return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
עצבני אשששששששש (pg. 5)
View this Thread in Original format
Shahar
קחו דוגמא ממש מהיום
אחרי שכתבתי בפורום הכללי שזה לא הגיוני אחד כתב שהוא הצביע ל
air for life
וזוקאלו

ומישהו אחר הגיב לו
"one comment: lol"

אני שם כסף שעל כל אחד שהצביע לטראק הזה נמצא מישהו שלא הכניס תטראק הזה לחמישיה שלו בכלל
זה פשוט לא הגיוני!

צריך פרופורציות
לדוגמא יגאל אני זוכר שכתבת
שאת
amsterdam
בהתחלה לא אהבת
אבל בכל זאת בזמן שאתה לא אהבת אותו אני ראיתי אותו בחתימות של המון אנשים והתגובות וההתלהבות מהטראק הזה היו גדולות
אז זה טראק שבאמת אני מסכים איתך שאולי אתה לא אוהב אבל הרבה אחרים כן

אבל במקרה של
air for life
זה לא טראק שעשה רעש..לא טראק שההתלהבות ממנו הייתה גדולה
פשוט טראק נחמד שהיה ועבר
כמו עוד 930248329048329048324 טראקים שיצאו השנה..
Shahar
יגאל הנה בשבילך הוכחה שאמורה להיות טובה
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=314095
Glenn-Holmes
http://www.uktrancealliance.com/for...pic=20527&st=20

תעבור כאן אדם אדם לאורך העמודים ותראה שמתוך כמה עשרות אנשים שכתבו פה תטופ 10 שלהם (עוד לפני המצעד) אייר פור לייף היה מקבל לפחות טופ 5

זה רק דוגמא ראשונה

יבואו עוד
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
http://www.uktrancealliance.com/for...pic=20527&st=20

תעבור כאן אדם אדם לאורך העמודים ותראה שמתוך כמה עשרות אנשים שכתבו פה תטופ 10 שלהם (עוד לפני המצעד) אייר פור לייף היה מקבל לפחות טופ 5

זה רק דוגמא ראשונה

יבואו עוד


הדוגמא שלך לא הוכיחה לי שום דבר שגורם לו להיכנס למקום יותר גבוה ממקום 5

ספרתי את כל ההצבעות שם ותראה מה יצא
place | votes
1 4
5 3
8 1
9 1
10 2
--------------
total: 11

יש לך פה 4 אנשים שהצביעו למקום ראשון
אחריהם הצביעו 3 אנשים למקום 5
זה כבר מושך אותו לכיוון מקום 4
ואז מוסיפים 4 אנשים שהצביעו למקומות קיצוניים ש 2 מביניהם הצביעו למקום 10
וזה מושך אותו לסביבות מקום 7-9

וזה כולל אנשים שהצביעו לרמיקס של
airwave

זה מדגם מייצג שמראה לך שהטראק לא יכול להגיע למקום ראשון
כדי שהוא יגיע למקום ראשון צריך להיות רוב של אנשים שהצביעו למקומות יותר גבוהים מ 5

וזה עדיין משאיר אפשרות שפשוט ראו שהוא נכנס לחמישיה ועשו מכרז או שהלייבל הספציפי שלו הסכים לשלם כסף כדי לעלות אותו
אבל מקום ראשון אני בטוח שהוא לא קיבל

תוסיף לזה את התוצאות של הסקר שלי ותראה
מתוך 11 מצביעים: 9 חושבים שלא מגיע לו מקום ראשון ו 3 חושבים שכן מגיע לו
זה 25% שמסכימים
מול 75% שנגד
עם הפרשים כאלה הוא בחיים לא יכול לזכות מקום ראשון!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הדוגמא שלך לא הוכיחה לי שום דבר שגורם לו להיכנס למקום יותר גבוה ממקום 5

ספרתי את כל ההצבעות שם ותראה מה יצא
place | votes
1 4
5 3
8 1
9 1
10 2
--------------
total: 11

יש לך פה 4 אנשים שהצביעו למקום ראשון
אחריהם הצביעו 3 אנשים למקום 5
זה כבר מושך אותו לכיוון מקום 4
ואז מוסיפים 4 אנשים שהצביעו למקומות קיצוניים ש 2 מביניהם הצביעו למקום 10
וזה מושך אותו לסביבות מקום 7-9

וזה כולל אנשים שהצביעו לרמיקס של
airwave

זה מדגם מייצג שמראה לך שהטראק לא יכול להגיע למקום ראשון
כדי שהוא יגיע למקום ראשון צריך להיות רוב של אנשים שהצביעו למקומות יותר גבוהים מ 5

וזה עדיין משאיר אפשרות שפשוט ראו שהוא נכנס לחמישיה ועשו מכרז או שהלייבל הספציפי שלו הסכים לשלם כסף כדי לעלות אותו
אבל מקום ראשון אני בטוח שהוא לא קיבל

תוסיף לזה את התוצאות של הסקר שלי ותראה
מתוך 11 מצביעים: 9 חושבים שלא מגיע לו מקום ראשון ו 3 חושבים שכן מגיע לו
זה 25% שמסכימים
מול 75% שנגד
עם הפרשים כאלה הוא בחיים לא יכול לזכות מקום ראשון!


שחר אני לא יתווכח איתך עכשיו על הנתונים שהבאת והנתונים שאני הבאתי - אלה עובדות בשטח ואני מתייחס לכל הנתונים האלה ברצינות

אבל דוגמא פשוטה שתמחיש לך מבחינה מתמטית למה משאתה אומר הוא כן אפשרי

אם יש 15 קטעים מדהימים כדי שקטע יהיה מקום ראשון הוא צריך בסה"כ יותר אחוזים של תמיכה מהאחרים...

15% לדוגמא יכול להספיק ...

אדרבה ואדרבה במצעד שהקולות בו יכלו להתחלק על פני יותר ממאה קטעים שונים...

אם אתה רוצה להתווכח גם על זה אז זו כבר בעיה שלך
לא יתווכח איתך על מתמטיקה כי אתה לא איינשטיין ולא תוכל להמציא אותה מחדש
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אני לא יתווכח איתך עכשיו על הנתונים שהבאת והנתונים שאני הבאתי - אלה עובדות בשטח ואני מתייחס לכל הנתונים האלה ברצינות

אבל דוגמא פשוטה שתמחיש לך מבחינה מתמטית למה משאתה אומר הוא כן אפשרי

אם יש 15 קטעים מדהימים כדי שקטע יהיה מקום ראשון הוא צריך בסה"כ יותר אחוזים של תמיכה מהאחרים...

15% לדוגמא יכול להספיק ...

אדרבה ואדרבה במצעד שהקולות בו יכלו להתחלק על פני יותר ממאה קטעים שונים...

אם אתה רוצה להתווכח גם על זה אז זו כבר בעיה שלך
לא יתווכח איתך על מתמטיקה כי אתה לא איינשטיין ולא תוכל להמציא אותה מחדש


הנתונים שאני הבאתי זה הנתונים שאתה הבאת..
זה שהם הוכיחו שאני צודק זה משהו אחר

ומה קשר מה שאמרת למה שאני אמרתי?
אתה רואה שעל כל אחד שהצביע לך מקום ראשון יש לך 2 אנשים שהצביעו לו מקום 5 ומעלה
אז למה שהוא יקח מקום ראשון?
(שלא לדבר על האנשים שלא הצביעו בכלל)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הנתונים שאני הבאתי זה הנתונים שאתה הבאת..
זה שהם הוכיחו שאני צודק זה משהו אחר

ומה קשר מה שאמרת למה שאני אמרתי?
אתה רואה שעל כל אחד שהצביע לך מקום ראשון יש לך 2 אנשים שהצביעו לו מקום 5 ומעלה
אז למה שהוא יקח מקום ראשון?
(שלא לדבר על האנשים שלא הצביעו בכלל)

מ-ת-מ-ט-י-ק-ה

שמישהו יסביר לו לי אין כוח...
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
נו מה תבא עכשיו להתחכם לי אנלא מבין!?

חחחחחחח הרגת אותי עכשיו איזה דביל מה זהה?אתה לא יכול להגיב כמו בן אדם? בעצם מה אני מתייחס בכלל..
לגבי לאנגאוג' שלקח "רק" מקום אחרון אני חושב שאם תערוך הצבעה רק בינו לאייר פור לייף תתאכזב מהתוצאה...אני לא בא להתווכח על טעם אלא על דעה של הרוב שבמקרה של המקום הראשון דיי מובנת ולא כמו שאר הטופ 20 שמוזר לי מאוד..לגבי מייבי טומארו..צודק..טראק ענק שחייב להיות במקומות הראשונים ולמרות שאני אישית אוהב אותו יותר אייר פור לייף לוקח מהסיבה שיש לו הרבה יותר מודעות והוא הרבה יותר חרוש ע"י כל די ג'יי שמנגן טראנס ופרוגרסיב..
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מ-ת-מ-ט-י-ק-ה

שמישהו יסביר לו לי אין כוח...


מתמטיקה לא מתמטיקה
הטראק הזה לא יכול לקחת מקום ראשון לפי הכמות של האנשים שחושבים שלא מגיע לו

quote:
Originally posted by Koby
חחחחחחח הרגת אותי עכשיו איזה דביל מה זהה?אתה לא יכול להגיב כמו בן אדם? בעצם מה אני מתייחס בכלל..
לגבי לאנגאוג' שלקח "רק" מקום אחרון אני חושב שאם תערוך הצבעה רק בינו לאייר פור לייף תתאכזב מהתוצאה...אני לא בא להתווכח על טעם אלא על דעה של הרוב שבמקרה של המקום הראשון דיי מובנת ולא כמו שאר הטופ 20 שמוזר לי מאוד..לגבי מייבי טומארו..צודק..טראק ענק שחייב להיות במקומות הראשונים ולמרות שאני אישית אוהב אותו יותר אייר פור לייף לוקח מהסיבה שיש לו הרבה יותר מודעות והוא הרבה יותר חרוש ע"י כל די ג'יי שמנגן טראנס ופרוגרסיב..


וואלה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
מתמטיקה לא מתמטיקה
הטראק הזה לא יכול לקחת מקום ראשון לפי הכמות של האנשים שחושבים שלא מגיע לו


הוא כן!!!

למה?

מ-ת-מ-ט-י-ק-ה ! ! !

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הוא כן!!!

למה?


הא טוב בגלל זה עד עכשיו לא ראיתי מקום שרוב האנשים שם הצביעו לטראק הזה
עוד כמה פוסטים בטח תכתוב שהוכחת לי שהצביעו לו
אבל לא הוכחת
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הא טוב בגלל זה עד עכשיו לא ראיתי מקום שרוב האנשים שם הצביעו לטראק הזה
עוד כמה פוסטים בטח תכתוב שהוכחת לי שהצביעו לו
אבל לא הוכחת

אטימות היא מחלה קשה הנובעת מאי מוכנותו של האדם להקשיב או להבין את משנאמר לו

אני מקבל את הנתונים שלך אוקיי?!
על סמך הנתונים האלה בהתבסס על מתמטיקה פשוטה אני רואה הגיון בזכיה של הקטע הזה

אם את זה אתה תמשיך לא להבין אז אתה יכול פשוט ללכת לקיר ולשכנע אותו שהוא כיסא כי אתה תתווכח על כל דבר אפילו ההגיוני ביותר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement