return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
עצבני אשששששששש (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DvJ
מה הקשר
בוא אני יגיד לך מה הקשר הקשר הוא המיסחורר
קטע לא ידוע אף פעם לא יכול להיות מסחרי .....
למה?
כי אין את כל האנשים שמורידים אותו באינטרנט ומנגנים אותו בתוכניות ובסטים.....
הקטע של אצל ארמין זה לא קטע שעומד להשתחרר אז בוא ננגן אותו
תחשוב הוא מקבל מאות פרומואים ביום - ששבןע
אז יש קטע יפה לא עומדד להשתחרר אז הוא אומר לעצמו זזה לא משתחרר בקרוב אז לא ננגן אתזה בתוכנית???
תיהיה מציאותי לרגע ארמין חושף תקטעים לרבים מאיתנו לא משנה אם זה הולך להשתחרר או לא הוא מנגן משהוא חושב שצריך....
ובעניין של קטעים שישתחרוו עוד שנה אז כן זה קורה אצלו
The Carbbians - Shattered (Alititude Bootleg)
תזכיר לי מתי הקטע הזה ישתחרר טוב?
אם כי לא נירא לי שישתחרר.......

בסופו של דבר כל קטע לא ידוע נהפך לכן ידוע זה רק עניין של זמן.
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
וואלה אני מסכים איתך קצת וקצת לא
בטראנס לדעתי אין מסחרי
ארמין ניגן הרבה קטעים שלא עומדים להשתחרר כמו
gone
(שהשתחרר הרבה הרבה זמן אחרי שהוא ניגן)
chunky monkey
make some noise (mac zimms remix)
madonna - ray of light (agnelli & nelson remix)
searching for substance
שעדיין לא השתחררו
ועוד הרבה..

זה לא מה שעושה תתוכנית שלו טובה
מה שעושה אותה טובה זה שהוא מביא לנו קטעים שעדיין לא שמענו
ויש הרבה כאלה
אם הקטע שהוא ניגן ישתחרר חודש אחר כך
או חודשיים או חצי שנה אחר כך
זה לא משנה
ביחוד לא לאלה שמורידים מהאינטרנט
כי הקבוצות שיחרור לא משחררות לפי ה
store date
הם משחררות מה שנופל להם לידיים
ככה שאפילו אם ארמין ניגן קטע שישתחרר עוד 5 חודש
הקבוצות שיחרור יכולות למצוא תקטע ולשחרר אותו אחרי יומיים

ארמין מנגן קטעים שיש עוד זמן עד השיחרור שלהם
זה שהקבוצות שיחרור משיגות את זה זה משהו אחר
הם יכולות לעשות את זה גם לקטעים שמרקוס מנגן

אני מעדיף שארמין ינגן קטע שישתחרר אחרי חודש חודשיים בחנויות
מאשר ינגן קטע שישתחרר עוד שנה
כי וואלה נכון בהתחלה אנחנו רודפים אחרי הקטע
אבל אחר כך אחרי ששמענו כל כך הרבה את הריפ הוא כבר נמאס ולא כפת לנו ממנו
וגם הוא מתיישן כי אתה רואה שהרבה דיג'יים גדולים מנגנים אותו ואם אתה תנגן אותו אחרי שנה זה ייראה כבר ישן ועייף

ארמין לא מחפש ללכת ראש בראש עם הקהל ולהגיד להם "תראו איזה גבר אני יש לי קטעים שלכם אין" המטרה שלו להראות לנו קטעים שעדיין לא שמענו עליהם
וזה לא משנה אם הם ישתחררו עוד חודש או עוד חודשיים
הוא רק רוצה שנדע עליהם ונלך לקנות אותם

אם זה כמה קטעים בודדים שמשתחררים אחרי שנה אז סבבה
(כי עדיין אני מחכה לרמיקס שעשו למדונה)
אבל אם רוב הקטעים יהיו ככה זה פשוט יהיה מבאס ולדעתי נשכח הרבה מהם

אם הקטע ישתחרר אחרי חודשיים אז גם דיג'יים שיקנו אותו אחרי החודשיים האלה יוכלו לנגן ועדיין הוא יהיה חדש ומקורי..



