return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Qlimax: Science & Religion, 4 Februari, Ethias Arena (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Toni_D2
precies Plopsaland Indoor

lol.
Dj piet piraat:p
Synthesia
Wie gaat er nu? Even lijstje maken:

* Dark Apostle
* MikeVee
* Synthesia
Bunz
ik zou normaal ook gegaan zijn omda et vlakbij is ma wegens financiele gebreken ga ik toch passen :)
Dark Apostle
Ik ga met de trein, enigste dat ik me afvraag is of ze speciaal bussen gaan inleggen de zondag morgend, want op de site van Ethias Arena staat de bussen die daar passeren zondag's pas vanaf 10 uur rijden.
Transfusion
Normaalgezien zijn er wel bussen hoor, bij tiesto in concert was dit toch het geval.
deefje
ze moge is gaan stoppe me hun vooze spammails tedoemme

7000 tickets voor nen Ethias arena is geen reden om iedereen te gon ligge spamme.
FredNova
7000 is een cijfer dat een paar weken geleden al verkocht was, dat artikel dat in een krant gestaan heeft, was redelijk gedateerd...

en de mail die vandaag verstuurd is, is een voorziene mailing...

maar ja, veel gezaag op forums is dan ook 'gewoon om te zagen'
niemand wordt verplicht te gaan he
deefje
never mind, heb de mail is bekeken, ik dacht al dat ik mij der nooit voor ingeschreven had, en ik jank ok nie over 2 of 3 mails, ma dees is al de 6de.

Ma goe de verwijzing naar 3d96.be, het eeuwige misbruikte zillion bestand zegt genoeg, spamassasin zalder zen plan wel mee trekke vanaf nu :p
MikeVee
Ik zal er al zijn om 21u :wtf: (lang geleden om nog eens vanaf het begin aanwezig te zijn).
Dark Apostle
Ik zal er helaas op zen best past tegen 22 zijn, iemand die met mij meegaat kan er pas tegen 20.15 in het Centraal Station zijn

Synthesia
quote:
Originally posted by MikeVee
Ik zal er al zijn om 21u :wtf: (lang geleden om nog eens vanaf het begin aanwezig te zijn).

Idem :)
Dark Apostle
Ahja...men zal mij kunnen herkennen aan een t-shirt met een silver schedel op en nog wat tribal prietpraat er rond, in mijn buurt loopt er ook normaal een klein ventje rond met een baardje.

Als er toevallig een lekker ding naast mij staat, voel u vrij om het risico te lopen om haar te verleiden, ik ga toch mijn pollen thuishouden ...kans dat er een lekker ding naast mij gaat staan is uiteraard redelijk klein en deze uitleg is totaal onrelevant, maar ik vond toch dat deze post wat meer body mocht hebben

en nu ga ik me prepareren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement