| Shahar |
קחו דוגמא ממש מהיום
אחרי שכתבתי בפורום הכללי שזה לא הגיוני אחד כתב שהוא הצביע ל
air for life
וזוקאלו
ומישהו אחר הגיב לו
"one comment: lol"
אני שם כסף שעל כל אחד שהצביע לטראק הזה נמצא מישהו שלא הכניס תטראק הזה לחמישיה שלו בכלל
זה פשוט לא הגיוני!
צריך פרופורציות
לדוגמא יגאל אני זוכר שכתבת
שאת
amsterdam
בהתחלה לא אהבת
אבל בכל זאת בזמן שאתה לא אהבת אותו אני ראיתי אותו בחתימות של המון אנשים והתגובות וההתלהבות מהטראק הזה היו גדולות
אז זה טראק שבאמת אני מסכים איתך שאולי אתה לא אוהב אבל הרבה אחרים כן
אבל במקרה של
air for life
זה לא טראק שעשה רעש..לא טראק שההתלהבות ממנו הייתה גדולה
פשוט טראק נחמד שהיה ועבר
כמו עוד 930248329048329048324 טראקים שיצאו השנה.. |
|
|