אז אני לא מבין איפה אתה לא מסכים איתי.....??

quote:

והקטע שכתבת זה
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
ויש לי אותו כבר :D


כל הזמן מתבלבל ביניהם.....
DvJ
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בסופו של דבר כל קטע לא ידוע נהפך לכן ידוע זה רק עניין של זמן.




אולי אצל ארמין אבל אצל אחרים לא
כמו פולואןדייק יש קטעים שבחיים לא תידע תשם שלהם ....
הוא שם לך קטע בכמה תוכניות איזה פרומו ששלחו לו או משהו והקטע לא נחתם והוא פסיק לנגן אותו כבר אז איך תדע תשם בדיוק??
אותו הדבר אצל סאשה ודיגוויד ויש עוד כמה דיגיים ככה אפילו מושיק....
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
אז אני לא מבין איפה אתה לא מסכים איתי.....??


חשבתי שבאת בטענות לארמין שהוא לא מנגן קטעים שיקח להם שנה להשתחרר
לא?

quote:
Originally posted by DvJ
אולי אצל ארמין אבל אצל אחרים לא
כמו פולואןדייק יש קטעים שבחיים לא תידע תשם שלהם ....
הוא שם לך קטע בכמה תוכניות איזה פרומו ששלחו לו או משהו והקטע לא נחתם והוא פסיק לנגן אותו כבר אז איך תדע תשם בדיוק??
אותו הדבר אצל סאשה ודיגוויד ויש עוד כמה דיגיים ככה אפילו מושיק....


פול ואן דייק באמת מנגן הרבה קטעים מקוריים
אבל לדעתי יש הבדל בין סט לתוכנית
כי הכוונה בתוכנית זה שנכיר קטעים ונקנה
אין לו כוונה להראות לנו קטעים שלא נוכל למצוא אף פעם

בקשר לפול ואן דייק יש קטע שעד היום אין לאף אחד מושג מה השם של הרמיקסשלו
040 - dreams (unknown remix)
ניגן אותו באיביזה בסט עצבני ב 2002
ועד היום אין את השם של הרמיקס
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
חשבתי שבאת בטענות לארמין שהוא לא מנגן קטעים שיקח להם שנה להשתחרר
לא?


איפה בדיוק אתה יכול להראות לי אתזה???

אלקס אמר
"הקטע בתוכנית של ארמין היא לנגן טראקים שעומדים בקרוב מאוד להשתחרר"..

ואני אמרתי שדווקקא זה לא הקטע בתוכנית שלו ושהוא חושף אותנו כל פעם לקטעים חדשים גם אם הם לא מתכוונים להשתחחר בזמן הקרוב ואז הבאתי תתדוגמהשל
The Caribbians - Shattered....
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
איפה בדיוק אתה יכול להראות לי אתזה???

אלקס אמר
"הקטע בתוכנית של ארמין היא לנגן טראקים שעומדים בקרוב מאוד להשתחרר"..

ואני אמרתי שדווקקא זה לא הקטע בתוכנית שלו ושהוא חושף אותנו כל פעם לקטעים חדשים גם אם הם לא מתכוונים להשתחחר בזמן הקרוב ואז הבאתי תתדוגמהשל
The Caribbians - Shattered....


הא נגיד..
קיצור מסכים איתך
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
הא נגיד..
קיצור מסכים איתך

שחר מסכים עם כולם..
נצלו תרגע.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
סאשה ודיגוייד אומנם מפורסמים אבל בתוך סצנה קצת שונה
ארמין טייסטו ופול ואן דייק וכל הטראנס זה כיוון קצת שונה
וקליפים בטלויזיה וכאלו דברים


תסלח לי אבל יציאות בודדות אחת לתקופה זה לא בדיוק נקרא כיוון שונה למסחריות של הטראנס לעומת ההאוס...הרבה יותר קטעי האוס מצליחים מגיעים לטלויזיה לקליפים...אם אתה רוצה עובדות תביא אותם עם ביסוס בשטח
סאשה עשה רמיקס לדיפש מוד
סאשה עשה רמיקס לפייתלס
אני אוהב את שתיהם אבל...הם לא פחות פונים לקהל רחב מאשר ארמין



quote:
Originally posted by m0sh
תדע לך שדווקא סאשה נחלש כי הקהל שלו התבגר
סצנת ההאוס הזאת עם לולר היא סצנה שונה ממה שהטראנס של ארמין הופך להיות


מממ...שוב מאיפה אתה מבסס את זה? בול בזמן הוא עבר לאבלטון כדי להלהיב קהל גדול וחדש - זה לא משנה אם אני בעד או נגד זה פשוט מביא לו קהל סקרן ולפעמים גם חדש
וברור שסצינת ההאוס שונה מסצינת הטראנס רק שאלה שוב...למה הופך לטעמך הטראנס של ארמין להיות?



quote:
Originally posted by m0sh
מה לעשות,תשאל אנשים על טייסטו ארמין ופול ותשאל על סאשה
מי אתה חושב יותר מוכר


שכחת מילה קטנה אחת
"בארץ"
הארץ שלנו היא לא בדיוק מדד...
תשאל בבריטניה ונראה מי יהיה יותר מוכר...
תשאל בכל יבשת אמריקה ונראה מי יהיה יותר מוכר
Viber
למי אכפת ממצעדים מטומטמים? למה מה אנחנו מיתעסקים בראפ ובשטויות של בריטני ספירס???

על הזין שלי כל המצעדים האלה שהתוצאות שלהם שוות לתחת
ברגע שאינפקטד משרום ניכנסו לטופ 30 של דיג"יי מאג וטיאסטו ניקבע כמלך העולם מיותר בכלל להתייחס לסקרים האלה של הדעת קהל.

מישו יודע מי זה מרקו וי
:conf: :conf: :conf:



:haha:
Shahar
הנה מה שחושבים בעולם
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=313606

m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
תסלח לי אבל יציאות בודדות אחת לתקופה זה לא בדיוק נקרא כיוון שונה למסחריות של הטראנס לעומת ההאוס...הרבה יותר קטעי האוס מצליחים מגיעים לטלויזיה לקליפים...אם אתה רוצה עובדות תביא אותם עם ביסוס בשטח
סאשה עשה רמיקס לדיפש מוד
סאשה עשה רמיקס לפייתלס
אני אוהב את שתיהם אבל...הם לא פחות פונים לקהל רחב מאשר ארמין





מממ...שוב מאיפה אתה מבסס את זה? בול בזמן הוא עבר לאבלטון כדי להלהיב קהל גדול וחדש - זה לא משנה אם אני בעד או נגד זה פשוט מביא לו קהל סקרן ולפעמים גם חדש
וברור שסצינת ההאוס שונה מסצינת הטראנס רק שאלה שוב...למה הופך לטעמך הטראנס של ארמין להיות?





שכחת מילה קטנה אחת
"בארץ"
הארץ שלנו היא לא בדיוק מדד...
תשאל בבריטניה ונראה מי יהיה יותר מוכר...
תשאל בכל יבשת אמריקה ונראה מי יהיה יותר מוכר


מצטער אבל גם בארהב וגם באנגליה טייסטו יותר מפורסם
וגם באנגליה הארדהאוס ממש הולך

ואללה באנגליה המוזיקה הזאת הרבה יותר מיינסטרים מבארץ אבל גם שם לא חסר היפ הופ
טים וסטווד

בקשר לקליפים
יש האוס מסחרים שהם פאנקי של דיפקטד
(והמיקסים של שאסה ממש לא כאלה) והם כן מגיעים לטלויזיה
ויש את הקליפים של הטראנס


תקשיב זה תעשייה של כסף סך הכל
אם אתה מחפש אנדרגרוד אני בספק אם תמצא טראנס
Shahar
ראסמי אנלא מבין
אם האנשים בפורום נגד המצעד אז מי החירש שבחר בטראקים האלה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement