return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Qlimax: Science & Religion, 4 Februari, Ethias Arena (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Veel ski-filmkes maken tijdens Furax' set aub :D
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

:toothless Spijtiggenoeg maakt mijn fototoestel geen deftige filmpjes dus die kunstjes ga je van mij niet zien :p

Ik ga men air maxjes eens bovenhalen halen :tongue2
Synthesia
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ahja...men zal mij kunnen herkennen aan een t-shirt met een silver schedel op en nog wat tribal prietpraat er rond, in mijn buurt loopt er ook normaal een klein ventje rond met een baardje.

tribal prietpraat hehe...k'zal mijn ogen openhouden

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Als er toevallig een lekker ding naast mij staat, voel u vrij om het risico te lopen om haar te verleiden, ik ga toch mijn pollen thuishouden ...kans dat er een lekker ding naast mij gaat staan is uiteraard redelijk klein en deze uitleg is totaal onrelevant, maar ik vond toch dat deze post wat meer body mocht hebben

en nu ga ik me prepareren

Dus we mogen der gerust voor gaan voor dat lekker ding als er 1 (of meerdere) staat :p
Synthesia
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Ja nondedju...k'heb juist nieuw camerake gekocht, k'heb dat toch wel laten liggen bij de vriendin zekers :/

:whip: himself
Synthesia
Okis ik vertrek.

Donker jeans broek en zwarte t-shirt, see you there !
Push2005
Post dan maar eens de filmkes van Tracid als ge er hebt... khad die man zo graag nog eens gehoord eigenlijk :)

Have fun !!!!!
Synthesia
Was de max, echt plezant raveke, zeker in't begin. Kwam binnen tegen het einde van YDR zijn set, was nog niet zo vol maar toch al meer volk dan ik dacht zo vroeg. Elk uur kwamen der meer en meer mensen bij en de hallen zijn toch goed vol geraakt. Niet 100% vol maar toch goed gevuld, nog genoeg plaats om te dansen.

Naar mijn mening was Kai Tracid de beste van de avond, draaide wat stevige hardtrance. Scot Project was wat minder maar toch ook niet slecht, Pavo al een stuk harder, zijn set was afwisselend goed/minder goed. Derna was't redelijk hard (hardstyle, hardcore..)

Plus en minpuntjes:

+ Decor
+ Laserkes :eyespop:
+ Massagekes door schone dames dicht bij den entree
+ Geen lange watchrijen
+ Goed systeem aan de w.c.'s (1 maal 2 euro betalen voor stempel voor gans den avond
+ Zeer goed afgesteld geluid, zuivere bass blabla
+ Super sfeer
+ Geen slechte food service (pizzakes, pasta)
+ Snelle bediening

+/- De skiers bezig zien :p

- Na zo een uur of 1 is het niet meer zacht gebleven...echt wel soms te hard en niet melodisch genoeg de muziek maar toch, voor die reden is het ook een hard evenement
- Scot Project die Luvstruck draaide (harde edit precies) - kan die plaat niet meer horen

Voor de rest niets direct op te merken, alvast een plezant pre-partyke voor TE :crazy:
MikeVee
Was wel goed feestje.
Organisatorisch stak het perfect in elkaar: Nergens moeten wachten, perfect op schema, super licht en lasershow, hard geluid, videopprojecties die perfect overeenkwamen met de vocals,...
Was al om iets na 9 binnen maar slechts gebeleven tot 4u50 dus geen Promo gehoord. :(

Yves Deruyter stelde me wat teleur, had op een hardtrance setje gerekend zoals bijv. op ETN.FM. Maar hij begon al direct te beuken ondanks dat hij eerste dj was.
Daarna Kai tracid en dan weet je wat je krijgt, naar goede gewoonte "hardcore Will Never Die" en "Trance & Acid". I Liked it.
Scot Project speeld de melodiezuere hardtrance dus was zeker in orde.
Tijd voor 2 Nederlandse helden nl. Pavo en Dana, de originaliteit was weer ver te zoeken, veel van hardcore gepikte nummers. Tussendoor bij Dana was er nog een vuurwerkshowtje tijdens het spelen van de themesong.
Om 2u Was het tijd voor de 2de Belg, Furax, met zijn eentonige-gameboygeluidjes-met-beat-onder muziek.
The Prophet viel wat tegen wat tegen qqua mixen en tegen het einde van Zany maar doorgegaan.

Wat foto's :eek: http://users.pandora.be/mike.vee/qlimax/index.html
Jasperovitsj
Die laatste foto :haha:
IgnazZio

Bevroren Maes!

Push2005
Zag er vet uit.

Blijkbaar is Kai Tracid nog altijd the man dat hij vroeger was :crazy:

Damn; kwil die opnieuw zien :)
Antony
knappe lasers... ma in vergelijking met de fotos van holland was dit precies maar een mini versie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement