| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
סאשה ודיגוייד אומנם מפורסמים אבל בתוך סצנה קצת שונה
ארמין טייסטו ופול ואן דייק וכל הטראנס זה כיוון קצת שונה
וקליפים בטלויזיה וכאלו דברים
|
תסלח לי אבל יציאות בודדות אחת לתקופה זה לא בדיוק נקרא כיוון שונה למסחריות של הטראנס לעומת ההאוס...הרבה יותר קטעי האוס מצליחים מגיעים לטלויזיה לקליפים...אם אתה רוצה עובדות תביא אותם עם ביסוס בשטח
סאשה עשה רמיקס לדיפש מוד
סאשה עשה רמיקס לפייתלס
אני אוהב את שתיהם אבל...הם לא פחות פונים לקהל רחב מאשר ארמין
| quote: | Originally posted by m0sh
תדע לך שדווקא סאשה נחלש כי הקהל שלו התבגר
סצנת ההאוס הזאת עם לולר היא סצנה שונה ממה שהטראנס של ארמין הופך להיות
|
מממ...שוב מאיפה אתה מבסס את זה? בול בזמן הוא עבר לאבלטון כדי להלהיב קהל גדול וחדש - זה לא משנה אם אני בעד או נגד זה פשוט מביא לו קהל סקרן ולפעמים גם חדש
וברור שסצינת ההאוס שונה מסצינת הטראנס רק שאלה שוב...למה הופך לטעמך הטראנס של ארמין להיות?
| quote: | Originally posted by m0sh
מה לעשות,תשאל אנשים על טייסטו ארמין ופול ותשאל על סאשה
מי אתה חושב יותר מוכר
|
שכחת מילה קטנה אחת
"בארץ"
הארץ שלנו היא לא בדיוק מדד...
תשאל בבריטניה ונראה מי יהיה יותר מוכר...
תשאל בכל יבשת אמריקה ונראה מי יהיה יותר מוכר |
|
|