return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Qlimax: Science & Religion, 4 Februari, Ethias Arena (pg. 2)
View this Thread in Original format
deefje
Wa heeft Qlimax te maken me trance?
Dacht dat da één of ander hardstyle (lees: jump/hardcore) evenement was? Of komter ook hard/tek trance aanbod?

Greetz
deefje
Synthesia
Zal toch ook wel wat hardtrance aan bod komen, hoop ik toch

het wordt een originele, knallende Q-dance line up waarin alle stijlen aan bod zullen komen, van hardtrance over jump naar hardstyle tot het hardere werk
Push2005
quote:
Originally posted by deefje
Wa heeft Qlimax te maken me trance?
Dacht dat da één of ander hardstyle (lees: jump/hardcore) evenement was? Of komter ook hard/tek trance aanbod?

Greetz
deefje

Tracid & Scot Project draaien nog steeds hardtrance (hoop ik) :)

Ikzelf zou graag gaan; maar kheb nog examens :(
rObGeE
quote:
Originally posted by Synthesia
Its still 6 weeks away mate ;) Plus its more of a hardstyle event

He He ... check the German section .. they get exited month before :D
FUSyke
Ik ben benieuwd of dit hier in België gaat aanslaan. Het evenement Reverze is meer iets voor de Belgische jumpers. Daar staan er meer jump-dj's geprogrammeerd, het is maar 20€ en het is centraal gelegen (Antwerpen). Qlimax heeft wel een mooiere show, maar het is in Limburg gelegen en mogen die jonge jumperkes wel al zover uitgaan? Het is ook al direct 40€. Het zijn ook wel grotere dj namen maar ik herinner mij dat enkele weken geleden Dana kwam draaien in Complex en het publiek vond het toch maar niets. Het was veel te hard:p Mja als het niet genoeg volk lokt kunnen ze weer met tickets beginnen gooien zoals bij Tomorrowland.

Als ik moet kiezen, dan zal ik toch voor Qlimax kiezen. Kai Tracid & Scot Project wil ik nog wel eens zien.
Dark Apostle
Tickets bij FRS Antwerpen waren allemaal al de deur uit, maar gelukkig heb ik een makker oaver 'et woatere die ticketjes is gaan halen in Sint Niklaas

kga mijn kuitjes al is ne keer beginnen insmeren :p
Toni_D2
Wat een anthem! :eyespop:

Koop nu je Qlimax ticket met je Kinepolis Student Card en ontvang 5 Euro korting. Enkel telefonisch mogelijk via Sherpa (070 345050)!
InTeXoR
quote:
Originally posted by FUSyke
Ik ben benieuwd of dit hier in België gaat aanslaan. Het evenement Reverze is meer iets voor de Belgische jumpers. Daar staan er meer jump-dj's geprogrammeerd, het is maar 20€ en het is centraal gelegen (Antwerpen). Qlimax heeft wel een mooiere show, maar het is in Limburg gelegen en mogen die jonge jumperkes wel al zover uitgaan? Het is ook al direct 40€. Het zijn ook wel grotere dj namen maar ik herinner mij dat enkele weken geleden Dana kwam draaien in Complex en het publiek vond het toch maar niets. Het was veel te hard:p Mja als het niet genoeg volk lokt kunnen ze weer met tickets beginnen gooien zoals bij Tomorrowland.

Als ik moet kiezen, dan zal ik toch voor Qlimax kiezen. Kai Tracid & Scot Project wil ik nog wel eens zien.

hier in limburg zitten ook wel genoeg jumpers hoor (spijtig genoeg kan ik er beter aan toevoegen). naar reverze ga ik sowieso niet, lijkt me een uber-platte bedoening te worden. qlimax misschien, als de uren eenmaal bekend zijn en de volgorde me bevalt (please, zet die furax om 21u en laat het spel pas opengaan om 22u ;)).

als ik ga mag ik wel hopen dat ze die belofte houden om zich aan te passen aan het Belgische publiek en dus ook genoeg hardtrance en betere hardstyle draaien. maar in feite zou ik alleen voor de show wel al gaan ;)
eieregooie
Als ze het showelement net zo goed regelen als bij de Nederlandse Q-Dance dingen zou het weleens baanbrekend kunnen zijn in Belgie ;)
Toni_D2
Er zullen wel veel walen komen.

quote:
Originally posted by eieregooie
Als ze het showelement net zo goed regelen als bij de Nederlandse Q-Dance dingen zou het weleens baanbrekend kunnen zijn in Belgie ;)

Dat mag dan ook wel want we zijn heel kritisch.

mellow_head
quote:
Originally posted by Toni_D2
Er zullen wel veel walen komen.

Liever Walen als U.
Bertn
lang geleden da ge nog zo'n reply maakte!:gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement