה באמת חשבתי שלמצעד יגיעו דברים יפים ומיוחדים ובמקום זה אני מקבל את אייר פור לייף!!!
זה בושה וחרפה!!!!
חשבתי לראות שמות כמו ניקלס הארדינג כמו AVA MEA,כמו פרי אוניל
יוצרים שבאמת התשאירו את חותמם על השנה הנפלאה הזו!!!
אם זה היה תלוי בי חצי מהעשרים הראשונים שייך לאנדי מור שהוא לדעתי הבולט שבהם!!!
יש לו לפחות 3 עיבודים שהיו נכנסים בינהם"WASTING","TRANCEATLANTIC" "SUPPERFLY"
שהם עיבודים גאוניים ששוברים את הקביעות הנוראית של air for life
ציפיתי לראות את STAR TRAVLER של פרי קורסטן
אין קול ואין עונה!!
אני באמת מתחיל להאמין בתיאורית הקונספירציה של שחר!!
גועל נפש! |
|
|