return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
עצבני אשששששששש (pg. 4)
View this Thread in Original format
bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי אנלא מבין
אם האנשים בפורום נגד המצעד אז מי החירש שבחר בטראקים האלה


כל הקטע מריח קצת לא טוב
נראה לי שמדובר בקטע שיווקי
לייבלים שמו כסף בשביל שינגנו תקטעים שלהם..
ואולי אני טועה..
Koby
quote:
Originally posted by bekol ram
כל הקטע מריח קצת לא טוב
נראה לי שמדובר בקטע שיווקי
לייבלים שמו כסף בשביל שינגנו תקטעים שלהם..
ואולי אני טועה..

גם אני חושב כמוך..נראה לי ממש מוזר ששיברס למשל במקום השני..ואני לא אומר את זה כי אני לא אוהב את הטראק..לכל אחד יש טעם שונה..אבל לא יכול להיות שיותר מדיי אנשים מאוכזבים מהמצעד ואלא אותם האנשים שכביכול הצביעו..
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי אנלא מבין
אם האנשים בפורום נגד המצעד אז מי החירש שבחר בטראקים האלה?


האדם הלבן שוב דופק קופה
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
גם אני חושב כמוך..נראה לי ממש מוזר ששיברס למשל במקום השני..ואני לא אומר את זה כי אני לא אוהב את הטראק..לכל אחד יש טעם שונה..אבל לא יכול להיות שיותר מדיי אנשים מאוכזבים מהמצעד ואלא אותם האנשים שכביכול הצביעו..


מקום 2 שיברש
מקום 3 זוקאלו!

כמו ששנה שעברה היינו בטוחים ש
no one on earth
לא נבחר בצורה אובייקטיבית
גם השנה אני מתחיל לחשוב ככה
אולי באמת לייבלים משקיעים כדי שהקטעים שלהם יכנסו למצעד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מקום 2 שיברש
מקום 3 זוקאלו!

כמו ששנה שעברה היינו בטוחים ש
no one on earth
לא נבחר בצורה אובייקטיבית
גם השנה אני מתחיל לחשוב ככה
אולי באמת לייבלים משקיעים כדי שהקטעים שלהם יכנסו למצעד


ממש לא מאמין...
שחר כמה אנשים כותבים פה? 6-7? בפורום הכללי גם לא ראיתי עדיין תטרד הזה גודל
לך לפורום של אנגונהביטס ותראה כמה אנשים (יותר מפה זה בטוח) חושבים שהמצעד היה מעולה

לפתח תאוריית קונספירציה זה דבר נחמד אבל אני לא חושב שיש לה אחיזה במציאות במקרה הזה...אני שמעתי על יותר אנשים שמרוצים מהמצעד מאשר על כאלה שמאוכזבים ממנו

ולגבי שנה שעברה
no one on earth
קיבל תקול שלי למשל ואני עד עכשיו טוען שזה קטע מרגש ויפהפה שהיה בטופ 3 שלי שנה שעברה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממש לא מאמין...
שחר כמה אנשים כותבים פה? 6-7? בפורום הכללי גם לא ראיתי עדיין תטרד הזה גודל
לך לפורום של אנגונהביטס ותראה כמה אנשים (יותר מפה זה בטוח) חושבים שהמצעד היה מעולה

לפתח תאוריית קונספירציה זה דבר נחמד אבל אני לא חושב שיש לה אחיזה במציאות במקרה הזה...אני שמעתי על יותר אנשים שמרוצים מהמצעד מאשר על כאלה שמאוכזבים ממנו

ולגבי שנה שעברה
no one on earth
קיבל תקול שלי למשל ואני עד עכשיו טוען שזה קטע מרגש ויפהפה שהיה בטופ 3 שלי שנה שעברה


איך אתה מסביר את זה שהאנשים בפורום שהם הקהל הכי חזק של התוכנית אומר שהמצעד השנה מגעיל?
עובדה שגם שנה שעברה חשבנו ככה
והשנה אנשים שלא היו בפורום שנה שעברה העלו את אותו רעיון שהכל מכור
כמה אנשים יש בפורום של אנגונהביטס?
כמה מהם חושבים שהטראק שהיה צריך לזכות זה
no one on air?
גם אני חושב שלאירבייס מגיע מקום גבוה
אולי המצעד סבבה
אבל אני לא חושב שה 3 מקומות הראשונים מוצדקים
כמה אנשים כאלה באמת יש?
ומה האחוז שלהם מכל המצביעים לדעתך?
אם אתה מסתכל ורואה שהרבה אנשים בלי אינטרס משותף מתלוננים על המצעד אולי כדאי שתדלק לך נורה..
כי פעמים ברצף זוכה טראק שבאמת אין לו סיבה להגיע לחמישיה הראשונה (במקרה של השנה אפילו ל10 הראשונים לא הייתי מכניס אותו) זה ממש בושה
ומקום 2-3 בכלל לא ראויים לזה!!
אוקי זוקאלו אולי ראוי להיכנס ל10 הראשונים
מסכים שזה טראק יפה ונדיר ואהבתי את הקצב שם שלדעתי מיוחד
אבל שיברס?
הוא ממש נמאס אחרי חודש
תחשוב לבד כמה פרסום זה יכול להביא לקטעים כאלה
אפילו שהם שייכים לדיג'יי מפורסם
Glenn-Holmes
שחר אני מסכים עם כל משאתה אומר חוץ מ "הרבה אנשים"
זו הנקודה ההרבה אנשים כמו שאתה מגדיר אותם זה אולי 10

ותתפלא באנגונהביטס למרות שרשומים פי 10 אנשים פחות מטראנס אדיקט הגיבו יותר אנשים מאשר ראיתי פה בפורומים הכלליים אלא אם יש תגובות חדשות שלא ראיתי
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

אני שמעתי על יותר אנשים שמרוצים מהמצעד מאשר על כאלה שמאוכזבים ממנו

מוזר...אני שמעתי רק על איש אחד שמרוצה מהמצעד..וזה אתה..אני שמח בשבילך שלא הרגשת אכזבה כל כך גדולה מהטופ 20 כמוני וכמו רבים אחרים..

ולאדון שחר...אתה מתלונן על המקום הראשון..אז מי לדעתך היה צריך לזכות?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
מוזר...אני שמעתי רק על איש אחד שמרוצה מהמצעד..וזה אתה..אני שמח בשבילך שלא הרגשת אכזבה כל כך גדולה מהטופ 20 כמוני וכמו רבים אחרים..

ולאדון שחר...אתה מתלונן על המקום הראשון..אז מי לדעתך היה צריך לזכות?


מישהו אמר שאני מרוצה?

אבל זה עדיין לא סיבה לקוספרציות כי ראיתי מספיק אנשים שכן שמחים מהמצעד והצביעו לקטעים שהיו בצמרת...

תאמין לי שציפיתי למצעד אחר...
evolverx
חבר'ה יקרים אני נוטה להסכים עם כל המקטרגים של המצעד ה"שנתי" של ארמין שעד המצעד המתועב הזה באמת חשבתי שלמצעד יגיעו דברים יפים ומיוחדים ובמקום זה אני מקבל את אייר פור לייף!!!

זה בושה וחרפה!!!!

חשבתי לראות שמות כמו ניקלס הארדינג כמו AVA MEA,כמו פרי אוניל

יוצרים שבאמת התשאירו את חותמם על השנה הנפלאה הזו!!!

אם זה היה תלוי בי חצי מהעשרים הראשונים שייך לאנדי מור שהוא לדעתי הבולט שבהם!!!

יש לו לפחות 3 עיבודים שהיו נכנסים בינהם"WASTING","TRANCEATLANTIC" "SUPPERFLY"

שהם עיבודים גאוניים ששוברים את הקביעות הנוראית של air for life

ציפיתי לראות את STAR TRAVLER של פרי קורסטן

אין קול ואין עונה!!

אני באמת מתחיל להאמין בתיאורית הקונספירציה של שחר!!

גועל נפש!

yaman
חבל באמת חבל......

אני זוכר שהיה את הטופ 20 של 2003 היו כל כך הרבה תגובות בגלל שזה תכלס התכנית שכולם מחכים לה כל השנה
השנה זה היה מגעיל..... כמו כל תכנית רגילה של אסוט
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
ולאדון שחר...אתה מתלונן על המקום הראשון..אז מי לדעתך היה צריך לזכות?


נו מה תבא עכשיו להתחכם לי אנלא מבין!?
יש לי רשימה של 9324823904382098 קטעים שצריכים לזכות במקום הקטע הזה
אחד מהם
language
אני מדבר על קטעים שבאמת עשו רעש ולא קטע ששמעו אותו כזה פה ושם וזהו

איך קטע אדיר כמו
maybe tomorrow
לא נכנס בכלל למצעד כשהוא ממש דומה ל
summer calling
שהיה להיט ב 2002
איך קורים דברים כאלה?

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מישהו אמר שאני מרוצה?

אבל זה עדיין לא סיבה לקוספרציות כי ראיתי מספיק אנשים שכן שמחים מהמצעד והצביעו לקטעים שהיו בצמרת...

תאמין לי שציפיתי למצעד אחר...


כמה אנשים ראית שמרוצים מהטראק הזוכה ? תנסה להשוות את המספר אנשים האלה למספר של המתנגדים
אין מצב בחיייים שיש לך רוב של אנשים שבעד מקום ראשון
גם לדעתי יש במצעד טראקים שמגיע להם
אבל בטוח שמקום 1-2-3 לא ראויים לזה!
ואני שם איתך כסף שאם תבדוק לעומק אתה תראה שרוב האנשים חושבים כמונו
ואם ככה אז איך הטראקים האלה זכו?
והכי חשוב
זה שאנשים לא באו לטרד של המצעד ואמרו שהיה מצעד מושלם ופשוט בחרו להתעלם זה כבר מראה שאנשים לא אהבו אותו
כי אם אנשים היו אוהבים הם היו באים לפרגן
עכשיו בטח תגיד שגם אם הם לא היו בעד המצעד הם היו באים להתווכח על זה..
אולי פשוט הם חושבים שהויכוח מיותר
בכל מקרה אני שם איתך כסף שלא תמצא רוב של אנשים שבעד מקום ראשון
אם בא לך בוא נפתח טרד בפורום סקרים
air for life worths to be #1 (yes\no)

זה יהיה ההוכחה הכי טובה
ובטוח שרוב המצביעים נמצאים בפורום הזה ביחוד עכשיו כשהתוכנית משודרת רק באינטרנט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement